امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین زمان سفر به کیش


1401/07/27
کد خبر : 25943
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

تور کیش از نظر آب و هوا

اگر چه جشنواره‌ها و فستیوال‌های جذابی در فصل تابستان در کیش برگزار می‌شود ولی در این فصل یعنی از اواخر اردیبهشت تا اواخر مهرماه دما و رطوبت هوا در جزیره در بالاترین حد خود قرار دارد. ولی اگر قصد دارید فقط در هتل یا خانه استراحت کنید و پا به بیرون نگذارید در این ماه‌ها می‌توانید به جزیره سفر کنید. ولی اگر تحمل گرما را ندارید و به دنبال هوای دلچسب تابستانی در جزیره هستید سفر خود را به آبان تا اواخر فروردین ماه موکول کنید. چرا که در این بازه آب و هوای جزیره خنک و دوست داشتنی است و در تور کیش تابستان 1400 به شما خوش خواهد گذشت.

بهترین زمان برای تور کیش از نظر قیمت

از آنجائیکه بلیط‌های هواپیما مبلغ تورها و در کل بحث گردشگری قابل پیش بینی نمی‌باشد،اینکه بخواهیم دقیق و مطمئن به شما بگوئیم چه زمانی قیمت پایین است امکان پذیر نیست. ولی بنابر تجربه آژانس شال و کلاه سفر می‌توان به مقاطع زمانی زیر اشاره کرد: نیمه دوم فروردین ماه به دلیل تمام شدن تعطیلات طولانی نوروز مهرماه به دلیل شروع شدن مدارس اوایل خرداد ماه تا اوایل شهریور به دلیل شروع فصل گرمای شدید جزیره (که البته برگزاری این فستیوال‌ها در این بازه سیاست شهرداری کیش به دلیل جذب گردشگر می‌باشد).

روز شنبه را برای تور کیش انتخاب کنید!

برای لذت بردن از آرامش و سکوت جزیره کیش، بدون دغدغه شلوغی و نگرانی بابت پیدا نشدن هتل و بلیط هواپیما، بهتر است اول هفته را برای سفر به تور کیش تابستان 1400 انتخاب کنید. اما مهم‌ترین دلیل ما برای این پیشنهاد، مقرون به صرفه بودن تور کیش تابستان 1400 از تهران و به حداقل رسیدن مبلغ بلیط هواپیما می باشد که برای اول هفته نرخها ارزان تر است. چرا که اکثریت مردم به دلیل محدودیت زمانی مجبورند آخر هفته سفر کنند،که همین دلیل بالا رفتن قیمت بلیط و هتل در روزهای آخر هفته می‌باشد. در نتیجه اگر اول هفته به جزیره سفر کنید هم جزیره خلوت‌تر است هم حدود 30 % در هزینه‌های سفر خود در تور کیش تابستان 1400 صرفه‌جویی خواهید کرد.


زمان را در تور کیش مدیریت کنید

از آنجائیکه کیش برای اکثر گردشگران با سلایق مختلف یک مقصد ایده آل است،پیشنهاد می‌کنیم در طول روزهای سفر زمان را مدیریت کنید و از فرصتی که دارید بیشترین بهره را ببرید. پروازهای جزیره معمولا از ساعت 6 صبح شروع می‌شوند و برای پرواز برگشت هم می‌توانید از آخرین ساعت پرواز که حدود ساعت 23:45 می‌باشد استفاده کنید. که البته در این صورت به چند نکته باید دقت کنید:اول اینکه زودترین تایم ساعت پرواز رفت و دیرترین زمان برگشت معمولا قیمت بالایی دارند. دوم اینکه اگر از معطلی خوشتان نمی‌آید، ساعت به تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق‌ها باید دقت کنید. و اما با در اختیار داشتن بیشترین زمان ممکن شما می‌توانید از تفریحات شبانه روزی جزیره کیش استفاده کنید. روزها از تفریحات آبی استفاده کنید و با نوشیدنی‌های خنک از خود پذیرایی کنید،و شب‌ها در جزیره قدم بزنید و البته از برنامه‌های شاد شبانه کیش غافل نشوید.

توری را انتخاب کنید که با شرایطتان همخوانی دارد!

تعداد زیادی از هتل‌ها و پروازهای کیش گارانتی و چارتر شرکت‌های هواپیمایی مشخص می‌شود که در این صورت یک بسته سفری مشخص و در عین حال ارزان به مسافر پیشنهاد می‌شود. در این بسته‌های سفری هتل‌های مختلف پروازها و ساعت‌های پروازی متنوع وجود دارد که بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید تور کیش تابستان 1400 خود را رزرو نمائید. در بسیاری از مواقع رزرو بسته‌ی سفری بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود تا اینکه شما پرواز،هتل، ترانسفر و … را به صورت جدا جدا در تور کیش تابستان 1400 رزرو نمائید. شما می‌توانید برای سفر تفریحی و کاری خود با شال و کلاه سفر تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما بهترین گزینه‌های پیشنهادی را پیش روی شما بگذارند و شما با آرامش خاطر به سراغ بستن چمدانتان بروید.


حتما چند هفته زودتر تور کیش خود را رزرو کنید

اگر برنامه سفر شما در ایام تعطیلات است حتما از یک ماه قبل تور کیش را رزرو کنید. معمولا نزدیک شدن به زمان سفر در تعطیلات هم باعث گران شدن بلیط و همچنین هتل‌ها می‌شود و توقع خالی بودن هتل انتخابی خود و پروازهای مورد نظرتان را داشته باشید. این را از ما نشنیده بگیرید! اگر سفر شما در تعطیلات یا آخر هفته نیست عجله‌ای برای رزرو تور کیش نکنید. اگرچه این مشکل در مورد تور کیش از تهران، که تعداد پروازهای بیشتری دارد، خیلی به وجود نمی‌آید،اما با توجه به محدود بودن تعداد پروازهای کیش از شهرهای دیگر، بهتر است این توصیه را جدی بگیرید.
در آخر شما مسافران گرامی می توانید انواع تورهای ترکیبی کیش با جزایر اطراف را از آژانس هواپیمایی همسفر ماه و ستاره با ارزان ترین نرخ خریداری کنید و می توانید برای تهیه تور کیش از مبدا ( تهران به کیش ، اصفهان به کیش ، شیراز به کیش ، کرج به کیش و ... ) و تمامیه شهر های ایران با بهترین نرخ و بهترین خدمات را از ما بخواهید شعار ما در تمامیه این سال ها این بوده است( آخرین تماس = ما  ) لطفا بعد از اینکه آخرین نرخ خود را گرفتید با ما تماس بگیرید و ارزانترین تور را تهیه کنید


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25943
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید