امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بلیط هواپیما قشم (انواع، قیمت، روش‌ها)


1401/07/27
کد خبر : 26806
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

اگر اهل جزیره‌گردی هستید، حتماً به جزیره زیبای قشم سفر کرده‌اید و چشمتان را از زیبایی‌های بی‌نظیر این جزیره سیراب کرده‌اید. جزیره قشم در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و بزرگ‌ترین جزیره ایران به شمار می‌آید. حدوداً ۷۰ شهر و روستا در این جزیره وجود دارد و بندر قدیمی لافت هم در کنار جزیره قشم واقع شده است. تنها راه رسیدن به جزیره قشم به طور مستقیم، خرید بلیط هواپیما قشم است. از آنجایی که قشم یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران است، روزانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با خرید بلیط هواپیما قشم به‌صورت حضوری یا آنلاین از شهرهای بزرگ ایران، خود را به این جزیره برسانید و در زیبایی‌های آن غرق شوید. فرودگاه‌های تهران، مشهد، اصفهان و شیراز، بلیط هواپیمای قشم را در لیست پروازهای خود دارند.

روش‌های خرید بلیط هواپیما قشم

 شما می‌توانید بلیط هواپیما قشم به صورت حضوری خریداری کنید که باید به یکی از آژانس‌های هواپیمایی شهر خود بروید و بلیط خود را از یک ایرلاین یا آژانس هواپیمایی انتخاب و خریداری کنید؛ ولی این روش زمان‌بر است و ممکن است مسائلی مانند ترافیک و آلودگی هوا شما را آزرده‌خاطر کنند. روش دیگری برای خرید بلیط هواپیما قشم وجود دارد که کاملاً بی‌دردسر است و آن روش غیرحضوری یا آنلاین است. در این روش شما می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما، خرید خود را به‌راحتی انجام دهید و از خریدی به این آسانی لذت ببرید.

جاذبه‌های گردشگری قشم

 چگونه بلیط هواپیما قشم را بخریم؟


جزیره قشم یکی از قدیمی‌ترین جزیره‌های مسکونی ایران است که سرشار از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است. جاذبه‌های گردشگری قشم بسیار است و شما می‌توانید با اجاره ماشین در قشم خود را به آسانی به این مکان‌ها برسانید. برای اجاره ماشین در قشم می‌توانید سراغ شرکت‌های اجاره خودرو بروید و به‌راحتی خودرو مدنظرتان را تا مدتی معلوم اجاره کنید. همچنین اگر به دنبال اقامت در این جزیره زیبا هستید، پیشنهد می‌کنیم مقاله بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم را مطالعه کنید.
اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس، خانه دوست، ناخدا امینی، هفت رنگو، باغ آیین‌های زینت، پیر حرا، خانه موزه ناخدا علی، کلودنگ، کاکا، نچیدار، بوم امینی، درخت سبز سوزا، خالو منصور، لرد، بامحمود، علیشاهی، الیاس، هودج، باغ هنر، اسد، بادلا و... ازجمله اقامتگاه‌های معروف این جزیره هستند. اگر هم قصد دارید از جاذبه‌های دیدنی این جزیره دیدن کنید، بهتر است سری به جزیره ناز، غار نمکدان، دره ستارگان، دره تندیس، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، سد گوران، غار خربس و... بزنید. از آن‌جا که جزیره قشم به جزیره هرمز نزدیک است، با سفر به قشم می‌توانید از جاهای دیدنی‌ای که مابین این دو جزیره‌اند، دیدن کنید. قلعه پرتغالی‌ها یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های قشم و هرمز است.

بلیط ارزان قیمت هواپیما قشم

بلیط هواپیما قشم به دلیل جزیره‌بودن آن گران‌تر از بلیط هواپیمای شهرهای دیگر است؛ از طرف دیگر فاصله قشم تا شهرهای بزرگ و مهم ایران زیاد است و همین امر موجب قیمت بالای بلیط هواپیما قشم می‌شود؛ ولی اگر کاربلد باشید می‌دانید که برای خرید ارزان‌قیمت بلیط هواپیما قشم چه باید کنید. بازه زمانی سفر در قیمت بلیط هواپیما بسیار مؤثر است؛ همچنین نوع بلیط و کلاس پروازی نقش مهمی در قیمت بلیط هواپیما قشم دارند.

بهترین زمان برای سفر با هواپیما به قشم

 بهترین زمان خرید بلیط هواپیما قشم


سفر به قشم در همه فصل‌های سال می‌چسبد. قشم تابستان‌های گرمی دارد؛ ولی به علت تعطیلات تابستانه مسافران زیادی در این فصل عازم قشم می‌شوند و می‌توان گفت سفر به قشم در تابستان متقاضی زیادی دارد و گیرآمدن بلیط ارزان هواپیما قشم کار دشواری است. بهتر است در فصل‌های سرد سال به قشم سفر کنید تا هم از آب‌و‌هوای خوب آن بهره ببرید و هم از خلوت‌بودن نسبی آن. به هر حال در تابستان و دیگر ایام تعطیل سال سفر به قشم با هواپیما گران از آب در می‌آید و دسترسی به بلیط ارزان هواپیما قشم سخت می‌شود.

انوع بلیط هواپیما قشم و کلاس پرواز

نوع بلیط هواپیما و کلاس پرواز نقش بسیار مهمی در قیمت بلیط هواپیما قشم دارند. همان‌طور که می‌دانید بلیط هواپیما در انواع سیستمی و چارتری وجود دارند که هر کدام از آن‌ها که تا لحظات نزدیک به پرواز فروخته نشوند، بلیط لحظه آخری محسوب می‌شوند و این یعنی در کل تقریبا 3نوع بلیط هواپیما وجود دارد. بلیط‌های سیستمی قیمتشان از ماه‌ها قبل مشخص است و امکان تأخیر در پروازهای سیستمی کم است؛ ازاین‌رو به قیمت بالاتری فروخته می‌شوند. بلیط‌های چارتری توسط چارترکننده‌ها قیمت‌گذاری می‌شوند و در فصل‌های مشخصی از سال به قیمت مناسبی به فروش می‌روند؛ همچنین اگر تا ساعات نزدیک به پرواز فروخته نشوند، می‌توانید آن‌ها را به قیمت بسیار خوب خریداری کنید. بلیط‌های لحظه آخری در اکثر مواقع به قیمت پایین‌تری ارائه می‌شوند تا مسافران به خرید آن‌ها ترغیب شوند.
کلاس پروازی هم در این میان مهم است. حتماً می‌دانید که پروازهای فرست‌کلاس قیمت بالایی دارند و پروازهای بیزینس‌کلاس قیمت متوسطی نسبت به فرست‌کلاس دارند. اگر می‌خواهید بلیط هوپیما قشم ارزان‌تر از آب دربیاید، باید پروازهای اکونومی را انتخاب کنید که در ازای قیمت پایین، خدمات کمتری ارائه می‌دهند.

قوانین کنسل‌کردن بلیط هواپیما قشم

اگر می‌خوهید بلیط هواپیما قشم را کنسل کنید، باید بدانید که قانون کنسل‌کردن آن تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشور است؛ ولی هر ایرلاین نیز قوانین مخصوص خود را دارد که ممکن است اندکی با قوانین ایرلاین دیگر متفاوت باشد؛ پس پیش از خرید بلیط حتماً از قوانین ایرلاینی که از آن بلیطتان را می خرید، اطلاع پیدا کنید تا خدایی ناکرده دچار مشکل نشوید.

بلیط هواپیما تهران قشم

نحوه خرید بلیط ارزان هواپیما قشم



مسافران هواپیما تهران قشم بسیار زیادند؛ چرا که علاوه بر ساکنان تهران که علاقه خاصی به سفر به جزیره قشم دارند، بسیاری از مسافران از شهرهای دیگر به تهران می‌روند تا از آن‌جا به قشم سفر کنند. بهترین راه برای سفر از تهران به قشم، راه هوایی است. شما می‌توانید بلیط هواپیما تهران قشم را با مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی شهر تهران بخرید و یا از طریق اینترنت و به کمک سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما خرید خود را انجام دهید. سفر با هواپیما تهران قشم نزدیک به ۲ ساعت به طول می‌انجامد. بلیط آن هر روز صادر می‌شود و شما می‌توانید سفری امن را با هواپیما تهران قشم تجربه کنید.

بلیط هواپیما مشهد قشم

مردم مشهد نیز علاقه خاصی به سفر به قشم دارند و همچنین علاوه بر مشهدی‌ها، شهرها و استان‌های نزدیک به مشهد هم که خود فرودگاه ندارند یا فرودگاه شهرشان پروازی برای قشم ندارد، برای سفر به قشم به فرودگاه مشهد می‌روند. بلیط هواپیما مشهد قشم هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری (آنلاین) در دسترس است. در پرواز با شرایط عادی فاصله مشهد تا قشم با هواپیما نزدیک ۲ ساعت طول می‌کشد. قیمت بلیط هواپیما مشهد قشم تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشور است و با توجه به نوع بلیط و کلاس پرواز متغیر است. سفر با هواپیما مشهد قشم بهترین و مستقیم‌ترین راه رسیدن به قشم است.

بلیط هواپیما اصفهان قشم

قشم این جزیره زیبا، یکی از بهترین مقاصد گردشگران ایرانی و خارجی است. مردم اصفهان نیز سفر به قشم را در لیست سفرهای مهم خود دارند. برای خرید بلیط هواپیما اصفهان قشم می‌توانید هم به صورت حضوری اقدام کنید و هم بلیط خود را به روش آنلاین خریداری کنید. قیمت بلیط هواپیما اصفهان قشم بسته به نوع بلیط و کلاس پرواز متفاوت است؛ ولی این قیمت‌گذاری تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشور است. اگر شرایط آب‌وهوایی مناسب باشد، سفر با هواپیما اصفهان قشم حدود یک ساعت و پنجاه دقیقه طول می‌کشد. با خرید بلیط هواپیما اصفهان قشم، سفری امن و جذاب منتظر شماست.

بلیط هواپیما شیراز قشم

 خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم


شیرازی‌ها در بین ما ایرانی‌ها به مردمی خوشگذران و اهل سفر مشهورند که وقت را غنیمت می‌‌شمرند و در هر زمانی که بتوانند برای سفر اقدام می‌کنند. یکی از مقاصد محبوب شیرازی‌ها برای سفر، جزیره قشم است. مسافران زیادی در طول سال با هواپیما از شیراز به قشم می‌روند و یا تعطیلات خود را در آن‌جا می‌گذرانند. برای خرید بلیط هواپیما شیراز قشم یا حضوری به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کرده یا از طریق اینترنت برای خرید بلیط اقدام کنید. سفر از شیراز به قشم با هواپیما تقریباً یک ساعت و پنج دقیقه طول می‌کشد. قیمت بلیط هواپیما شیراز قشم با توجه به نوع بلیط و کلاس پرواز متفاوت است.

بلیط هواپیما اهواز قشم

بلیط هواپیما اهواز قشم یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های فرودگاه اهواز است. مسافران زیادی در طول سال از اهواز به قشم می‌روند تا اوقات فراغت خود را در این جزیره زیبا بگذرانند. قیمت بلیط هواپیما اهواز قشم تحت نظارت «سازمان هواپیمایی کشور» است و بسته به این‌که نوع بلیط شما سیستمی، چارتری یا لحظه آخری باشد و همچنین با توجه به کلاس پرواز متغیر است. اگر بلیط ارزان‌قیمت هواپیما اهواز قشم را می‌خواهید بهتر است زمانی به قشم سفر کنید که متقاضی سفر با هواپیما به قشم کم باشد. با خرید بلیط هواپیما اهواز قشم سفری امن و باکیفیت را تجربه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26806
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید