امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

برگزاری کنسرت در اسپاتیفای Spotify ؟! از شایعه تا واقعیت


1401/07/27
کد خبر : 28792
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 12 نفر

البته این سرویس، برای کاربران اشتراکی Spotify در دسترس بود و این افراد باید علاوه بر تهیه بلیط، با خرید گیفت کارت اسپاتیفای در ایران موجو یا به وسیله کارت اعتباری، اکانت خود را نیز در این سرویس شارژ می‌کردند.

  خرید گیفت کارت اسپاتیفای ایران موجو

برگزاری کنسرت در اسپاتیفای

Spotify یک سرویس اشتراکی است که در مقایسه با سایر سرویس‌های موسیقی، بسیار پرطرفدارتر است به خوبی توانسته از پس انتظارات مخاطبان برآید. در ژوئن 2021، این شرکت تصمیم گرفت تا کنسرت‌های مجازی را نیز به خدمات خود اضافه کند. ویژگی خوبی که می‌توانست موفق باشد و مخاطبان بیشتری را به سمت استفاده از این سرویس هدایت کند؛ اما عوامل مختلفی دست به دست هم دادند تا این قابلیت آنطور که باید، مورد توجه قرار نگیرد.

 

فروش بلیط کنسرت در اسپاتیفای

شکست در میزبانی کنسرت‌های آنلاین، باعث نشد که Spotify از این فرصت بسیار خوب برای پیشی گرفتن از رقبایی مانند آیتونز چشم پوشی کند. به همین منظور، در ژوئن 2022، مجدد به سراغ اضافه کردن امکان جدیدتری برای این سرویس رفت. در قابلیت Spotify Ticket، شما می‌توانید بلیط‌های کنسرت‌های حضوری را نیز تهیه کنید. البته این قابلیت، هنوز در مرحله آزمایشی است و خوانندگان کمی برای استفاده از این سرویس با Spotify همکاری می‌کنند اما انتظار می‌رود که این قابلیت، بهتر از برگزاری کنسرت‌های مجازی عمل کند و موفق تر باشد. برای استفاده از این قابلیت نیز، شما باید از طریق خرید گیفت کارت اسپاتیفای پرمیوم از سایت‌های معتبری مانند ایران موجو یا استفاده از کارت اعتباری، اکانت خود را از حالت عادی به پریمیوم تغییر دهید تا بتوانید به عنوان کاربر اشتراکی، بلیط تهیه کنید.

 گیفت کارت اسپاتیفای

اطلاع رسانی برگزاری کنسرت‌ها از طریق قابلیت Live Events Feed در اسپاتیفای

قابلیت Concert Hub، یکی از ویژگی‌هایی است که در سال گذشته، شرکت Spotify از آن برای برگزاری کنسرت‌های زنده استفاده کرد که البته، چندان هم مورد استقبال قرار نگرفت. حالا در تصمیمی جدیدتر و در کنار قابلیت Spotify Ticket، این شرکت به دنبال ایجاد بستری برای اطلاع رسانی از کنسرت‌ها و رویدادهای زنده موسیقی به کاربران خود است. این ویژگی، احتمالا موفق تر از قابلیت کنسرت زنده باشد و بتواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

قابلیت Live Events Feed چندان جدید نیست و این شرکت، قبلا و در سال 2015 نیز، یک مرتبه قابلیت مشابهی را در دسترس کاربران خود قرار داد که در آن، بر اساس علایق کاربر، رویدادهای پولی و رایگان مختلفی به وی پیشنهاد می‌شد. حالا و در سرویس Live Events Feed، کمی اوضاع بهتر شده است و اسپاتیفای به جای پیشنهاد بر اساس علایق کاربران، با توجه به منطقه آنها، رویدادهای موسیقی را به آنها نمایش می‌دهد و انتظار می‌رود که نتایج حاصل از آن، جذاب تر و بهتر از نمونه سال 2015 باشد.

 خرید گیفت کارت اسپاتیفای پرمیوم ایران موجو

آینده موسیقی در دستان اسپاتیفای

شرکت Spotify ثابت کرده است که علاوه بر اهمیت به حقوق ناشران حوزه موسیقی، به علایق کاربران خود و خواسته‌های آنان نیز، اهمیت زیادی می‌دهد و در همین راستا، امکانات متعددی را برای کاربران خود ایجاد و بر روی این برنامه قرار می‌دهد. با توجه به تمایل اسپاتیفای برای ورود به دنیای متاورس و استفاده از فرصت‌ها و امکانات زیادی که در این فضا وجود دارد، احتمالا می‌توانیم شاهد انحصاری اسپاتیفای در بازار موسیقی دنیا باشیم.

در این بین، نباید از قابلیت سرویس‌های دیگر ارائه دهنده خدمات موسیقی مانند یوتیوب، آیتونز و اپل موزیک نیز غافل شویم اما در هر حال، فعلا Spotify در صدر این لیست قرار دارد و احتمالا اینکه در آینده، فاصله بیشتری از این رقبا بگیرد نیز، وجود خواهد داشت. تا به اینجا، عملکرد این سرویس در مقایسه با سایرین، هم در حوزه جذب خوانندگان و هم جذب کاربران، بسیار خوب بوده است و با تلاشی که سازندگان آن برای ایجاد امکانات بهتر و موثرتر در این سرویس می‌کنند، Spotify فعلا برترین سرویس موسیقی آنلاین است که در پلتفرم‌های اصلی ویندوز، اندروید و ios، قابل دسترسی خواهد بود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28792
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید