امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین برندهای لپ تاپ استوک در بازار کدام اند؟


1401/07/27
کد خبر : 28149
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 20 نفر
این روزها خرید لپ تاپ استوک و کارکرده به دلیل جذابیت قیمتی ، به گزینه خرید محبوبی برای مشتریان بازار لپ تاپ و کامپیوتر تبدیل شده است. در اینجا بهتر است با برخی نکات و پرفروش ترین برندهایی که این روزها خرید و فروش می شوند، آشنا شویم.

لپ تاپ استوک اروپایی

لپ تاپ استوک چیست؟

منظور از لپ تاپ استوک چیست؟ لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی با سخت افزار قوی گفته می شود که به دلیل مواردی مثل خط و خش حدود 50 درصد کمتر از قیمت اصلی به فروش می رسند. حتما تا به حال پیش آمده است که قصد خرید لپ تاپ داشته باشید. شما جستجوهای خود را در فروشگاه های آنلاین انجام می دهید. لپ تاپ مورد نظر را پیدا می کنید. اما به دلیل قیمت بالا نمی توانید آن را تهیه کنید. لپ تاپ استوک می تواند همان سخت افزار مورد نظر را با قیمت مناسب برای شما فراهم کند.
کلمۀ استوک برای کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی استفاده می شود که آکبند نیستند. لپ تاپ ها یکی از کالاهای پرطرفدار الکترونیکی هستند که مدل های استوک آن ها خریداران زیادی دارند. بسیاری از افراد هنوز به درستی با کلمۀ استوک آشنا نیستند. به صورتی که لپ تاپ استوک را کالای دسته دوم در نظر می گیرند. اما اینطور نیست و کالای استوک به معنای دسته دوم نیست. چرا که بعضی از کالاهای استوک از نظر سخت افزاری در حد نو به نظر می رسند. به این لپ تاپ ها، لپ تاپ استوک اروپایی نیز گفته می شوند، زیرا اکثرا از این کشورها وارد بازار ما می شوند.

محبوب ترین برندهای لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک از نظر برند و مدل دارای تنوع قابل توجهی است. در این میان چند برندِ نام آشنا دیده می شوند که مدل های استوک آن ها فروش بیشتری دارند. در ادامه به این برندها اشاره می کنیم.
لپ تاپ استوک ایسر: برند ایسر یا Acer تنوع قابل توجهی را در محصولات خود ارائه می دهد. لپ تاپ های ایسر از مدل های گران قیمت و مخصوص گیمینگ گرفته تا کروم بوک ها و مدل های مقرون به صرفه را شامل می شوند. ایسر برای افرادی که بودجۀ زیادی ندارند، مدل های متنوعی را عرضه کرده است. این مدل ها با توجه به قیمت مناسب خود، امکانات و ارزش خرید بالایی دارند. ایسر را می توان یک برند فوق العاده در زمینۀ تولید لپ تاپ های باریک، ظریف و کارآمد توصیف کرد.

لپ تاپ lenovo

لپ تاپ های برند لنوو

لپ تاپ استوک لنوو: برند لنوو یا Lenovo دارای لپ تاپ های تجاری و صنعتی با امکانات عالی و سخت افزار قدرتمند است. شرکت لنوو در شهر هنگ کنگ قرار گرفته است و یکی از نام های بزرگ در زمینۀ تولید لپ تاپ محسوب می شود. لپ تاپ های لنوو ترکیبی از کارایی، قدرت، دوام و قیمت مناسب را ارائه می دهند. تنوع قیمت خوبی در محصولات لنوو دیده می شود. چه برای کارهای صنعتی، چه گیمینگ و چه کارهای سبک و دانش آموزی، لپ تاپ های لنوو می توانند انتظارات کاربران را برآورده کنند. در این لپ تاپ ها همچنین باتری های قدرتمندی وجود دارند که موجب شارژدهی بیشتر آن ها می شود. شاید تنها نقطۀ ضعف لپ تاپ های لنوو را بتوان طراحی های مشابه و عدم نوآوری در بعضی مدل ها در نظر گرفت.

لپ تاپ استوک دل

لپ تاپ استوک دل: برند دل یا Dell نخستین برندی بود که لپ تاپ هایی با حاشیۀ کم یا Borderless به بازار عرضه کرد. حاشیۀ کم علاوه بر ایجاد تجربۀ بصری متفاوت، موجب می شود کاربران تمرکز بیشتری روی پنل لپ تاپ داشته باشند. دل همچنین اولین برند در زمینۀ ساخت لپ تاپ با نمایشگرهای Easysafe بود. این نمایشگرها با کاهش نور آبی از خستگی چشم ها در طولانی مدت جلوگیری می کنند. برند دل محصولات متنوعی را برای کاربران مختلف با نیازهای مختلف عرضه کرده است. لپ تاپ های دل ظرافت، عملکرد و باتری های قدرتمندی از خود به نمایش می گذارند.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ استوک ایسوس: ایسوس یا Asus یک برند تایوانی تولید کنندۀ لپ تاپ است که عملکرد فوق العاده ای را در لپ تاپ های خود ارائه می دهد. نوآوری، کارایی و وزن سبک بعضی از خصوصیات مهم لپ تاپ های ایسوس هستند. طراحی های جذاب و متفاوت برند ایسوس در سایر برندها دیده نمی شود. ایسوس ثابت کرده است که توانایی تولید لپ تاپ های با کیفیت را در بازه های قیمتی مختلف دارد. همچنین ایسوس لپ تاپ های اصلی خود را با لولای مخصوص ErgoLife عرضه می کند. این نوع لولا ارتفاع صفحه را برای تایپ آسان کمی بالاتر می برد.

لپ تاپ استوک اچ پی

لپ تاپ استوک اچ پی: اچ پی یا HP یکی دیگر از برندهای مشهور است. کارایی، انعطاف پذیری، سخت افزار قدرتمند و حمل آسان بعضی از خصوصیات لپ تاپ های اچ پی هستند. شرکت اچ پی در کالیفرنیا قرار گرفته است. لپ تاپ های اچ پی علاوه بر سخت افزار قوی از طراحی مدرن و شیکی بهره می برند. لپ تاپ های HP استوک برای نیازهای مختلف از جمله کارهای دانش آموزی، ادیت، طراحی و گیمینگ مناسب هستند. بعضی از این لپ تاپ ها برای تجربۀ ساده تر دارای سیستم عامل Chrome OS هستند.

لپ تاپ مایکروسافت

ام اس آی و مایکروسافت

لپ تاپ استوک ام اس آی: ام اس آی یا MSI برندی است که بیشتر به خاطر مدل های مخصوص بازی خود شناخته می شود. اما می توان گفت ام اس ای در تولید لپ تاپ های مخصوص کارهای دیگر نیز موفق عمل کرده است. لپ تاپ های این برند دارای رنگ بندی جذابی هستند. از رنگ صورتی گرفته تا سیاه، سفید و خاکستری. ام اس آی در زمینۀ طراحی محصولات خود خلاقیت خوبی به خرج داده است.
لپ تاپ استوک مایکروسافت: مایکروسافت یا Microsoft یک نام بزرگ در زمینۀ تولید لپ تاپ و همچنین نرم افزار است. لپ تاپ های مایکروسافت کیفیت ساخت فوق العاده ای دارند. مایکروسافت از متریال با کیفیتی مثل آلومینیوم و منیزیم در ساخت لپ تاپ های خود استفاده می کند. مایکروسافت با توجه به نیاز بسیاری از کاربران، لپ تاپ های خود را تولید می کند. به صورتی که می توان لپ تاپ های این برند را برای انواع کارهای مختلف مناسب دانست. همچنین می توان گفت مایکروسافت تمرکزی روی تولید لپ تاپ های تجاری، مخصوص بازی و کروم بوک ها ندارد.

چگونه این لپ تاپ ها را با ضمانت معتبرخریداری کنیم ؟

خرید این محصولات با وجود مزایایی همچون مقرون به صرفه بودن در عین سخت افزار و کیفیت بالا ، به ضمانت ، پشتیبانی و تعهد فروشنده لپ تاپ نیز نیازمند است. فروشگاه اینترنتی کِی لپ (klap.ir) ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات استوک اعم از لپ تاپ استوک ، کیس استوک ، کامپیوتر های آل این وان استوک و ... محصولات خود را با 6 ماه ضمانت و یک هفته مهلت تست به فروش می رساند. انواع لپ تاپ دل ، لنوو ، اچ پی و سایر برندها در این فروشگاه موجود می باشند.

تکنسین نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه ی کِی لپ ، تمام بخش های یک محصول را به دقت و به طور حرفه ای تست می کنند و پس از اطمینان از عملکرد صحیح محصول ، آن را روانه ی فروشگاه می کنند تا شما خریدی مطمئن و باکیفیت را با هزینه ای مناسب تجربه کنید.

در وبسایت این فروشگاه امکان سفارشی سازی و خرید محصول با مشخصات بالاتر نیز امکان پذیر است. همچنین پیش از خرید می توانید تصاویر واقعی محصولات را از طریق پشتیبانی فروشگاه مشاهده فرمایید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه ی کِی لپ جهت انتخاب و خرید لپ تاپ استوک مناسب با کاربری شما ، می توانید با شماره 02537120 داخلی 1 تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28149
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید