امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

بررسی تلویزیون سامسونگ Au7000


1401/07/27
کد خبر : 28741
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

محصولات این برند با کیفیت، دقت و ظرافت بالا تولید می شود تا به کیفیت و شهرت جهانی برند سامسونگ دست یابد. محصولات برند سامسونگ از تنوع و کیفیت بالایی برخوردارند و سال هاست که به خوبی کار کرده اند و رضایت کاربران روزمره را به همراه داشته اند.

زمانی که لی بیونگ چول این شرکت را در سال 1978 تاسیس کرد، موفقیت جهانی این برند شاید غیرقابل تصور بود. این برند ستاره ای درخشان در کهکشان فناوری و اطلاعات است که کیفیت عالی تمامی محصولات برند سامسونگ را به نمایش می گذارد.

 دفتر مرکزی سامسونگ در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد، اما به دلیل تنوع زیاد محصولات این برند، بسیاری از کشورها محصولات سامسونگ را تحت حق امتیاز برند سامسونگ تولید می کنند، بنابراین هم اکنون پس از سال ها فعالیت توسط شرکت معروف سامسونگ، این برند در بین 10 شرکت برتر دنیا قرار دارد.

انواع مختلف مدل های تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون یکی از اولین محصولاتی است که توسط این شرکت معروف در بازار عرضه شده است، شما می توانید با بررسی مدل های تلویزیون سامسونگ در کمترین زمان بهترین مدل های تلویزیون سامسونگ را انتخاب و خریداری کنید چرا که تنوع بسیار محصولات برند ساسونگ به ویژه تلویزین های این برند با دارا بودن ویژگی های متمایز انتخاب و خرید تلویزیون مورد نظر خود را برای شما کار آسانی می کند.

انواع مختلف مدل های تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون سیاه و سفید طراحی و تصویر متقاعد کننده ای داشت و البته این تلویزیون یکی از بهترین های زمان خود بود. در سال 1980، 10 سال پس از تولید تلویزیون های سیاه و سفید، کارخانه سامسونگ و بخش Samsung Electronics یا همان بخش تکنیکال و سامسونگ الکترونیکس این کمپانی اولین تلویزیون های رنگی را تولید کردند که در آن سال های آغازین این تولید و عرضه تحولی شگفت انگیز را در صنعت محصولات صوتی و تصویری ایجاد کرد.

بهترین و پرفروش ترین مدل تلویزیون سامسونگ یعنی سامسونگ Au7000

تلویزیون هوشمند سامسونگ AU7000 4K دارای طراحی براق و بدون حاشیه است. می توان گفت تلویزیون AU7000 با طراحی 3 وجهی بدون حاشیه در نمایش محتوا نتایج خوبی را به همراه دارد و ضخامت چندانی نسبت به مدل قبلی ندارد.

علاوه بر این، این مدل از تلویزیون های سامسونگ با استفاده از تکنولوژی مدرن خود می تواند بصری ترین تصاویر را با شنیدنی ترین صدا ها برای شما ارائه کند. یکی از مزیت های اصلی تلویزیون AU7000 این است که می توان آن را به راحتی به تجهیزات صوتی، گیمینگ و سایر تجهیزات جانبی متصل کرد که این اتصال لوازم جانبی به راحتی و به سرعت انجام می شود.

حتی می توانید با SmartThings گوشی خود را به تلویزیون سامسونگ AU7000 متصل کنید و به راحتی عکس ها را از گوشی خود به تلویزیون منتقل کنید. به این ترتیب می توانید هر آنچه در گوشی خود دارید به صفحه تلویزیون AU7000 منتقل کنید.

این روش ارتباطی خوب را می توان به راحتی و به آسانی روی تلویزیون AU7000 سامسونگ اعمال کرد. تلویزیون AU7000 قابلیت اتصال به اینترنت نیز دارد. وجود پورت LAN و امکان استفاده و اتصال به وای فای به استفاده متفاوت از تلویزیون AU7000 سامسونگ کمک کرده است.

تلویزیون های سامسونگ Au7000 کجا ساخته می شوند؟

اکثر قطعات تلویزیون های سامسونگ در کره جنوبی تولید می شوند. قطعات در کره جنوبی، مصر و مالزی مونتاژ می شوند و سپس برای فروش به کشورهای مختلف ارسال می شوند. اکثر تلویزیون ‌های سامسونگ در ایران و خاور میانه در مصر مونتاژ می‌ شوند، اگرچه محصولات کره‌ای و مالزیایی در ایران محدود است، تولید و مصرف محصولات سامسونگ به ‌ویژه تلویزیون‌ های مصر، رتبه‌ بندی و فروش این شرکت را در ایران به بالاترین میزان رسانده است.

دلایل ساخت و مونتاژ این محصولات در کشورهایی مانند مصر و مالزی عواملی مانند نزدیکی به کشور مقصد، کاهش هزینه های تولید و کاهش مالیات در این کشورها است.

تلویزیون های سامسونگ Au7000 کجا ساخته می شوند؟

در نگاه اول، وقتی خریدار متوجه می شود که محصول در مصر مونتاژ شده است، این تصور را ایجاد می کند که محصول او بی کیفیت است و در اصل بودن آن شک می کند. در این صورت می توان حق را به خریدار داد، اما تفاوت این دو محصول سامسونگ را می توان در مالیات و هزینه های تحویل و تولید لوازم جانبی خلاصه کرد، زیرا از نظر تولید محصولات تفاوتی با تولیدات این برند در کره جنوبی وجود ندارد.

از این رو تمامی محصولات سامسونگ به ویژه تلویزیون سامسونگ Au7000 که یکی از بهترین، منحصر بفرد ترین و محبوب ترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد با برند سامسونگ و تحت لیسانس این شرکت با کیفیت اصلی در کشور مصر تولید می شوند و طرفداران زیادی در ایران را به خود جذب کرده است که شما می توانید تلویزیون Au7000 را با بهترین قیمت از مرجع کامل و مطمئن Au700 خریداری نمایید.

ویژگی های تلویزیون سامسونگ Au7000

همانطور که در بالا ذکر شد، تلویزیون سامسونگ Au7000 یکی از بهترین و معروف ترین مدل های تلویزیون سامسونگ در سال های اخیر است که نیاز و خواسته بسیاری از طرفداران محصولات برند سامسونگ را به بهترین نحو برآورده می کند. حتی آن دسته از خریداران تلویزیون که هنگام انتخاب بهترین تلویزیون سردرگم شده بودند، پس از آشنایی با ویژگی های جامع و متمایز تلویزیون سامسونگ Au7000، مجذوب کیفیت این برند شدند.

  • اولین نکته این تلویزیون ممکن است اندازه آن باشد، بنابراین شما می توانید سایز تلویزیون مورد نظر خود را از بین سایزهای مختلف تلویزیون های برند سامسونگ از سایز 43 تا 75 اینچ انتخاب کنید و با بهترین قیمت Au7000 و کیفیت اصلی محصولات سامسونگ خریداری کنید.
  • مانند هر تلویزیون دیگری پنل و صفحه نمایش این تلویزیون یکی از قسمت های مهم آن است. سامسونگ معمولا از پنل VA استفاده می کند که برای AU7000 نیز موجود است. پنل های VA معمولاً از نظر زاویه دید ویژگی های کمتری دارند، اما در عوض، کنتراست زیادی دارند. صفحه نمایش از نوع LED با نور پس زمینه مستقیم و UHD Dimming برای کنترل نور پس زمینه است.
  • تلویزیون AU7000 دارای وضوح 2160*3840 پیکسل با (4K) می باشد. این ویژگی بسیار منحصر به فرد این تلویزیون است زیرا می توانید این تلویزیون با وضوح 4K را با کمترین قیمت نسبت به سایر تلویزیون های 4K خریداری کنید.

نظرات در مورد تلویزیون سامسونگ Au7000

نظرات در مورد تلویزیون سامسونگ Au7000

امروزه سامسونگ یکی از بهترین، شناخته شده ترین، قابل اعتماد ترین و معتبر ترین برند های دنیا در زمینه لوازم صوتی، تصویری، لوازم خانگی و به خصوص تلویزیون با رضایت و فروش بالا در تمامی جوامع می باشد.

فروش هر یک از کالاها بهترین دلیل برای رضایت مشتریان و خریداران محصولات برند سامسونگ است. اما اگر می خواهید به انتظارات خریداران و طرفداران از محصولات برند سامسونگ، به ویژه تلویزیون های Au7000 سامسونگ نگاهی بیندازید، باید گفت که هر روز پاسخگوی نیازهای عموم مردم به ویژه کسانی است که خواهان محصولات هستند.

کلام آخر

ما در مطلب بالا به همراه Au7000 به بررسی موضوعاتی مانند انواع مختلف مدل های تلویزیون های سامسونگ، بهترین و پرفروش ترین مدل تلویزیون سامسونگ یعنی سامسونگ Au7000، تلویزیون های سامسونگ Au7000 کجا ساخته می شوند؟، ویژگی های تلویزیون سامسونگ Au7000، نظرات در مورد تلویزیون سامسونگ Au7000 پرداختیم تا به آسانی و سرعت مدل مورد نظر خود از بررسی تلویزیون Au7000 را از مرجع کامل و معتبر Au7000 انتخاب و خریداری کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28741
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید