امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

بررسی بهترین پکیج آموزش بورس و فارکس در سایت آموزش بورس


1401/07/27
کد خبر : 27834
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

اگر شما هم در یافتن یک دوره آموزشی مناسب برای بورس و فارکس گیج شده اید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین پکیج آموزش بورس و فارکس بپردازیم.

اما پیش از هر چیز باید به اهمیت یادگیری صحیح فارکس بپردازیم. در میزان اهمیت این مساله همان بس که سرمایه ما تا حد زیادی در گرو این دانش تخصصی است. اگر دانش مناسب و کاربردی بازارهای مالی را یاد گرفتیم، پتانسیل کسب درآمد آن هم به صورت دلاری برای ما خیلی زیاد می شود اما اگر با استفاده از آموزش هایی سطحی پا به عرصه این بازارها نهادیم باید منتظر از دست دادن سرمایه مان باشیم.

اهمیت یادگیریِ کاربردی بازارهای مالی پیش از شروع فعالیت در این بازارها

شاید این جمله را بارها شنیده باشید که «کسب سود از بورس و فارکس بسیار آسان است». این جمله به خودی خود می تواند درست باشد اما به یک شرط. آن هم این که نحوه معامله گری در بازارهای مالی را به خوبی یاد گرفته باشید و با تمرین کردن در حساب های آزمایشی یا دمو، مهارت های خود را در عمل محک زده باشید.
همه افراد برای به دست آوردن سرمایه اولیه شان زحمت زیادی کشیده اند و احتمالا ساعات بسیاری از زندگی خود را مشغول کار کردن بوده اند. احتمالا شما هم به همین روش سرمایه خود را به دست آورده اید ولی آیا حاضرید با عجله و بدون کسب دانش، سرمایه خود را در معاملات فارکس از دست بدهید؟

قطعا نه ولی این سرنوشت کسانی است که اهمیت آموزش را دست کم گرفته و گمان می کنند، همه افراد می توانند به راحتی در بازارهای مالی معاملات پرسود انجام دهند. باید گفت همه می توانند معاملات پر سود انجام دهند اما در صورتی که به سلاح دانش کاربردی و تجربه مجهز باشند.

دوره کاربردی تحلیل فاندامنتال فارکس


 


یکی از مواردی که هر معامله گر باید به آن تسلط داشته باشد، دانش اقتصادی است. برای ما که در ایران زندگی می کنیم داشتن دانش اقتصادی بسیار ضروری به نظر می رسد. در شرایطی که نرخ تورم در ایران بسیار بالاست باید بتوانیم بهترین بازار مالی را با توجه به شرایط اقتصادی جهان و ایران انتخاب کنیم.

در دوره جامع اقتصاد کلان سایت آموزش بورس تمام مفاهیم مربوط به پول، بانک ها، شرایط اقتصادی، نرخ تورم و بیکاری و موارد اقتصادی بسیاری آموزش داده می شود. پس از استفاده از این دوره می توانید با دیدی باز، بهترین بازار مالی را در شرایط مختلف اقتصادی و سیاسی برای سرمایه گذاری و انجام معاملات انتخاب کنید.

برای موفق شدن در فارکس علاوه بر کسب دانش تحلیل تکنیکال باید به تحلیل بنیادی نیز تسلط داشته باشید. در دوره تخصصی آموزش فاندامنتال فارکس سایت آموزش بورس همه آن چه که برای یک تحلیل دقیق از نظر بنیادی به آن نیاز دارید، آموزش داده می شود.
بعضی افراد عقیده دارند که برای موفق شدن در فارکس تنها تسلط به تحلیل تکنیکال کافی است و یادگیری تحلیل فاندامنتال ضرورتی ندارد. به نظر شما این حرف چه قدر می تواند صحت داشته باشد؟

فرض کنید شما به عنوان یک معامله گر با استفاده از روش های تحلیل تکنیکال نقطه مناسبی را در جفت ارز EUR/USD پیدا کرده و به این نتیجه رسیده اید که روند قیمت پس از ورود شما افزایشی خواهد شد. بنابراین شما با استفاده از نتایج خود و بدون در نظر گرفتن اخبار سیاسی و اقتصادی وارد بازار می شوید اما یکباره متوجه می شوید که روند قیمت با نوسان بیشتری نسبت به روزهای قبل و برخلاف پیش بینی شما در حال نزولی شدن است.

بله؛ در همان زمانی که شما بدون توجه به اخبار اقتصادی مشغول معامله کردن بوده اید، خبری که حاکی از تضیعف یورو در مقابل دلار آمریکا دارد منشر می شود و بازار هم با نزولی شدن قیمت به آن واکنش نشان می دهد.

اگر پیش از انجام این معامله تحلیل فاندامنتال را در نظر می گرفتید، چنین اشتباهی را مرتکب نمی شدید.
اهمیت دانش فاندامنتال را هرگز دست کم نگیرید چون بازار بدون شک به شرایط اقتصادی حاکم بر جهان واکنش نشان می دهد (برای آشنایی بیشتر با تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی این مقاله را بخوانید).

دوره جامع آموزش بورس تهران


 



اگر بازار بورس ایران را برای فعالیت انتخاب کرده اید، بهتر است پیش از شروع سرمایه گذاری، به شکلی جامع با این بازار و نحوه معامله گری در آن آشنا شوید. در واقع با یادگیری اصولی قواعد بورس و معامله گری می توانید از فرصت های معاملاتی سودده موجود در این بازار برای کسب ثروت، بهترین استفاده را بکنید.
سایت آموزش بورس (https://amoozesh-boors.com) به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه دوره های آموزشی بازارهای مالی با برگزاری دوره معتبر آموزش بورس تهران (www.amoozesh-boors.com/fa/boors-tehran-training) سعی دارد تا معامله گرانی حرفه ای برای فعالیت در بورس ایران تربیت کند. در این دوره آموزشی، تمام مطالب مربوط به بورس ایران از نحوه ثبت نام گرفته تا مهارت های مربوط به تابلوخوانی و تحلیل تکنیکال به شکلی کاربردی تدریس می شود.

این مجموعه که جز معدود آموزشگاه های معتبر بورس و فارکس در ایران است با استفاده از بهترین متد آموزشی مهارت معامله گری را به شکلی اصولی به فراجویان آموزش می دهد. فرصت تمرین و تکراری که با استفاده از این دوره ها در اختیار افراد قرار می گیرد، یکی از بهترین ویژگی های این دوره آموزشی است که باعث شده طرفداران بیشماری پیدا کند.

این روزها یافتن پکیج های آموزشی معتبر درباره بورس و فارکس به دغدغه افراد بیشماری تبدیل شده است. در این نوشته سعی کردیم پکیج آموزش بورس و فارکس سایت آموزش بورس را بررسی کنیم و نحوه آموزش در این پکیج را شرح دهیم تا شما بتوانید با توجه به اهمیت بالای آموزش پیش از سرمایه گذاری و ورود به بازارهای مالی، بهترین آموزش ها را برای تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای انتخاب کنید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27834
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید