امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین برنامه ها و بازی های اندروید در سال 2021


1401/07/27
کد خبر : 26413
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 17 نفر

داشتن یک منبع خوب و در دسترس می تواند گزینه خیلی خوبی برای صاحبان اندروید باشد، کسانی که بیشتر وقت خود را در روز با گوشی ها و تبلت های خود می گذارند. اگر بازی ها و برنامه های مورد نظر خود را در گوگل پلی پیدا نمی کنید و یا اگر برای دانلود اینستاگرام اندروید و دانلود پابجی نیو استیت و یا نسخه های مختلف واتساپ به مشکل خوردید، سایت اپلیکیشن ها گزینه خیلی خوبی برای فراهم کردن نیاز های اندرویدی شما می باشد. بروزترین آپدیت های نرم افزار ها و بازی ها را می توانید در این وبسایت مشاهده و دانلود کنید.
 

جی بی واتساپ یک عنوان غیر رسمی از برنامه واتساپ می باشد که قابلیت نصب همزمان در کنار نسخه های دیگر واتساپ را دارد. با دانلود جی بی واتساپ به امکانات زیر دسترسی خواهید داشت:
•    استفاده از اکانت غیر از اکانت اصلی واتساپ
•    قابلیت ارسال ویدئو با حجم های بالا
•    ارسال همزمان بیشتر از 90 عکس
•    داشتن قابلیت آمارگیر
•    غیر فعال کردن تماس های صوتی و ویدئویی
•    نمایش جداگانه پیام های ارسال شده در هر گروه
شاید برای شما هم پیش آمده است که به دنبال برنامه یا بازی های اندروید خاصی بودید و یا آن برنامه خاص در گوشی دوستتان بوده اما شما آن را نداشتید. و حتی پس از گشت و گذار در اینترنت نتوانستید موضوع مورد نظر خود را پیدا کنید.


 


در اپلیکیشن ها شما به راحتی می توانید کمیاب ترین و خاص ترین بازی های مود شده و برنامه های پرکاربرد را داشته باشید. اپلیکیشن ها به صورت مداوم بروزرسانی می شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26413
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید