امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

برند برنده باش!


1401/07/27
کد خبر : 27158
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 21 نفر

یک برند خوب باید تلفظش اسان یاشد ، به تمام زبان ها قابل بیلن و تبلیغ باشد ، منحصر به فرد و خاص باشد تا در ذهن مخاطب بماند.  خلاقانه باشد و به نحوی نوع خدمات و محصول شمارا نشان دهد.یکی از مهمترین نکات برای برند برنده بودن ، شناخت فضای رقابتی و همچنین شناخت بازار هدف شماست . این موارد به شما کمک میکند تا راه درست را جلو برید و همچنین نکات ضعف خود را بر طرف کنید.


 ثبت برند

هزینه ثبت برند

ثبت برند نیاز به هزینه دارد ولی این هزینه در برابر اعتبار بالایی که به کسب و کار شما می دهد بسیار ناچیز است. اکثریت افراد به دلیل هزینه بر بودن ثبت از انجام آن صرف نظر می کنند. ولی هنگامی که شما برند و علامت تجاری خود را در اداره مالکیت معنوی کشور به ثبت می رسانید در واقع این علامت را متعلق به شرکت خود کرده اید و هر گونه کپی برداری و یا سوء استفاده از این علامت تجاری می تواند در مراجع قضایی پیگیری شود. بنابراین ثبت برند دست سودجویان را از سواستفاده از برند شما کوتاه کرده و اجازه خدشه دار شدن کالا و فعالیت شما را نخواهد داد. با این تفاصیل به جرات می توان گفت که هزینه ثبت با توجه به قابلیت ها و مزایایی که این ثبت در اختیار شما قرارمی دهد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق و روز ثبت از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با وکلای حقوقی تکسفیر تماس بگیرید..

ثبت لوگو

باید بدانید که نام تجاری در نظر گرفته برای شرکت باید کاملا منحصر به فرد باشد و پیش از آن این نام توسط هیچ شرکت دیگری به ثبت نرسیده باشد. در صورت تکراری بودن نام تجاری شما امکان ثبت آن وجود ندارد. همچنین طرح برند تجاری شما نیز باید تنها مختص شرکت شما طراحی شده و کپی برداری نباشد. بنابراین هنگامی که شما برای ثبت لوگو اقدام می کنید باید ابتدا نام تجاری خود را به سایت مربوطه ارسال کنید. کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند ابتدا برند شما را بررسی می کنند و در صورت عدم کپی بودن آن را به ثبت می رسانند. بنابراین شما می توانید به صورت اینترنتی روند ثبت خود را پیگیری کرده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
برای کاهش زمان و هزینه خود بهتر است پیش از ثبت برند نام تجاری خود را استعلام بگیرید تا برند مورد نظر تکراری نباشد. پس از این که استعلامات لازم انجام شد شما می توانید پروسه ثبت را شروع کنید. برای  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت برند با وکلای حقوقی تکسفیر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.


ثبت برند

خرید برند ثبت شده

علامت تجاری ثبت شده از مراحل پر پیچ و خم ثبت برند عبور کرده و آماده استفاده و بهره برداری است. ممکن است قبلاً یک نشان تجاری را ثبت کرده باشید، اما اکنون برای شما کار آمد و‌ پر سود نباشد. در این شرایط بهترین گزینه فروش است و مطمئن باشید افراد زیادی آماده خرید برند یا خرید برندهای مختلف هستند. بنابراین در کوتاه مدت به راحتی می توانید آن را به دیگران بفروشید و هزینه ثبت آن را به نوعی جبران کنید.

خرید برند ارزان

خرید برند معتبر، از ساده ترین راه های بهره وری از یک نام تجاری است. سپری کردن زمان ضبط و پشت سر گذاشتن مراحل آن بزرگترین نگرانی های افرادی است که می خواهند کاری را شروع کرده و آن را  از طرف خود به بازار عرضه کنند. از این رو شما با خرید برند آماده و صد البته ارزان که مقرون به صرفه می باشد بسیار کار خود را جلو می برید.

خرید و فروش برند مواد غذایی

ثبت علامت تجاری دارای معضلات پیچیده اداری زیادی است و افراد باید برای کسب آن دوندگی بسیاری را تجربه کنند. مواردی که بیان شد دلایل محکمی هستند که باعث شده بسیاری از افراد تمایل به خرید برند تجاری داشته باشند. بنابراین، بازار خرید و فروش نشان های غذایی یکی از محبوب ترین بازارهای اقتصادی در صنایع غذایی می باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل زمان کافی برای تکمیل تشریفات اداری و قانونی ثبت علامت تجاری ندارند و بنابراین علائم تجاری از پیش ساخته را ترجیح می دهند. این انتقال ها زمان زیادی نمی برد و فقط دو طرف معامله با توافق قبلی باید به اداره ثبت مراجعه کنند.

فروش برند تجاری

غالبا همه افراد برای خرید برند به سراغ افرادی می روند که بنا به هر دلیلی دیگر تمایل به کار با برند آماده خود را نداشته و تصمیم بر فروش برند تجاری خود گرفته اند. برند تجاری آماده به معنای نشانی است که مراحل ثبت نام را با موفقیت به پایان رسانده است. به این معنی که دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه برای ثبت برند تجاری ندارید و این مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که هنگام خرید و فروش یک نشان تجاری از پیش ساخته شده، باید یک مشاور آگاه و سرشناس را انتخاب کنید تا از انجام کار مطمئن شوید.


 ثبت برند

فروش برند آماده

به دلیل طولانی شدن پروسه ثبت برند تجاری و مشکلاتی که احتمال بروز آن کم نیست، برخی از افراد به سراغ بازار فروش برندها روی می آورند. این ‌گونه می توانید بدون هدر دادن زمان صاحب یک نام تجاری شوید و از مزایای آن بهره مند شوید. عواملی که منجر به خرید یک برند تجاری  پس از اعلام برای فروش برند می شود به شرح زیر است: نشان تجاری آماده استفاده فقط با مراجعه به دفتر ثبت ایجاد می شود و افراد مجبور نیستند وقت خود را تلف کنند و ۶ ماه یا بیشتر منتظر بمانند تا روند ثبت برند یا علامت تجاری موفقیت آمیز باشد.
از دیگر مزایای خرید برند آماده این است که دیگر نگرانی من باب ایجاد نام نخواهید داشت، چرا که این فرآیند تعیین اسم افراد‌ و مسئولانی دیگر طی شده است. برندهای تولید شده بر اساس بخشی از گفتار، طراحی و تعداد کلاس ها، تعداد محصولات، زیبایی و شهرت نام ثبت شده، خدمات ثبت شده و محصولات مشابه و اگر برند فارسی یا لاتین است و هر کدام یک نام دیگر دارند، رتبه بندی می شوند.
شما میتوانید جهت خرید و فروش برند و همچنین ثبت برند  به موسسسه ثبتی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید.هدف ما ارایه بهترین خدمات به مدیران محترم موسسات و شرکت های غیر تجاری است. برای اطلاعا بیشتر میتوانید با ما در تماس باشد
ایمیل :[email protected]
۰۲۱۸۸۰۷۲۶۲۶
۰۲۶۳۲۴۰۲۵۱۷
دفتر تهران : شهرک غرب ، مجتمع ایران زمین ، طبقه اول اداری ، واحد ۵
دفتر کرج : البرز ، کرج ، خیابان بهار ، جنب کوچه حافظ ، بالای بانک رفاه ، طبقه دوم ، واحد ۳


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27158
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید