امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

بهترین قالیشویی اصفهان کجاست؟


1401/07/27
کد خبر : 27458
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 20 نفر

فرش جزو کالای با ارزش هر خانه به حساب می آید و با افزایش بالای قیمت دستباف و فرش های ماشینی حفظ آن و شستشوی آن امری بسیار مهم است. و برای خانواده ها اصفهانی انتخاب اینکه فرش را به کدام قالیشویی در اصفهان بدهیم یک انتخاب سخت می باشد. درواقع شستشوی با کیفیت و اسلامی که فرش آسیب نبیند بسیار مهم است .زیرا فرش در حال حاضر واقعا جزو کالاهای گران به حساب می آید ، که شاید فقط یک بار  بیشتر خانواده ها توانایی خرید آن را داشته باشند اما بهترین قالیشویی اصفهان کجاست؟ و چطور باید به یک قالیشویی اعتماد کرد؟


 بهترین قالیشویی اصفهان


مهمترین فاکتور در انتخاب یک قالیشویی داشتن مجوز از اتحادیه قالیشویی می باشد که می توان به صورت تلفنی و یا مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویی ، معلوم کرد که کدام واحد مربوطه دارای جواز برای امر قالیشویی هست یا خیر؟ راه های دیگر پرسیدن از آشنایان و بستگان یا جستجو در اینترنت و یا تبلیغات سطح شهر قالیشویی ها هست.
یکی از قالیشوییان خوب اصفهان مجموعه قالیشویی همیشه تمیز است که هر سال به بیش از 6000 هزار خانواده اصفهانی خدمات قالیشویی ارائه می دهد. شعار این مجموعه ( تمیز تر | سریعتر | مطمئن تر ) می باشد ، این کارخانه در فضای بیش از 1000 متر و بسیار مجهز در همه روز های سال حتی ایام تعطیل آماده خدمات به تمام مشتریان اصفهانی هست. به دلیل تنوع بالای دستباف و ماشینی هر فرش باید به روش مناسب خودش شستشو انجام شود . در کارخانه همیشه تمیز هر فرش قبل از شستشو توسط استادشور با تجربه کارشناسی می شود و بعد با استفاده از مواد شوینده استاندارد و به صورت اعلا شویی شستشو انجام می شود.
لازم به ذکر است یکی از اصولی که همیشه تمیز به آن پایبند است شفافیت می باشد که این وعده به مشتری داده می شود از تمامی مراحل شستشو فرش به صورت مستقیم فیلم آن نشان داده می شود . و بعد از پایان عملیات شستشو فرش ها به صررت اسلامی کاملا آبکشی می شود و نیز با پارو زدن روی فرش به همراه فشار آب قوی تمامی مواد شوینده از داخل فرش خارج می شود . زیرا این کار باعث حفظ طول عمر فرش می شود به خاطر مواد شیمیایی شوینده .


 بهترین قالیشویی اصفهان


در بسیاری از کارخانه های قالیشویی فرش دستباف و ماشینی روشویی می شود و فرش بعد از مدت کوتاهی دوباره چرک می شود اما در کارخانه قالیشویی همیشه تمیز فرش دستبافت و ماشینی به صورت تخصصی که عمق فرش کامل شستشو می شود و بعد از شستشو به روش های اصولی آبگیری و خشک می شود و در پایان بعد از تایید کیفیت شستشو توسط استادشور فرش ها ، ضد عفونی شده و داخل کاور پلاستیکی به صورت لول قرار می گیرد و آماده تحویل به خانه مشتری می باشد .
قالیشویی همیشه تمیز به صورت گسترده در سراسر شهر اصفهان برای خدمات فرش ، سرویس دهی دارد و همیشه سعی می کند که جزو بهترین قالیشوهای اصفهان باشد و خدمات خوب و شایسته ای در خور مردم اصفهان ارائه بدهد .
کارشناسان قالیشویی همیشه تمیز آماده پاسخگویی و مشاوره به مشتریان می باشد .
تلفن تماس : 03133331222     آدرس وبسایت : Hamishehtamiz.com
آدرس قالیشویی : اصفهان - اتوبان خرازی - فلکه صارمیه


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27458
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید