امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین سایت خرید شماره مجازی در سال 1401


1401/07/27
کد خبر : 28624
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 11 نفر

شماره‌های مجازی انواع مختلفی دارند و همچنین کاربردهای زیادی نیز برای آن‌ها وجود دارد. به دست آوردن این شماره‌ها هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی امکان‌پذیر است؛ اما سرویس‌هایی که این شماره‌ها را به صورت رایگان و با اعتبار زیاد در اختیار کاربران قرار می‌دهند، خدماتشان شامل کاربران ایرانی نمی‌شود؛ از این رو بهتر است که از یک سایت معتبر اقدام به خرید شماره مجازی کنید. برای این کار نیز باید نوع شماره مجازی خریداری شده و همچنین کاربردی که برای آن در نظر دارید را در اولویت قرار دهید. در این مطلب، در کنار بررسی شماره‌های مجازی مختلف، بهترین سایت خرید شماره مجازی در سال 1401 را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

شماره مجازی و کاربردهای آن

شماره‌های مجازی شماره‌هایی هستند که بدون در اختیار داشتن سیم کارت در گوشی شما قابل استفاده هستند و می‌توانید از آن‌ها برای انجام تماس و ارسال پیام استفاده کنید. همچنین با استفاده از این شماره‌ها می‌توانید عضو شبکه‌های مجازی مختلف شوید و از آن‌ها استفاده کنید؛ اما کاربردهای این شماره‌ها تنها به این موارد محدود نمی‌شود و استفاده‌های زیادی از آن می‌شود.

افراد زیادی هستند که به این شماره‌ها نیاز دارند. برخی از مدیران شرکت‌ها برای ارتباط با خارج از کشور، نیاز به یک خط ارتباطی دائمی و مطمئن دارند؛ از این رو از روش‌های مختلف اقدام به خرید یا ساخت شماره مجازی می‌کنند. این یکی از کاربردهای کلی برای شماره‌های مجازی است که افراد می‌توانند با در اختیار داشتن آن‌ها، به راحتی و با کمترین هزینه با خارج از کشور ارتباط برقرار کنند.

از دیگر موارد استفاده شماره‌های مجازی، ثبت نام اپل آیدی است. کاربران دستگاه‌های اپل مانند گوشی‌های آیفون، آیپد و مک بوک، برای این که از حد اکثر امکانات دستگاه‌های خود بهره‌مند شوند، باید یک حساب کاربری به نام اپل آیدی داشته باشند. با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، کاربران ایرانی و برخی دیگر از کشورها نمی‌توانند این کار را انجام دهند؛ زیرا برای ساخت اپل آیدی باید از یک شماره تلفن معتبر و مورد تایید از شرکت استفاده کرد. با در اختیار داشتن شماره مجازی آمریکایی،‌ می‌توانید یک اپل آیدی برای خود داشته باشید و از اپ استور و دیگر برنامه‌های موجود برای کاربران اپل استفاده کنید. با خرید شماره مجازی اپل آیدی از یک سایت معتبر داخلی، می‌توانید به راحتی به این خواسته خود برسید.

شماره‌های مجازی، همیشه و در همه جا در اختیار شما خواهند بود و تنها محدود به استفاده روی گوشی موبایل نیستند. با استفاده از شماره مجازی، می‌توانید از طریق لپ تاپ خود نیز از آن استفاده کنید؛ زیرا این شماره‌ها مبتنی بر اینترنت هستند. همچنین از دیگر مزایای خرید شماره مجازی این است که هزینه‌های تماس را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد و از طرف دیگر امنیت و حریم خصوصی مناسبی را برای کاربران این شماره‌ها فراهم می‌کند.

یکی دیگر از کاربردهای مهم برای شماره مجازی، ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در وب سایت‌هایی است که کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند. با این شماره‌ها شما می‌توانید در این وب سایت‌ها حساب کاربری ایجاد کنید؛ برای مثال خرید شماره مجازی برای پی پال، یکی از موارد استفاده از این شماره‌ها است که باعث می‌شود کاربران بتوانند به راحتی از این وب سایت پرداخت بین المللی استفاده کنند.

روش‌های مختلف به دست آوردن شماره مجازی

بهترین سایت خرید شماره مجازی در سال 1401

شماره‌های مجازی با روش‌های مختلفی به دست می‌آیند و در در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. بیشتر این روش‌ها، این شماره‌ها را به صورت رایگان می‌سازند و کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل کاربران زیادی به استفاده از این راهکارها روی می‌آورند. در ادامه این روش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان

برای این کار، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی زیادی در بستر اینترنت وجود دارند که تنها با انجام چند کلیک در آن‌ها، می‌توانید شماره مجازی رایگان خود را داشته باشید. همچنین وب سایت‌هایی نیز برای این کار وجود دارند که شما می‌توانید شماره مجازی مربوط به کشور مورد نظر خود را از آنجا تهیه کنید؛ اما این شماره‌ها یک ایراد خیلی بزرگ دارند و آن ‌هم این است که دائمی نیستند!

برنامه‌ها و سایت‌هایی که این شماره‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند، تعداد شماره‌های محدودی دارند و از طرف دیگر، کاربران زیادی نیز از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند؛ بنابراین ممکن است پس از مدت کوتاهی، شماره در اختیار شخص دیگری قرار بگیرد و اطلاعات حساب کاربری شما که با این شماره ساخته شده نیز به خطر افتد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، استفاده از این شماره‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

شماره مجازی رایگان گوگل

روش دیگر به دست آوردن شماره مجازی معتبر و دائمی، استفاده از شرکت‌های ارائه دهنده این سرویس‌ها است؛ برای مثال، شماره مجازی گوگل یکی از بهترین شماره‌های مجازی است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همچنین دائمی است. با ساخت این شماره مجازی، می‌توانید با استفاده از این شماره و برنامه‌های مربوط به آن در گوگل، با افراد دیگر در کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنید. تماس‌ها و پیام‌های ارسالی به آمریکا و کانادا از این شماره رایگان است. همچنین دریافت تماس نیز از تمام شماره‌ها برای دارندگان این شماره‌ها رایگان خواهد بود؛ اما این روش نیز یک مشکل بزرگ دارد. کاربران ایرانی قادر به ساختن این شماره نیستند؛ زیرا برای ساخت آن نیاز به ایمیل و شماره تماس واقعی است و کاربران ایرانی باید حتما یک شماره معتبر آمریکایی در اختیار داشته باشند.

خرید شماره مجازی

با وجود این روش‌ها، بهترین و امن‌ترین روش برای به دست آوردن شماره مجازی، خرید شماره مجازی از یک سایت یا مرجع معتبر است. در ایران، سایت‌های زیادی وجود دارند که اقدام به فروش شماره مجازی می‌کنند؛ از این رو باید برای خرید از این سایت‌ها اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید. ممکن است شماره مجازی خریداری شده شما در اختیار افراد دیگر نیز قرار گرفته باشد و یا دائمی نباشد و پس از مدتی قادر به استفاده از خدمات آن‌ها نباشید؛ بنابراین باید از وب سایتی معتبر اقدام به خرید کنید.

شماره مجازی؛ بهترین و بزرگ‌ترین سایت خرید شماره مجازی

بهترین سایت خرید شماره مجازی در سال 1401

شماره‌های مجازی برای بسیاری از کاربران مفید هستند. برخی از افراد برای گسترش کسب و کار خود و ارتباط با خارج از کشور، از شماره مجازی استفاده می‌کنند؛ زیرا هزینه‌های تماس آن‌ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. همچنین برخی از کاربران فضای مجازی نیز برای استفاده از برنامه‌های مختلف مانند تلگرام، واتس اپ و برنامه‌های دیگر از شماره‌های مجازی استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، ثبت نام و ساخت حساب کاربری در سایت‌های مختلف خارجی با استفاده از شماره مجازی با توجه به محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، بسیار راحت‌تر است. برای ثبت نام در پی پال و یا ساخت اپل آیدی، بهترین راه خرید شماره مجازی معتبر است تا در سایت‌های مورد نظر ثبت نام کنید و یا از امکانات و ویژگی‌های دستگاه‌هایی که در اختیار دارید بهره ببرید.

با توجه به این که شماره‌های مجازی رایگان دائمی نیستند و خطرات زیادی برای حساب‌های کاربری ایجاد شده توسط آن‌ها را به همراه دارند، خرید شماره مجازی بهترین گزینه است. در ایران، سایت‌های مختلفی برای خرید شماره مجازی وجود دارند. یکی از این سایت‌ها به نام شماره مجازی، از جمله بزرگ‌ترین و بهترین ارائه دهندگان شماره‌های مجازی مختلف برای کاربردهای متفاوت است. کاربران برای موارد زیادی اقدام به خرید شماره مجازی می‌کنند. برای برنامه‌های مجازی مختلف، خرید اشتراک‌ برنامه‌ها و همچنین برای اکانت جیمیل، شماره‌های مجازی متفاوتی وجود دارند. در این سایت می‌توانید با انتخاب کشور مورد نظر مانند فرانسه، آمریکا، هلند و یا کشورهای دیگر لیست شماره‌های مجازی برای کاربردهای مورد نیاز خود را مشاهده کنید.

در سایت شماره مجازی، برای حساب‌های کاربری زیادی مانند تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، برنامه لایکی، جیمیل، اپ استور، نت فلیکس و بسیاری دیگر از برنامه‌های مختلف می‌توانید یک شماره مجازی منحصر به فرد با قیمتی مناسب خریداری کنید. برای خرید شماره مجازی سریع و ارزان، این سایت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر شما هم کاربر یکی از این شبکه‌های مجازی هستید و یا برای کاربردهای دیگری قصد خرید شماره مجازی را دارید، به سایت شماره مجازی مراجعه کنید و از محصولات ارائه شده در این سایت دیدن کنید. همچنین با خرید شماره مجازی از این سایت، می‌توانید از امنیت و اعتبار این شماره‌ها اطمینان حاصل کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28624
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید