امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

برنامه های Spotify و Inshot


1401/07/27
کد خبر : 28620
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 19 نفر

تجربه موسیقی در Spotify

Spotify یکی از پر طرفدارترین و قدرتمند ترین نرم افزار های گوگل پلی جهت دانلود موسیقی برای دستگاه های اندروید است. این نرم افزار محبوب یک سرویس ارائه موسیقی است که در آن می توانید هر نوع موسیقی از هر خواننده ای که بخواهید را پیدا کنید و برای خود پلی لیست های مختلفی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هوشمند در دو نسخه رایگان و پریمیوم در دسترس است که تنها تفاوت آنها در این است که تبلیغات بسیاری در نسخه رایگان آن وجود دارد که اگر تمایل به مشاهده این تبلیغات آزار دهنده نداشتید، می توانید نسخه پرمیوم آن را خریداری نمایید. Spotify Mod Apk  موارد بیشماری از آهنگ ها و پادکست ها را از هنرمندان مختلف در خود جای داده است که می توانید از آنها بهره ببرید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. موسیقی مورد علاقتان را می توانید به صورت آنلاین گوش دهید و یا دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش کنید و یا حتی موزیک های مورد علاقتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


 Spotify



در این اپلیکیشن امکان جستجوی فایل صوتی نیز وجود دارد که بعد از انتخاب موسیقی مورد نظر، کیفیت های متفاوتی برای شما ارائه داده می شود که می توانید متناسب با سرعت اینترنتی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید. یکی از قابلیت های مفید این برنامه ویژگی شخصی سازی آن است که آهنگ هایی مشابه ژانر هایی را که قبلا گوش کرده اید به شما پیشنهاد می دهد. همچنین آهنگ ها را در دسته بندی های مختلفی در ژانر های پاپ، هیپ هاپ، رپ و غیره ارائه می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید موسیقی مورد علاقتان را بیابید. این اپلیکیشن هوشمند از سیستم عامل های مختلف از جمله رایانه، تبلت و موبایل پشتیبانی می کند. Spotify  برای هر سه پلتفرم ویندوزفون، اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس است. همچنین این امکان وجود دارد که موزیک خاصی را از طریق انواع دستگاه های مختلف متصل به wi fi از تلویزیون، رایانه شخصی و غیره پخش کنید.

ادیت حرفه ای تصویر و ویدیو

inshot  یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزار های موجود در زمینه ویرایش ویدئو به منظور استفاده در تبلت ها و گوشی های هوشمند است. با این اپلیکیشن کارآمد و مفید می توانید کلیپ های ویدئویی جذاب بسازید و با دوستان خود در اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. با این نرم افزار هوشمند می توانید چندین عکس را در کنار هم قرار دهید و با استفاده از فیلتر ها و افکت های جذاب، اسلاید شو بسازید. برای شروع کار با Inshot Pro Apk ابتدا بر روی دکمه + قرمز کلیک کرده و عکس یا ویدئو مربوطه را انتخاب کنید. بعد از آن فیلتر ها و افکت های مورد نظر را انتخاب کنید تا عکس ها جلوه زیباتری پیدا کنند. با کمک افکت blur می توانید حاشیه ها را تار و محو کنید. حتی می توانید از قسمت Music موسیقی دلخواهتان را به کلیپ ویدئو اضافه کنید.
این دو برنامه دارای نسخه رایگان و Mod Apk می باشند که در نسخه Mod شما به تمامی قابلیت های برنامه دسترسی دارید.


 Spotify


 بعد از آن می توانید استیکر های دلخواهتان را به کلیپ ویدئو اضافه کنید. بدین ترتیب به راحتی و در مدت زمان اندکی موزیک ویدئو شما ساخته می شود. inshot از زبان فارسی پشتیبانی می کند اما به خاطر داشته باشید که هنگام خروجی گرفتن حتما زبان برنامه را انگلیسی کنید تا مشکلات احتمالی بوجود نیاید. در اینجا به چندین قابلیت برنامه inshot می پردازیم.
•    قابلیت کاهش و افزایش سرعت پخش ویدئو
•    ارائه افکت blur به منظور محو کردن حاشیه ها
•    افزودن متن، موسیقی و افکت های متنوع به ویدئو
•    پشتیبانی از شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام
•    ذخیره ویدئو با بالاترین کیفیت ممکن
•    اضافه کردن استیکر های متحرک



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28620
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید