امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بررسی برنامه Picsart ، Vidmate و بازی Minecraft


1401/07/27
کد خبر : 28621
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 13 نفر

بازی محبوب Minecraft

Minecraft  گیم پلی مهیج و نامحدود از استودیو بازی سازی MOJANG است که نسخه های متعدد آن برای سیستم عامل های ویندوز، مک و اندروید منتشر شده است. نسخه رسمی و بتا بازی ماینکرافت اندروید به صورت جداگانه عرضه شده است. Minecraft Mod Apk یک بازی open world است که قلمرو نامحدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به ساخت و ساز و ماجرا جویی بپردازند. اگر بخواهیم قلمرو ماینکرافت را برایتان تجسم کنیم چیزی حدود 9 میلیون برابر بزرگتر از سطح زمین است که می توانید هر آنچه را که در ذهنتان است برای انجام بازی بسازید. کشف دنیای نا شناخته و سفر به مناطقی که تا به حال ندیده اید از جاذبه های این بازی هیجان انگیز است. ماینکرافت ترکیبی از چند نوع سبک بازی مختلف و نوعی گیم پلی نا محدود است که نقطه پایان آن را خودتان تعیین می کنید. راز جذابیت بازی در حالت خلاقانه آن نهفته است که خودتان از ابتدا به ساخت بازی می پردازید. ماینکرافت دارای سه دنیای موازی، دنیای اصلی و جهنم است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.


  Minecraft

ادیت و افکت گذاری بر روی تصاویر با Picsart

Picsart  قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزار ویرایش عکس در سیستم عامل اندروید است که تمامی ابزار ها و امکانات لازم در این زمینه را برای کاربران به ارمغان می آورد. با استفاده از این اپلیکیشن هوشمند و قابلیت های متنوع آن می توانید عکس های خود را به تصاویری جذاب و فوق العاده تبدیل کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. برای شروع کار با این نرم افزار می توانید عکس ها و تصاویر خود را از طریق دوربین و یا گالری انتخاب کنید و به ویرایش آنها بپردازید. با قابلیت هایی نظیر تنظیم نور، کنتراست و ایجاد افکت های گوناگون بر روی تصاویر، آنها را به عکس های خارق العاده تبدیل کنید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه حذف تصویر پیش زمینه است. این قابلیت بخصوص زمانی که منظره خوبی وجود ندارد کاربرد بسیاری دارد. همچنین می توانید چندین عکس را در قالب یک عکس بگنجانید و ویرایش کنید.


 Minecraft


در بخش tools برنامه Picsart Pro Apk، تمامی ابزار های لازم برای اصلاح تصاویر مانند تغییر اندازه، زاویه دید و نور پردازی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از این اپلیکیشن هوشمند است که به آن پرداختیم. با دانلود و استفاده از آن می توانید به قابلیت های بیشمار و متنوع این برنامه پی ببرید. بعد از ویرایش و ادیت عکس می توانید آنها را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و واتز اپ به اشتراک بگذارید. البته این برنامه قابلیت اشتراک گذاری تصاویر را در خود دارد که در حالت آنلاین می توانید از آن استفاده کنید.
 یکی دیگر از برنامه های کاربردی برای گوشی های اندروید، اپلیکیشن Vidmate Apk می باشد، به طور خلاصه از طریق برنامه Vidmate میتوانید فیلم و عکس ها را از شبکه های اجتماعی مختلف که قابلیت دانلود ندارند، به راحتی دانلود و ذخیره کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28621
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید