امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین برندهای غذای گربه


1401/07/27
کد خبر : 27017
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 23 نفر

بیش از به سرپرستی گرفته گربه باید به دو نکته توجه داشته باشید، محل نگهداری مناسب با جای خواب و تغذیه. بدن گربه مانند بدن انسان به مواد زیادی نیاز دارد که این مواد باید در رژیم غذایی آن‌ها جای گیرد. برخی افراد ترجیح می‌دهند غذای گربه را در داخل خانه بپزند و این موضوع ممکن است برای سلامت گربه خطر داشته باشد. در صورتی رژیم خانگی برای گربه مناسب خواهد بود که مواد مغذی و حیاتی برای رشد گربه به اندازه کافی در آن غذا وجود داشته باشد.
 غذای خانگی هر روز نیاز به اختصاص وقت و دقت زیادی دارد و برای افرادی که شاغل هستند، کار سختی خواهد بود، از همین رو غذاهای اماده گربه بیشتر از رژیم‌های خانگی مورد استقبال قرار گرفتند. غذاهای گربه خشک بوده و می‌توان در طولانی مدت آن‌ها را نگهداری کرد؛ از سمت دیگر این غذاها تحت نظر متخصصین تهیه شده و تمام مواد لازم برای بدن گربه در داخل آن به نسبت مناسب قرار دارد. غذایی که بچه گربه مصرف می‌کند با غذای گربه بزرگسال متفاوت است و به هنگام خرید باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین برندهای غذای گربه خواهیم پرداخت.


 غذای گربه


• برند رفلکس: یکی از برندهای با سابقه در زمینه تولید غذای حیوانات، برند رفلکس است که در سال 2009 فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به این نکته که کیفیت مواد غذایی نقشی پر رنگ در سلامت و طول عمر حیوان خانگی ایفا می‌کند، این برند در تلاش است محصولاتی تولید کند که پاسخ گوی نیاز بدن حیوانات خانگی باشد و از سمت دیگر طعم خوبی با خود به ارمغان آورد. طعم خوب یک غذای آماده باعث می‌شود گربه حس بهتری از خوردن آن غذا پیدا کرده و پیش از اتمام وعده غذایی، از خوردن غذا دست نکشد. غذای گربه برند رفلکس علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن گربه تاثیرات مثبتی دیگری مانند تقویت سیستم ایمنی، کمک به سلامت پوست و مو، بهبود سیستم بینایی، دفع و هضم آسان را با خود به همراه خواهد داشت.
• برند شایر: یکی دیگر از برندهای باکیفیت در زمینه تولید غذای خشک و کنسرو، برند شایر است که همواره سعی داشته بهترین غذاهای خشک را روانه بازار کند. این برند تمرکز و وقت زیادی صرف غذای خشک و کنسروهای مناسب گربه‌ها کرده است و تاثیرات مثبت قابل توجهی بر روی گربه شما بر جای می‌گذارد. علاوه بر کیفیت بالای محصولات، غذای گربه شایر دارای قیمت مناسبی بوده و با اندازه‌های مختلف در دسترس شما قرار خواهد گرفت. به هنگام خرید به سن درج شده بر روی بسته توجه داشته باشید زیرا برخی غذاها مختص گربه‌های کوچک و برخی مناسب گربه‌های بالغ هستند.
• برند رویال کنین: برند رویال کنین را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده غذای گربه دانست. این برند در سال 1968 توسط جراح فرانسوی، جین کاتاری افتتاح شد. این پزشک در دوران خدمت خود در روستایی با مشکلی مشترک بین حیوانات خانگی آنجا مواجه شد. بیشتر حیوانات خانگی دچار مشکل پوست و مو بودند و این پزشک متوجه شد دلیل آن تغذیه نا مناسب است. سپس جین کاتاری در گاراژ منزل خود به تولید یک غذا روی آورد که به طرز معجزه آسایی توانست مشکل حیوانات خانگی را حل کند. سپس درمانگاه خود را بست و به دنبال تولید غذای حیوانات خانگی رفت. از سال 2004 این برند محبوبیت بیشتری در امریکا پیدا کرد و حجم زیادی از محصولات آن در  خارج از فرانسه فروخته می‌شدند که دلیل آن کیفیت بالای آن‌ها بود. برند رویال کنین تقسیم بندی مختلفی (بر اساس سن، سایز، نژاد و وضعیت جسمانی سگ) برای غذاهای خود ارائه داده است تا انتخاب بین آن‌ها راحت‌تر باشد. در حال حاضر این برند در ایران و کشورهای دیگر با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده و تنوع بالای محصولات یکی از علل محبوبیت این برند است.


 غذای گربه


• پروپلن: برند پروپلن با بیش از 80 سال سابقه در زمینه تولید غذای اماده حیوانات، سلامت و رشد گربه شما را تضمین خواهد کرد. تمام غذاهای تولید شده تحت نظر این کمپانی دارای طعم دلنشینی هستند که باعث می‌شود گربه اشتیاق بیشتری به خوردن غذای خود پیدا کند و حتی اگر بد غذا باشد، با میل زیادی شروع به خوردن غذای آماده نماید.
• برند سانابل: برند آلمانی سانابل با در نظر گرفتن نیاز بدن گربه، اقدام به تولید و عرضه غذاهای خشک و کنسروی این حیوان خانگی کرده است و تمامی محصولات آن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. یکی از نقاط قوت برند سانابل تنوع بالای محصولات آن است که سبب می‌شود در کنار غذای خشک گربه، بتوانید غذای کنسروی یا غذای تشویقی هم برای گربه خود تهیه کرده و او را خوشحال سازید. نسبت صحیح مواد غذایی مورد نیاز بدن گربه برای کمپانی سانابل اهمیت زیادی داشته که نتیجه آن رشد گربه و حفظ سلامتی او خواهد بود.
• برند جیم کت: فعالیت برند جیم کت از سال 1965 آغاز شد و به لطف کیفیت بالای محصولات، توانسته تا به امروز جز بهترین برندهای غذای گربه جای گیرد. چنانچه قصد دارید برای گربه خود غذای تشویقی تهیه کنید، برند جیم کت می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این برند علاوه بر تولید غذای تشویقی، محصولات با ارزش دیگری مانند کنسرو، خمیر مولتی ویتامین، مکمل مالت، مکمل پوست و مو و ... تولید می‌کنند که تمامی آن‌ها می‌توانند نقش مهمی در سلامت گربه داشته باشند.
دقت کنید که غذای گربه خود را حتما از یک پت شاپ معتبر خریداری نمایید. معمولا غذای گربه موجود در فروشگاه‌های معتبر دارای تاریخ تولید جدید و قیمت مناسب‌تری هستند. سایت پتیشا با سال‌ها تجربه در زمینه عرضه انواع غذاها و وسایل مورد نیاز برای نگهداری از حیوانات خانگی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود. تنها کافیست به سایت مراجعه کرده و سفارش خود را به ثبت رسانید. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصین مجموعه تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27017
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید