امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

با کمترین هزینه فضای دکوراسیون خانه خود را دگرگون کنید!


1401/07/27
کد خبر : 27402
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

تصاویر چاپ شده روی بوم نقاشی نیز به شیوه‌های متنوعی در دسترس هستند. مثلا سبک مدرن بیشترین میزان فروش تابلو را دارد. یکی از دلایل آن نیز، تمایل اکثر افراد به استفاده از دکوراسیون داخلی مدرن است. در واقع این نوع چیدمان با زندگی امروزی بیشتر عجین است. یک تابلو دکوراتیو نیز باید با این نوع چیدمان متناسب باشد. بعد از انتخاب یک تابلو مناسب، نوبت به انتخاب مکان نصب آن می‌رسد. انتخاب جایگاه مناسب نیز ممکن است کمی دشوار باشد. به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی به این موضوع بسیار دقت می‌کنند. انواع تابلو را می‌توان در بخش‌های مختلف ساختمان به کار برد. برخی از تابلوها برای مکان و کاربری خاصی طراحی نشده اند. به همین دلیل طراح می‌تواند از آن‌ها در فضاهای مختلف استفاده کند. پوشش‌های متنوعی برای تزئین منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما امروزه تابلو دیواری یکی از اصلی ترین المان‌ها برای دیزاین فضا محسوب می‌شود. در واقع این شیوه از گذشته های دور تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. اگر عنصر تزئینی در مکان مناسب نصب شود، روی کیفیت بصری فضا تاثیرات مثبتی خواهد داشت.


تابلو دیواری

جدیدترین انواع تابلو دیواری برای پذیرایی

فضای پذیرایی در منازل مسکونی یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب عناصر تزئینی است. این فضا نیمه رسمی محسوب می‌شود. به این معنی که مهمانان غریبه و آشنا در این مکان پذیرایی می‌شود. اما سایر بخش‌های یک فضای مسکونی، غیر رسمی و خصوصی هستند. در عرصه‌های مختلف یک خانه می‌توان از انواع تابلو دیواری استفاده کرد. ممکن است به دلیل آپارتمان‌نشینی و کوچک شدن مساحت خانه ها، فضای پذیرایی و نشیمن با یکدیگر ادغام شده باشند. به همین دلیل عناصری مانند تلویزیون نیز در این بخش قرار می‌گیرند. در این فضا بهترین مکان برای نصب تابلو دکوراتیو، یک دیوار بدون تزئینات است. این فضا بهتر است در معرض دید مخاطب قرار داشته باشد. به این معنی که هنگام ورود به اتاق در نقطه‌ی کانونی دید قرار بگیرد. در صورت خرید تابلو چاپی باید نوع طرح را متناسب با طراحی خانه انتخاب کنیم. همچنین توجه به ابعاد نیز می‌تواند به عنوان یک موضوع مهم در نظر گرفته شود. زیرا ابعاد روی قیمت تابلو تاثیر مستقیم دارند. پذیرایی دارای عناصری مانند میز ناهارخوری است. در روی دیوار پشت آن می‌توان از انواع تابلو دیواری با طرح های مدرن یا کلاسیک استفاده کرد.

راهنمای خرید تابلو نقاشی مدرن

سبک مدرن ابتدا در اروپا رایج و سپس در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفت. مدرنیته نه تنها در معماری بلکه در سایر هنرها مانند نقاشی نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفت. خرید تابلو نقاشی مدرن می‌تواند به صورت اینترنتی و آنلاین نیز انجام شود. اغلب طرح‌های مدرن چاپ شده روی تابلو دیواری، به صورت ساده هستند. به این معنی که یکی از اصلی ترین ویژگی‌های این سبک نقاشی، پرهیز از پیچیدگی است. مثلا برای یک تابلو دکوراتیو مدرن نمی‌توان از یک قاب کار شده با نقوش قدیمی استفاده کرد. این نوع قاب برای سبک کلاسیک طراحی شده است. حتی گاهی بیشتر تابلوهای دیواری چاپی، بدون قاب مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین سادگی از اصلی ترین ویژگی‌های این سبک است. یکی از نکاتی که در مورد انواع تابلو چاپی وجود دارد، تنوع طرح و رنگ است. برخی از شرکت های دکوراسیون داخلی، انواع تابلو دیواری را با قیمت های متنوعی عرضه می‌کنند. شاید بتوان گفت برای هر موضوعی یک تابلو چاپی وجود دارد. گاهی مخاطب آثار آماده را خریداری می‌کند. گاهی نیز طرح مورد نظر خود را سفارش می‌دهد. اما با توجه به تنوع آثار، معمولا از طرح‌های آماده مدرن در اندازه‌های مختلف استفاده می‌کند.

پوستر دیواری پشت تلویزیون

یکی از بخش‌هایی که برای نصب پوستر دیواری در نظر گرفته می‌شود، دیوار پشت تلویزیون است. این فضا در واحدهای مسکونی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما به دلیل وجود تلویزیون، نباید فضای پشت آن، بسیار شلوغ و پیچیده طراحی شود. در واقع این موضوع موجب می‌شود که آشفتگی در طراحی فضا ایجاد شود. کاغذ دیواری سه بعدی برای فضاهای مختلف کاربرد دارد. استفاده از طرح‌های ساده می‌تواند فضای زیباتری را ایجاد کند. مثلا طرح یک گل با ابعاد بزرگ به رنگ سفید، انتخاب بسیار مناسبی برای این مکان است. اگر مساحت فضای مورد نظر کم است، بهتر است از نقوش ساده و روشن مدرن در طراحی پوستر دیواری، استفاده شود. زیرا در غیر این صورت با استفاده از رنگ های تیره و طرح‌های شلوغ، فضا کوچک تر به نظر خواهد رسید. با توجه به ابعاد و فضا و اندازه‌ی تلویزیون، می‌توانید نسبت به خرید پوستر دیواری اقدام کنید. نصب این پوشش بسیار ساده و راحت است و زمان زیادی نیاز ندارد. پوستر دیواری سه بعدی با نقوش سنتی و مدرن در دسترس است. طرح مورد نظر باید با سایز مشخصی سفارش داده شود. به طوری که بعد از نصب نیاز به برش آن وجود نداشته باشد.

تابلو دیواری

قیمت هر متر مربع پوستر دیواری

قیمت پوستر دیواری به متراژ آن بستگی دارد. فروش این پوشش بر حسب مترمربع انجام می‌شود. به این معنی که طرح مورد نظر با توجه به سلیقه و نظر مشتری، در ابعاد خاصی چاپ می‌شود. البته از قبل اندازه و سایزهای مشخصی به مشتری پیشنهاد می‌شود. خرید پوستر دیواری از طریق سایت راحت تر است. زیرا به طرح‌های متنوع نیز دسترسی آسان تری خواهید داشت. قیمت هر متر مربع پوستر دیواری نیز بر اساس قیمت روز تعیین می‌شود. نوع طرح معمولا تاثیری در قیمت این پوشش تزئینی نخواهد داشت. اما گاهی یک طرح پیچیده توسط مشتری انتخاب می‌شود. این طرح معمولا برای چاپ نیاز به هزینه‌های بیشتری دارد. کاغذ دیواری سه بعدی یک پوشش مناسب برای فضاهای رسمی و غیر رسمی است. در گذشته افراد از کاغذ دیواری های معمولی برای پوشش دیوار استفاده می‌کردند. اما امروزه انواع پوشش تزئینی متنوع در بازار وجود دارد. پوستر دیواری سه بعدی را می‌توان برای فضاهای تجاری نیز استفاده کرد. معمولا برای پوشش دیوار آرایشگاه و سالن زیبایی از طرح ‌های متنوع و زیبای استفاده می‌شود. با توجه به نوع خدمات فضای تجاری مورد نظر، می‌توان انواع پوستر دیواری را انتخاب کرد.

پوستر دیواری طبیعت و منظره

طبیعت و مناظر طبیعی را می‌توان به عنوان یکی از سوژه‌های اصلی آثار هنری مانند پوستر دیواری، در نظر گرفت. به ویژه اگر تصویر مورد نظر برای تزئین یک فضای مسکونی در نظر گرفته شود. به دلیل دوری از فضای طبیعی و شهرنشینی، می‌توان از تزئیناتی مانند کاغذ دیواری سه بعدی با طرح طبیعت در منازل استفاده کرد. حس مثبت این نوع تصاویر موجب ایجاد تاثیرات بسیار مطلوبی روی ذهن مخاطب این نوع آثار می‌شود. به همین دلیل طراحان از طرح‌هایی مانند تصویر جنگل، آبشار، کوه، درخت و ... برای چاپ روی پوستر دیواری سه بعدی، استفاده می‌کنند. این طرح‌ها ممکن است توسط نرم افزار، رویایی و فانتزی ارائه شوند. با این روش طرح زیباتر خواهد شد. مناظر شهری نیز از پرفروش‌ترین آثار چاپی هستند. این تصاویر در قالب تابلو و پوستر دیواری قابل خریداری هستند. البته این نوع طرح‌ها برای فضاهای رسمی نیز کاربرد دارند. یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید پوستر دیواری به آن دقت شود، ابعادش است. در صورتی که ابعاد طرح با فضای مورد نظر یکی نباشد، طرح مورد نظر با برش ناقص خواهد شد. انواع پوستر دیواری طبیعت را می‌توانید برای فضای پشت تلویزیون نیز به کار ببرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27402
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید