امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

برتری چنل منیجر تیپورت نسبت به سیستم رزرواسیون آژانس های مسافرتی


1401/07/27
کد خبر : 28671
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 13 نفر

تیپورت چیست؟ و چگونه باعث افزایش درآمد هتل ها و آژانس های مسافرتی می شود؟

این روزها صنعت گردشگری ایران با مشکلات عدیده ای مواجه است. بطوریکه برخی از فعالان این عرصه در شرف ورشکستگی قرار دارند. با این وجود در همین بازار نحیف، برخی دیگر پیشرفت روزافزون و سود فراوانی را تجربه می کنند. شما نیز می توانید یک گوشه بنشینید و عواملی که باعث شده درآمد کمی داشته باشید، را از بَر کنید و یا اینکه از خودتان بپرسید، در این وضعیت بازار، چرا کسب  و کار برخی از همکاران و رقیبانتان پررونق است؟ آنها چکار می کنند که درآمد بالایی دارند؟ البته جواب های مختلفی می توان به این سوال داد، مسلماً عوامل مختلفی در کنار هم جمع می شوند تا یک بنگاه اقتصادی موفق شود. اما یکی از مهمترین جواب هایی که می توان به این سوال داد، به روز نگه داشتن کسب و کار است. امروزه سیستم رزرواسیون آژانس مسافرتی بسیار متفاوت تر از سال های قبل شده است.
در دهکده جهانی دیگر هیچکس با استفاده از نامه، محل اقامت خود در هتل را رزرو نمی کند. یا بعد از رسیدن به شهر مقصد در مورد محل اقامت خود تصمیم نمی گیرد. بلکه امروزه تمام افراد سعی می کنند حدالامکان از خدمات آژانس های مسافرتی که شرایط خوشایندی را برای مسافران خود فراهم می کنند، استفاده نمایند. به همین دلیل سر هتل هایی که اتاق های خود را در اختیار آژانس های مسافرتی قرار می دهند و آژانس های مسافرتی که با هتل های مناسب همکاری می کنند، بسیار شلوغ است. ولی آیا می-دانید که تورهای مسافرتی موفق چگونه هتل مناسب برای اقامت تور مسافرتی خود را می یابند؟ یا اگر صاحب هتل هستید، آیا می دانید از کجا می0 توانید آژانس مسافرتی مناسبی برای آغاز همکاری پیدا کنید؟ با ما همراه باشید تا با یکدیگر بهترین پاسخ ممکن برای این سوال ها را بیابیم.

با پلتفرمی که می تواند بسیاری از مشکلات هتل ها و آژانس های مسافرتی را حل کند، آشنا شوید!

در گذشته های نه چندان دور، آژانس های مسافرتی برای اینکه بتوانند هتل مناسب را برای اسکان مسافران خود بیابند، مجبور بودند نماینده ای را با جیب های پر از پول به شهر مقصد بفرستند. البته این سبک بازاریابی دیگر خیلی وقت است که از مد افتاده است. امروزه تقریباً تمام فعالان موفق عرصه گردشگری از انواع وب سرویس ها و سیستم های رزرواسیون آژانس مسافرتی استفاده می کنند.
به جرات می توان گفت یکی از بهترین پلتفرم هایی که به فعالان عرصه گردشگری کمک می کند تا به راحتی و با سرعت بالا قراردادهای کاری مناسب را بیابند، پلتفرم تیپورت است. کافیست در این پلتفرم عضو شوید تا لیست بلند بالایی از آژانس های مسافرتی و هتل هایی که در این سامانه ثبت نام کرده اند، را مشاهده کنید. طریقه کار این پلتفرم به این گونه است که مدیران هتل ها اطلاعات کامل هتل خود را به همراه تعداد اتاق های خالی که دارند را داخل این سامانه ثبت می کنند. به این ترتیب تمام این اطلاعات به صورت آنلاین در معرض دید صاحبان آژانس های مسافرتی قرار می گیرد. در نتیجه احتمال اینکه چندین اتاق هتل به صورت همزمان توسط یکی از آن آژانس های مسافرتی و یا OTAها اجاره شود، به طرز چشمگیری افزایش می یابد.  
از سوی دیگر صاحب هتل مورد نظر نیز به راحتی می تواند از بین آژانس های گردشگری موجود در لیست تیپورت، آژانسی که به نظر برای همکاری مناسب تر است، به عنوان مثال خوش حساب تر بوده و یا تورهای گردشگری بیشتری دارد، را برای همکاری برگزیند. یا آژانس گردشگری که برای همکاری نمی پسندد را از لیست کانال فروش خود حذف کند. البته استفاده از این پلتفرم مزایای فراوانی برای آژانس های مسافرتی و هتل ها دارد. اما بیایید 3 مزیت برتر استفاده از پلتفرم تیپورت را با هم بررسی کنیم.

3 مزیتی که با استفاده از پلتفرم تیپورت از آنها بهره مند می شوید!

1. حذف واسطه ها در روند رزرو هتل

یکی از مشکلاتی که اکثر بازارها با آن روبرو هستند، مشکل واسطه ها است. در صنعت گردشگری نیز حضور واسطه ها شرایطی را فراهم می کند که آژانس های مسافرتی مجبور می شوند بهای بیشتری را بپردازند، در حالیکه هتل مبلغ کمتری را دریافت کرده است!
اما سیستم رزرواسیون آژانس مسافرتی تیپورت بستری را فراهم کرده که در آن هتل ها می توانند به صورت آزادانه اطلاعات مرتبط با هتل خود را در اختیار مدیران آژانس ها قرار داده و قیمت خدمات خود را بنابر صلاح دید خود تعیین کنند. از سوی دیگر مدیران آژانس مسافرتی نیز با کمک این وب سرویس رزرو هتل ،به راحتی می توانند به  صورت مستقیم شرایط هتل مورد نظر خود را بسنجند. سپس اگر شرایط هر 2 سمت معامله مورد پسند بود، همکاری با یکدیگر را آغاز می کنند.
پنل مراکز اقامتی تیپورت به مدیران هتل ها این امکان را می دهد که نرخ اتاق های خود را به صورت آنلاین و لحظه ای مشخص کنند. به این ترتیب هتل ها می توانند به راحتی، هر زمان که می خواهند بهای اتاق ها را افزایش داده، یا برای مشتریان خود تخفیف و آفر ویژه ای را مشخص کرده و در معرض دید تمام مشتریان احتمالی قرار دهند. در ضمن چون وضعیت اتاق های هتل در این چنل منیجر به صورت آنلاین نمایش داده می شود، آژانس های مسافرتی نیز می توانند با خیال راحتتری، هر تعداد اتاق که لازم دارند را بصورت حتمی رزرو کنند. خلاصه اینکه با کمک پلتفرم تیپورت هتل ها به راحتی می توانند تمام اتاق های خود را اجاره داده و بر تعداد مسافران خود بیافزایند.
ناگفته نماند که اگر به هر دلیلی آژانس مسافرتی رزرو اتاق ها را کنسل کند، این کنسلی بصورت اتوماتیک اجرا شده و هر تعداد اتاق که رزروشان کنسل شده، در داخل وب سرویس رزرو هتل بصورت آماده ارائه خدمت نمایش داده می شود. پس احتمال رزرو شدن این اتاق ها به سرعت افزایش یافته و هتل متضرر نخواهد شد.

2. با استفاده از سیستم رزرواسیون آژانس مسافرتی، اعتبار آژانس مسافرتی خود را افزایش دهید!

در گذشته های دور پیدا کردن هتل مناسب برای اسکان مسافران در یک شهر غریب هزینه های بسیاری را به آژانس های مسافرتی تحمیل می کرد. آنها مجبور بودند که فرد مورد اعتمادی را راهی دیار غربت کنند، هزینه های رفت و آمد، مخارج روزمره، دستمزد، حق ماموریت و... را بپردازند، فقط برای اینکه بتوانند هتل مناسبی بیابند. اما در حال حاضر با استفاده از وب سرویس رزرو هتل تیپورت، مدیر یک آژانس مسافرتی می تواند هنگامی که بر روی مبل مورد علاقه خود نشسته است، آمار دقیق تمام هتل های شهر مورد نظر خود را بررسی کرده، شرایط هتل منتخب خود را سنجیده و در نهایت قرارداد همکاری با آن هتل را امضا کند.
همچنین با ادامه فعالیت آژانس مسافرتی در چنل منیجر تیپورت، صاحبان هتل ها، به زودی متوجه فعال بودن آن آژانس مسافرتی شده و بر روی آن به عنوان یک آژانس حرفه ای و مورد اعتماد  حساب ویژه ای باز خواهند کرد. بنابراین صاحبان آژانس های مسافرتی با استفاده از سیستم فروش آنلاین آژانس مسافرتی تیپورت می توانند ضمن تامین تمام اتاق هایی که لازم دارند، برای خود در بین همکاران و هتلداران اعتبار ویژه ای ایجاد کنند.
از سوی دیگر چون تمام رزروهایی که در این وب سرویس رزرو هتل  انجام می شود، به صورت قطعی می باشد، مدیران آژانس مسافرتی می توانند مطمئن باشند که هر زمان مسافرانشان به مقصد رسیدند، به راحتی و سریعاً در اتاق هایی که از قبل رزرو شده اند، اسکان خواهند یافت و احتمال بروز هیچگونه اشتباهی در بستر چنل منیجر تیپورت وجود ندارد.

3. تسویه حساب های آنلاین و آنی در بستری شفاف و واضح!

تصور کنید که می خواهید یک اتاق در هتلی رزرو کنید، چکار می کنید؟ ابتدا باید شماره تلفن هتل مورد نظرتان را بیابید، تماس گرفته و مطمئن شوید که در زمانی که می خواهید، اتاق خالی دارند. شماره حساب هتل را بگیرید، اجاره بها را به حساب هتل واریز کنید. درنهایت عکس رسید بانکی خود را برای آنها ارسال کرده و امیدوار باشید که کارمند هتل نیز کار خود را درست انجام داده و اتاقتان را در تاریخ صحیح برای شما رزرو کند!
می بینید این مراحل نه تنها بسیار طولانی و وقت گیر هستند، به علاوه امکان بروز هرگونه خطای انسانی در این شیوه رزرواسیون بسیار بالاست. در حالیکه اگر در سامانه تیپورت عضو شوید تنها با چند کلیک ساده می توانید بهترین هتل ممکن را یافته و دقیقاً در همان تاریخی که می خواهید اتاق مورد نظرتان را بصورت آنلاین رزرو کنید. تمام واریزها در بستر چنل منیجر تیپورت بصورت واضح ثبت شده و نمایش داده می شوند. به این ترتیب هم صاحب هتل زودتر به پول خود می رسد و هم شما می توانید مطمئن شوید که هنگام سفر به هیچ وجه مشکل جا و مکان ندارید.
البته این مزیت را از دید هتلداران نیز می توان بررسی کرد. ممکن است فردی هنگام رزرو کردن هتل، مراحل را ناقص انجام دهد. یا به هر دلیلی مراحل واریز اجاره بها بدرستی انجام نشده باشد. یا فردی پس از رزرو اتاق، بدون اینکه به هتل اطلاع دهد، مسافرت خود را کنسل کند. تقریباً هر مدیر هتلی موارد بالا را تجربه کرده است. اما سیستم رزرواسیون آژانس مسافرتی می تواند به راحتی این مشکلات را حل کند. وب سرویس رزرو هتل تیپورت ضمن نمایش دادن وضعیت اتاق ها (رزرو و یا آماده خدمت بودن) وضعیت تسویه حساب ها را نیز بصورت آنلاین نمایش می دهد.  به این ترتیب امکان بروز هرگونه اشتباهی در هر یک از مراحل رزرو اتاق به صفر می رسد.

سخن آخر:

در سبک سنتی هتلداری، هتل ها مجبور بودند به صورت 24 ساعته تماس های تلفنی طولانی مدتی را با مشتریان خود برقرار کنند. آژانس های مسافرتی نیز زمان زیادی را پای تلفن تلف می کردند تا ضمن دریافت قیمت اتاق های هتل، هماهنگی های لازم برای رزرو اتاق و... انجام دهند. به این ترتیب هم هتلداران و هم مدیران آژانس های مسافرتی هزینه و زمان بسیار زیادی را برای کارهای روزمره تلف می کردند. اما در حال حاضر چنل منیجر تیپورت بستری را فراهم کرده است که آژانس های مسافرتی و هتل ها بتوانند به صورت آنلاین و بی واسطه با یکدیگر وارد مذاکره شده و همکاری سودآوری را با هم شروع کنند. در این وب سرویس رزرو اتاق و سیستم سیستم فروش آنلاین آژانس مسافرتی تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است که هتل ها، آژانس ها و OTAها بتوانند در محیطی شفاف با یکدیگر همکاری کرده و هر دو سمت قرارداد از این همکاری حداکثر سود ممکن را ببرند. هم اکنون شما نیز به راحتی می توانید پنل کاربری مخصوص خود را در این سیستم رزرواسیون آژانس مسافرتی ایجاد کرده و از مزایای آن برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود بهره ببرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28671
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید