امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

برترین شرکت های هواپیمایی در سال 2021


1401/07/27
کد خبر : 27746
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

سال‌های 2020 و 2021 برای صنعت هواپیمایی جهان زمان خوبی نبوده است، زیرا به دلیل محدودیت‌های کرونا و کاهش مسافرت‌ها، خرید بلیط هواپیما به شدت کاهش یافته و کشورهای سراسر جهان تحت تأثیر قرنطینه‌ها و محدودیت‌های شدید سفر قرار گرفته‌اند. با اینهمه این‌گونه نبوده که سفری انجام نشود و شرکت‌های هواپیمایی کلا پروازی نداشته باشند. به همین دلیل نظرسنجی‌هایی در زمینه‌ی بهترین ایرلاین‎های جهان صورت گرفته است که در آن برترین شرکت‌های هواپیمایی را در زمینه‌های مختلف در سال 2021 معرفی کرده‌اند. در اینجا شما را با چندین هواپیمایی معروف جهان آشنا می‌کنیم تا در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما از آنها خریداری کنید، شناخت مناسبی از آنها داشته باشید.

آیا با هواپیمایی قطر به سفر رفته‌اید؟

در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، هواپیمایی قطر ایرویز (Qatar Airways) بسیار رشد کرده و به بیش از 140 مقصد در سراسر جهان پرواز دارد. این هواپیمایی خدمات عالی در سطح بسیار بالا را ارائه می‌دهد و در مدت کوتاهی جوایز بسیاری دریافت کرده است. خطوط هواپیمایی قطر پروازهای تجاری و تفریحی زیادی را به سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و کشور عزیزمان ایران دارد.

خطوط هوایی سنگاپور در ایران پرواز دارد

خطوط هوایی سنگاپور یا سنگاپور ایرلاینز (Singapore Airlines) یکی از معتبرترین برندهای مسافرتی در سراسر جهان است. این خطوط هواپیمایی یکی از جوان‌ترین ناوگان هواپیما در جهان است و مقاصدی در شش قاره را در بر می‌گیرد. این هواپیمایی نمادی شناخته شده در سطح بین المللی است که استانداردهای بالای مراقبت و خدماتی را ارائه می‌دهد. پس از حدود بیست‌وپنج سال که از عمر این هواپیمایی می‌گذرد، در حال حاضر خطوط هوایی سنگاپور پروازهایی به ایران دارد و مسافران می‌توانند این خطوط هوایی را برای پرواز انتخاب کنند.

آل نیپون ایرویز

آل نیپون ایرویز (All Nippon Airways) بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در ژاپن است که به اختصار آنا نامیده می‌شود. آنا که در سال 1952 تأسیس شد، به حدود 80 مسیر بین‌المللی و بیش از 110 مسیر داخلی پرواز می‌کند. این هواپیمایی پرواز مستقیمی به شهرهای خاور میانه و آفریقا ندارد اما شما برای خرید بلیط هواپیما در مسیرهای دیگر جهان می‌توانید از این خطوط هوایی استفاده کنید.


 برترین شرکت های هواپیمایی

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات یا امارات ایرلاینز (Emirates Airline) که در سال 1985 تأسیس شد، تنها با دو هواپیما از دبی پرواز کرد، اما اکنون ناوگانی متشکل از 230 هواپیما دارد و در حال حاضر به بیش از 140 مقصد در بیش از 80 کشور در سراسر جهان پرواز می‌کند. شبکه‌ی پروازهای امارات به طور مداوم در حال گسترش است و بیش از 1500 پرواز هفتگی از دبی به مقصدهای شش قاره‌ی جهان و از جمله ایران دارد. برای خرید بلیط این هواپیمایی به فلایتیو سر بزنید.

خطوط هوایی ژاپن به ایران پرواز دارد

خطوط هوایی ژاپن یا ژاپن ایرلاینز (Japan Airline) در سال 1951 تاسیس شد و اولین ایرلاین بین‌المللی در ژاپن شناخته می‎شود. این شرکت هواپیمایی اکنون به 430 فرودگاه در 66 کشور و منطقه پرواز دارد. همان طور که از ژاپنی‌ها انتظار می‌رود، خطوط هوایی‌شان به ‌عنوان یکی از وقت‌شناس‌ترین خطوط هوایی بین‌المللی شناخته می‌شود که به تهران نیز پرواز دارد.

آیا خطوط هوایی کاتای پسیفیک به تهران پرواز دارد؟

کاتای پسیفیک ایرویز (Cathay Pacific Airways) مستقر در هنگ کنگ با استفاده از ناوگانی متشکل از 200 هواپیما، خدمات مسافری و باری برنامه‌ریزی شده را به بیش از 200 مقصد در آسیا، آمریکای شمالی، استرالیا، اروپا و آفریقا ارائه می‌دهد. این هواپیمایی در حال حاضر به تهران پرواز ندارد.

آوا ایر

شرکت هواپیمایی آوا ایر (EVA Air) در سال 1989 تاسیس شد و آسیا و سرزمین اصلی چین را به اروپا، آمریکای شمالی و اقیانوسیه متصل کرده و بیش از 60 مقصد تجاری و توریستی اصلی را به هم مرتبط می‌کند. مرکز اصلی این ایرلاین در تایوان است. این هواپیمایی در حال حاضر به ایران پرواز ندارد.

خطوط هوایی هاینان یکی از معروف‌ترین ایرلاین‌های چین است

خطوط هوایی هاینان یا هاینان ایرلاینز (Hainan Airlines) در ژانویه 1993 در استان هاینان چین تاسیس شد. در سال 2018، خطوط هوایی هاینان دارای بیش از 400 هواپیما و 24 پایگاه و شعبه بوده‌اند. شبکه‌ی خطوط هوایی هاینان چین، نقاط متعددی در آسیا را پوشش می‌دهد و به اروپا، آمریکای شمالی و اقیانوس آرام جنوبی نیز پرواز دارد.

از هواپیمایی ایرفرانس چه می‌دانید؟

هواپیمایی ایرفرانس (Air France) از سال 1933، در حال تبلیغ خطو هوایی فرانسه در سراسر جهان بوده است. بیش از 42000 پرسنل که نیروی کار آن را تشکیل می‌دهند به طور روزانه متعهد هستند که به هر مشتری یک تجربه‌ی سفر منحصر‎به‌فرد را ارائه دهند. ایرفرانس سلامت و ایمنی مشتریان و کارکنان خود را در اولین اولویت‌های خود قرار می‌دهد.

معرفی سه شرکت برتر هواپیمایی جهان در سال 2021

در میان 350 شرکت هواپیمایی، قطر ایرویز به عنوان هواپیمایی سال 2021 انتخاب شده است، خطوط هوایی سنگاپور در رتبه دوم قرار دارد و شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز در جایگاه سوم قرار گرفته است. قطر ایرویز همچنین جوایز بهترین کلاس تجاری جهان، بهترین صندلی‌های بیزینس کلاس جهان و بهترین خط هوایی خاورمیانه را دریافت کرده است. خطوط هوایی سنگاپور که در رتبه‌ی دوم در سراسر جهان قرار دارد، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین خدمه‌ی کابین جهان است و همچنین با جوایزی برای بهترین فرست کلاس در جهان، بهترین خط هوایی شرق آسیا و بهترین صندلی درجه‌ی یک جهان مفتخر شده است. آل نیپون ایرویز که پیشتر دارای رتبه‌ی سوم در جهان بوده این مقام خود را حفظ کرده و موفقیت قبلی خود را با برنده شدن جایزه‌ی بهترین خدمات فرودگاهی جهان تکرار کرده است. خوشبختانه شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما متعلق به این ایرلاین‌ها از فلایتیو، پروازی امن و راحت را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

شرکت‌های هواپیمایی برتر جهان از نظر بازپرداخت و ایمنی مشتری کدام هستند؟

هواپیمایی شماره‎ی یک در جهان از نظر ایمنی و بازپرداخت هزینه‌ی بلیط هواپیما قطر ایرویز است که با کسب امتیازهای برتر برای بازپرداخت وجه بلیط هواپیما و انعطاف‌پذیری بلیط، نمرات بالایی را دارد. دومین ایرلاین برتر دنیا از این نظر، شرکت آمریکایی دلتا ایرلاینز (Delta Air Lines) است که سال گذشته رتبه 10 را از دست داد. تعهد دلتا ایرلاینز به ایمنی مسافران و ارائه‌ی بازپرداخت به مشتریان برای موفقیت آن در رتبه‌بندی امسال ضروری بوده است. در جایگاه سوم، آل نیپون ایرلاینز یا آنا قرار دارد که بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ژاپن است. شرکت هواپیمایی آنا از نظر رضایت مشتری، ارائه بازپرداخت و اجرای اقدامات ایمنی جدید رتبه‌ی بالایی کسب کرده است.
خطوط هواپیمایی قطر و بریتیش ایرویز (British Airways) مشترکاً به عنوان بهترین ایرلاین برای بازپرداخت هزینه‌ی بلیط شناخته شده‌اند. هر دو شرکت هواپیمایی تمام بازپرداخت‌های درخواست‌شده توسط مسافران واجد شرایط را انجام داده‌اند و فرآیند بازپرداخت معمول خود را در طول همه‌گیری کرونا تغییر نداده‌اند. خطوط هواپیمایی دلتا ایرلاینز دو روز در هفته فرآیند بازپرداخت هزینه‌ی خرید بلیط هواپیما را انجام می‌دهد.


 برترین شرکت های هواپیمایی

با معتبرترین خطوط هوایی جهان از نظر لغو پرواز آشنا شوید

هم‌چنان که گفته شد خطوط هوایی قطر دارای رتبه‌ی یک در جهان است و از بسیاری از جهات، از جمله لغو نشدن پروازهایش، برترین خطوط هوایی دنیا به شمار می‌آید. خوشبختانه امکان خرید بلیط قطر ایرویز از فلایتیو وجود دارد. سایر خطوط معتبر جهان را می‌توان از منظر اطمینان این که پروازهایشان را لغو نمی‌کنند، این چنین برشمرد: خطوط هوایی کی‌ال‌ام (KLM)، ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) که همگی کمتر از 35 درصد از پروازهای برنامه‌ریزی‌شده‌ی خود را لغو کرده‌اند.
علاوه بر این، بار دیگر شرکت‌های قطر ایرویز، کی ال ام و ترکیش ایرلاینز در خدمات بلیط هواپیما برای مشتریانی که می‌خواهند به هر دلیلی پرواز خود را تغییر دهند، حتی اگر پرواز لغو نشده باشد، در صدر قرار گرفتند. هر سه شرکت هواپیمایی بالاترین امتیاز را برای انعطاف‌پذیری بلیط به دست آوردند و به مشتریان این امکان را می‌دهند که بلیط‌های خود را هر چند بار که دوست دارند، به مقاصدی متفاوت یا در تاریخ متفاوت، به صورت رایگان رزرو کنند.

مشتریان به کدام خطوط هوایی امتیاز بالاتری داده‌اند؟

داده‌های جمع‌آوری‌شده از یک نظرسنجی که پس از تکمیل یک سفر مشتریان ارسال شده‌ است، نشان می‌دهد که  آل نیپون ایرویز بالاترین رتبه‌بندی مشتریان را دارد. قطر ایرویز و سنگاپور ایرلاینز مشترکا در این رتبه‌بندی مقام دوم را کسب کردند و در حقیقت بعد از هواپیمایی ژاپنی، بالاترین میزان رضایت مشتریان از خرید بلیط هواپیما گرفته تا امکانات رفاهی سفر را دارند.

خطوط هواپیمایی جهان و ایمنی بهداشتی

آیا سفر در طول دوران همه‌گیری کرونا از نظر بهداشتی ایمن است؟ بسیاری از خطوط هوایی تدابیر محافظتی بیشتری را برای ایمن کردن سفر تا حد امکان انجام داده‌اند. یک ایرلاین به عنوان امن‎ترین خطوط هواپیمایی جهان در صدر قرار گرفت و 4 ایرلاین نیز امتیاز خوبی را دریافت کرده‌اند. این بررسی بر اساس استفاده از ماسک صورت، بررسی دمای بدن مسافران، کیت بهداشتی، ضد عفونی هواپیما، فیلتر هوا، بهداشت مهمانداران و... بود.
خطوط هوایی آمریکایی دلتا ایرلاین بیشترین اقدامات پیشگیری از کرونا را دارد. خطوط هواپیمایی آل نیپون ایرویز، قطر ایرویز، ترکیش ایرلاینز و اتحاد ایرویز همگی حداقل 8 فاکتور بهداشتی مورد نظر را دارا بودند و میزان ابتلا در این پروازها بسیار پایین خواهد بود. خوشبختانه شما می‌توانید برای بسیاری از این خطوط هوایی از فلایتیو بلیط هواپیما بخرید و سفری ایمن و سلامت را برای خود و خانواده‌ی عزیزتان داشته باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27746
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید