امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین تبلت برای گرافیست‌ها و تصویرگران


1401/07/27
کد خبر : 26982
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 20 نفر

حتما لحظاتی که هیچ ایده و طرحی به ذهنتان نمی‌رسد را تجربه کرده‌اید و وقتی چیزی به ذهنتان می‌رسد و قصد اجرای آن را دارید، به خاطر کند بودن دستگاهتان نتوانسته‌اید به خوبی اجرا کنید. اگر به هر دلیلی قصد تعویض تبلت مخصوص طراحیتان را کرده‌اید و نمی‌دانید چه محصولی بیشتر به کارتان می‌آید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

طراحان از چه تبلتی استفاده می‌کنند؟

قبل از شروع، برای شما توضیح می‌دهیم که منظورمان از تبلت برای طراحان گرافیست و تصویرگران چیست؟ منظور ما صفحه نمایش‌هایی است که امکان ترسیم می‌دهند و قابلیت اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر را دارند.
تبلت‌ها معمولا نازک‌تر و سبک‌تر از لپ تاپ‌هایی هستند که قابلیت جدا شدن صفحه کلید را دارند و به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. معمولا به لپ تاپ‌هایی که قابلیت جدا شدن صفحه کلید را دارند 2 در 1 می‌گویند و شما می‌توانید در جهت مخالف آن را ببندید و به صورت تبلت از آن استفاده کنید.
همچنین بعضی از این لپ تاپ‌ها پردازنده، RAM و حافظه ذخیره سازی در پایه آن‌ها قرار گرفته است که ضخامت آن‌ها را به اندازه لپ تاپ‌های قدیمی زیاد می‌کند. البته سرفیس بوک مایکروسافت، یک تبلت مجهز به صفحه کلید کلیپ‌دار است و یک چیپ گرافیکی دارد؛ این چیپ عملکرد را هنگامی که به صورت یک طرفه مانند لپ تاپ و یا برعکس متصل می‌شود، افزایش می‌دهد.

اپل آیپد پرو 2020

به اعتبار اپل، هنرمندان می‌توانند از iPad Pro سود زیادی ببرند؛ شما می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Procreate و ابزارهای Adobe iPad مانند Fresco و Photoshop برای آیپد، آثار هنری بسیار خلاقانه‌ای ثبت کنید.
آیپد پرو 2020 یک ابزار خلاقانه باورنکردنی است. برای هنرمندان و تصویرگران که می‌خواهند یک وسیله نقاشی قابل حمل داشته باشند، این چیزی بیشتر از Microsoft Surface Pro است.


 بهترین تبلت برای هنر و طراحی


اگر بودجه کافی دارید و از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این مدل را انتخاب کنید. این تبلت با iMac یا رایانه رومیزی و برنامه Duet Display Pro به شما امکان می دهد از iPad Pro خود مانند Cintiq استفاده کنید.
همچنین عاشق صفحه کلید جادویی می‌شوید که با نسخه 2020 منتشر شده است؛ این صفحه کلید باعث می‌شود تایپ کردن بر روی iPad یک تجربه کاملاً متفاوت از صفحه کلید هوشمند Folio باشد که همراه اصلی نسل قبلی بود.
نسخه جدیدی از آیپد نیز به تازگی عرضه شده است که البته برای امور گرافیکی مناسب نیست، اما اگر تمایل داشتید که اطلاعات بیشتری درباره آیپد مینی 6 داشته باشید به تلکام دی مراجعه کنید.

مایکروسافت سرفیس پرو ایکس

در حالی که ادوبی در حال ایجاد فتوشاپ برای آیپد است، مایکروسافت مشغول ساختن تبلتی است که ویندوز را اجرا می‌کند. به این ترتیب می‌توانید از نسخه فتوشاپ، ایلاستریتور، ایندیزاین و XD و احتمالا صدها برنامه خلاق دیگری که به آیپد اپل راه پیدا نکردند را استفاده کنید.
سرفیس پرو ایکس کمی شبیه به سرفیس پرو است با این تفاوت که این یک تبلت با قابلیت اجرای ویندوز 10 است؛ هنگامی که یک صفحه کلید تقریباً مشابه سرفیس پرو وصل می‌کنید و به لپ تاپ تبدیل می‌شود، از بسیاری جهات به آیپد شبیه می‌شود.


 بهترین تبلت برای هنر و طراحی


تفاوت واقعی بین سرفیس ایکس و سرفیس پرو هر چند بسیار قابل تشخیص نیست. خط اصلی سرفیس پرو از پردازنده Intel Core و تراشه‌های نسل دهم در Surface Pro 7 استفاده می‌کند. سرفیس پرو X اما از تراشه Qualcomm Snapdragon استفاده می‌کند؛ نوعی تراشه‌ای که انتظار می‌رود در گوشی هوشمندی مانند هواوی پی 30 پرو پیدا کنید. این قابلیت طول عمر بیشتری نسبت به Surface Pro 7 می‌دهد.
در آخر برای بررسی، خرید و قیمت تبلت می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26982
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید