امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین مرکز ساخت و فروش پایه چراغ راهنمایی، دکل دوربین و دکل vms چه مرکزی می باشد؟


1401/07/27
کد خبر : 26154
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر

برای ایجاد نظم در جاده ها، خیابان های شهری و... به چراغ راهنمایی، دکل دوربین، دکل vms و دیگر وسایل به وجود آورنده ی نظم نیاز است. اگر قصد ثبت سفارش برای ساخت و خرید تجهیزات ترافیکی را دارید در ادامه با ما همراه باشید زیرا پس از معرفی و بیان ویژگی های این محصولات، به معرفی بهترین مرکز ساخت و فروش چراغ راهنمایی، دکل دوربین، دکل vms و.. می پردازیم.

معرفی پایه چراغ راهنمایی

همانطور که می دانید در تقاطعات شهری و دیگر مکان هایی که در آن ها عابر پیاده وجود دارد نصب چراغ راهنمایی برای حفظ امنیت شهروندان ضروری است و برای نصب چراغ راهنمایی به پایه های مخصوص نیاز است. در ادامه انواع پایه چراغ راهنمایی را برای شما معرفی می کنیم.

پایه چراغ راهنمایی بازودار یا کنسولی

این مدل یک دسته ی عمودی داشته و در امتداد آن یک دسته ی افقی مانند بازو قرار دارد که چراغ راهنمایی روی این بازو نصب می شود. خوب است بدانید اندازه ی بازو به ارتفاع پایه بستگی دارد و به صورت کلی حدود 6 متر می باشد.
بدنه ی پایه کنسولی چراغ راهنمایی را، برای مقاوم تر بودن از جنس فولاد می سازند و پوشش دور آن را گالوانیزه می کنند و اگر مشتری بخواهد از رنگ اپوکسی استفاده می شود.

پایه چراغ راهنمایی ایستاده

نام دیگر این مدل از پایه چراغ راهنمایی ، جانبی و کمکی می باشد و در کنار پایه ی چراغ راهنمایی بازودار قرار می گیرد و همانطور که از اسمش نمایان است برای کمک به افزایش دید عابران پیاده و رانندگان به رنگ های چراغ راهنمایی استفاده می شود.
پایه ی چراغ راهنمایی جانبی یک میله ی عمودی از جنس فولاد با پوشش رنگ اکوپسی یا گالوانیزه می باشد که ارتفاع آن حدودا 4 متر است.
یکی از سخت ترین کارها پس از سفارش پایه ی مورد نظر، نصب چراغ راهنمایی با بهره گیری از جوشکاری بر روی پایه ها می باشد.
نصب چراغ راهنمایی روی پایه ها به وسیله ی جوشکاری موجب صرف وقت زیادی می شود و همچنین مدتی پس از نصب زنگ خواهد زد و با گذشت زمان زنگ زدگی کل پایه را فرا می گیرد و موجب می شود پایه ی چراغ راهنمایی مدتی پس از نصب فرسوده شود.
شرکت سما تابا گستر البرز می تواند پایه های مورد نظر شما را بسازد و با بهره گیری از شیوه ای نوین به نصب چراغ راهنمایی روی پایه ها بپردازد.

ساخت و نصب دکل دوربین های نظارتی

با پیشرفت علم مرکز راهنمایی و رانندگی برای حفظ امنیت و رعایت کردن رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی نظیر سرعت مجاز و... به نصب دوربین های نظارتی درون جاده ها و ... می پردازد.
برای نصب دوربین های نظارتی به دکل های استاندارد نیاز می باشد که شرکت ساخت و ساز انواع دکل و دیگر تجهیزات با نام سما تابان به ثبت سفارشات می پردازد.
 
نصب دوربین های نظارتی برای امنیت و حفظ نظم، روی  دکل دوربین های نظارتی که شرکت سما تابان گستر البرز می سازد چه مزایایی خواهد داشت؟
•    دکل، زاویه دید دوربین را به نهایت می رساند.
•    تا حد امکان موجب از بین رفتن نقطه ی کور در دوربین می شود.
•    می توان سرعت و سبقت غیر مجاز را بدون خطای دید از دوربین ها مشاهده کرد.
•    اگر دوربین پلاک خوان روی دکل نصب شود دقت این نوع دوربین به حداکثر خواهد رسید.
•    دوربین ها از دسترس عموم دور خواهند ماند.
•    اگر روی دکل های شرکت سماتابان دوربین های اسپید دام را نصب کنید قدرت مانور این نوع دوربین ها به حداکثر می رسد.
هریک از دکل هایی که جهت نصب انواع دوربین ساخته می شوند دارای ارتفاع های متفاوتی می باشند و ارتفاع این دکل ها از 3 الی 4 متر آغاز شده و به ارتفاع 30 متر بنا به درخواست سفارش دهنده ساخته می شوند.
دکل دوربین های نظارتی که جهت نصب دوربین ساخته می شود چند تکه بوده و نصب دکل در محل مورد نظر با استفاده از جوشکاری اورلبی و فلنجی انجام می شود. خوب است بدانید اگر دکل سفارشی شما بسیار بلند باشد برای کیفیت و مقاومت بیشتر دکل بهتر است همزمان با جوش فلنجی در حین نصب از ورق ضخیم استفاده کنید.
نوع دیگری از دوربین پرطرفدار با نام اسپید دام وجود دارد که شکل ظاهری آن گنبدی می باشد تا دوربین به جهات مختلف چرخش داشته باشد. به دلیل چرخش دوربین به موقعیت های مختلف در مراکز گوناگونی نظیر مدارس، فرودگاه ها و... از دوربین اسپید دام استفاده می شود و شما برای نصب دوربین اسپید دام نیز می توانید از دکل های شرکت سماتابان بهره ببرید.
از دیگر دکل ها که در شرکت سماتابان ساخته می شود می توانیم به دکل صلیبی، دروازه ای و دکل VMS اشاره کنیم و برای آشنایی بیشتر شما به توضیح دکل برای تابلو می پردازیم.
 

تابلو VMS چیست؟
تابلو VMS به کنترل ترافیک می پردازد یعنی یک تابلو یا یک صفحه می باشد که عبارات مختلفی برای کاربران درون آن نمایش داده می شود. عبارات نمایش داده شده در این صفحه حاوی مطالب مفیدی جهت کنترل ترافیک و... می باشند که به صورت دستی، مکانیکی و یا الکترومکانیکی این عبارات را درون تابلو VMS به حرکت در می آورند.
برای بهره گیری و استفاده از تابلو VMS به دکل مخصوصی به نام دروازه ای نیاز است که شرکت سما تابان به ساخت این نوع دکل با اندازه ی دلخواه شما می پردازد و در آخر برای راحتی مشتریان به نصب دکل با نوین ترین شیوه ها می پردازد.
ویژگی های تابلو VMS
•    دارای دقت بسیار زیاد به صورت نقطه پیکسل می باشد.
•    میزان حفاظت آن در درجه ی ip65 است.
•    برای خنک شدن دوربین و تجهیزات آن به فن مجهز می باشد.
شرکت سما تابان آماده ی خدمت رسانی به مشتریان می باشد و شما می توانید از طریق تماس با دفتر مرکزی، مدیر فروش، سایت و واتساپ با این شرکت ارتباط برقرار کنید و پس از دریافت مشاوره از کارشناسان برای ساخت تجهیزات مورد نظر شما، به ثبت سفارش بپردازید.
از دیگر محصولات شرکت سماتابان می توانیم به ساخت برج نوری، دستگاه فرماندهی، انواع دکل، انواع فونداسیون پیش ساخته و... اشاره کنیم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26154
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید