امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین شرکت های طراحی گرافیک کدام‌ها هستند؟


1401/07/27
کد خبر : 26997
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 24 نفر

شاید بتوان با همراهی یک تیم خلاق و ارائه طرح‌های خاص و کم نظیر موفق به جلب رضایت مشتریان و گرفتن جایگاه مناسب در بازار شد. در سراسر جهان شرکت‌های مختلفی در حوزه طراحی گرافیک فعالیت می‌کنند، اما تعداد کمی از آنها تبدیل به یک برند بین المللی شده‌اند. ما در این مطلب قصد داریم، ضمن صحبت درباره ویژگی‌های یک شرکت طراحی گرافیک حرفه‌ای، بهترین شرکت‌های طراحی گرافیک دنیا را به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید با این شرکت‌ها آشنا شوید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

ویژگی های یک شرکت طراحی گرافیک حرفهای

شرکت‌هایی که در حوزه طراحی گرافیک برند شده‌اند و به شهرت و جایگاه رسیده‌اند، سال‌ها تلاش و پشتکار داشته‌اند و این اتفاق یک شبه رخ نداده است. این شرکت‌ها دارای ویژگی‌های خاصی بوده‌اند که باعث تمایز آنها از رقبای شان شده و در نظر مشتریان و مخاطبان بیش از سایرین جلوه کرده است. شاید بپرسید چه ویژگی‌هایی؟ در پاسخ باید بگوییم که:

  1. بر خلاقیت و استعداد انسانی متکی هستند

تمامی محصولات و خدمات این شرکت‌ها با بهره گیری از آورده‌های ذهنی یک یا چند تیم ایده پردازی خلاق، طراحی می‌شود. این شرکت‌ها معمولاً چندین و چند اتاق فکر یا طوفان فکری متفاوت دارند و با آغوش باز از ایده‌های نوآورانه اعضای تیم شان استقبال می‌کنند. وقتی خلاقیت چاشنی کار شود، طبیعتاً نتیجه یک شاهکار خواهد بود.

  1. انعطاف پذیری بالایی دارند

این شرکت‌ها نسبت به تغییرات تکنولوزی، صنعت و نیاز مشتریان و بازار بشدت انعطاف پذیر هستند، و مدام خود را با شرایط جدید تطبیق می‌دهند. آنها می‌دانند اگر مقاومت کنند، جبهه بگیرند و تغییر نکنند، خیلی زود از میدان رقابت بیرون انداخته خواهند شد.

  1. ارزش زیبایی شناختی دارند

در این شرکت‌ها ارزش زیبایی شناختی خدمات یک موضوع مهم است. از سوی دیگر این ویژگی در تمامی خدمات آنها به‌صورت ثابت دیده می‌شود. به‌عبارت دیگر، در محصولاتی مانند پکیج‌های تبلیغات چاپی، که اصل و بنا بر محتوای خوب، طراحی زیبا و با کیفیت است، آنها چیزی فراتر از حد انتظار مشتریان ارائه می‌نمایند.

  1. خدمات مبتنی بر تجربه ارائه میکنند

خدمات این شرکت‌ها را نمی‌توان با تحقیق و جست و جو مورد ارزیابی قرار داد، زیرا برای آنکه مشتریان بتوانند درباره ارزش و کیفیت آنها اظهار نظر کنند، باید تجربه کنند. آنها پیش از ارائه خدمت نهایی، نتیجه را بارها با تجربه مشتریان خود و گروه‌های تست و آزمون بررسی می‌کنند تا نتیجه کار یک خدمت بی نقص و کامل باشد.

  1. تنوع پذیری بالایی دارند

این شرکت‌ها بر اساس سرمایه فکری شکل می‌گیرند و سرمایه اصلی آنها تیم‌های خلاق، جوان و خوش فکری هستند که برای ساده‌ترین موضوعات هم، ایده‌های جذاب و قیمتی دارند. به همین دلیل همیشه برای ارائه طرح ها، ایده‌های خرد، از چندین طرح و پلان متنوع برای مشتریان رونمایی می‌کنند، که این تنوع پذیری بالای آنها را نشان می‌هد.

 

معرفی بهترین شرکتهای طراحی گرافیک

اما برویم سراغ معرفی بهترین شرکت‌های طراحی گرافیک در دنیا:

  1. شرکت طراحی Happy Cog

این شرکت آمریکایی در شهر Happy Cog نیویورک واقع شده و بیش از ده سال است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی طراحی گرافیک، و خدمات چاپی و خدمات طراحی سایت فعالیت می‌کند. وب‌سایت Happy Cog یکی از معروف‌ترین سایت‌های اینترنتی طراحی قالب سایت است. Happy Cog یک آژانس تمام سرویس خدمات طراحی و گرافیکی محسوب می‌شود.

  1. شرکت طراحی Smith design Charlie

این شرکت توسط یکی از طراحان سابق شرکت pentagram به نام چارلی اسمیت تأسیس شد. این شرکت انگلیسی، یک آژانس تبلیغات خلاق است که در زمینه طراحی بسته بندی محصولات و طراحی تخصصی کمپین‌های تبلیغات چاپ فعالیت می‌کند. حوزه خدمت رسانی این شرکت در سطح بین المللی است.

  1. شرکت طراحی meta design

متا دیزاین یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه صنعت طراحی و گرافیک است، این شرکت در اوایل سال 2000 با برنامه اجرای پروژه‌های طراحی گرافیک در سطح تخصصی شروع به کار کرد و در حال حاضر یکی از همکاران دائمی شرکت اپل در بحث پروژه‌های گرافیکی است.

  1. شرکت طراحی lndor

یکی از بزرگترین شرکت‌های طراحی گرافیک جهان landor است که 36 دفتر در 20 کشور جهان دارد. از landor به‌عنوان غول بزرگ طراحی و گرافیک جهان نام برده می‌شود، زیرا به تمام تکنولوژی‌های برتر صنعت طراحی گرافیک مسلط است و در سطح جهانی خدمات ارائه می‌کند. تخصص اصلی landor در حوزه خدمات برندینگ (برند سازی) برای شرکت‌های بزرگ بین المللی است.

  1. شرکت طراحی Pentagram

این شرکت یک استودیوی طراحی خلاق است که در زمینه طراحی گرافیک، طراحی بسته بندی محصولات، طراحی برند و تبلیغات دیجیتال و... فعالیت می‌کند.

  1. شرکت طراحی The yard creator

این شرکت در شهر لندن مستقر است، و در زمینه طراحی گرافیک تخصصی، طراحی کمپین‌های تبلیغات چاپی و دیجیتال برندها، طراحی داخلی و تبلیغات دیجیتال فعالیت می‌کند. اصلی‌ترین نقطه قوت این شرکت تیم خلاق و نوآور آن است.

  1. شرکت طراحی BMG Media co

این شرکت یک آزانس طراحی گرافیک خلاق است که فعالیت خود را در سطح بین المللی با ارائه خدماتی از جمله: طراحی گرافیک تخصصی، تولید محتوای دیجیتال و بازاریابی دیجیتال به شرکت‌های کوچک و نوپای فعال در حوزه بهداشت و درمان و دارو، املاک و مستغلات و رستوران‌ها ارائه می‌کند.

8- شرکت طراحی House Industres

این شرکت به‌طور تخصصی در مینه طراحی و خلق فونت‌های جدید بر اساس تکنیک نقاشی و طراحی فعالیت می‌کند. اگر یک طراح گرافیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت این شرکت سر بزنید و از محصولات و خدمات آن ایده بگیرید.

 

افرا گرافیک؛ یکی از بهترین شرکت طراحی گرافیک در ایران

شرکت افرا گرافیک به‌عنوان یک شرکت خلاق و پیشرو در صنعت طراحی گرافیک و خدمات چاپ و تبلیغات، فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه طراحی گرافیک و تبلیغات آغاز نموده است. این مجموعه با تشکیل تیمی از افراد متخصص و مجرب در زمینه هنر طراحی دیجیتال کار خود را شروع کرده و با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ توانسته است طیف وسیعی از محصولات را در بالاترین کیفیت ارائه دهد و موجب تحولی عظیم در حوزه چاپ و گرافیک کشور گردد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26997
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید