امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

با وکیل آنلاین از چالش های قوانین حقوقی رها شوید!


1401/07/27
کد خبر : 27382
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

در این مقطع به یک مشاوره حقوقی آنلاین که با آشکار نشدن هویت ما نزد او و نداشتن احساس خجالت، بتواند در زمینه مشکل پیش آمده کاملا بی طرف و حرفه ای به ما مشاوره حقوقی بدهد، نیاز داریم.
امروزه پلتفرم های زیادی در زمینه وکیل آنلاین و مشاوره حقوقی آنلاین راه اندازی شده است. به سادگی با ورود به سایت، امکانات چت آنلاین و تماس ویدیوئی و صوتی وجود دارد. می توانید بدون فاش شدن هویت خود مشاوره حقوقی دریافت کنید. در ادامه مقاله تفاوت های وکیل و مشاور حقوقی آنلاین، همچنین چگونه انتخاب کردن یک وکیل آنلاین مناسب برای در امان ماندن از شر سودجویان را به شما توضیح می دهیم.

وکیل آنلاین کیست؟

بر اساس ماده 656 قانون مدنی ایران، وکالت قراردادی است که توسط یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب خود قرار می دهد. با بستن قراداد وکالت، وکیل و موکل نسبت به یکدیگر دارای حقوق و تکلیف می شوند. همینطور روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی میان آن ها به وجود می آید. اگر وکیل خود را از پلتفرم های مشاوره حقوقی آنلاین انتخاب کنید، درواقع یک وکیل آنلاین انتخاب کردید.


وکیل آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

مشاور حقوقی شخصی است که می تواند به افراد و شرکت ها در زمینه های حقوقی مثل حل اختلافات، امور قراردادها و غیره براساس قوانین و اصول حقوقی در جلسات مشاوره حقوقی آنلاین مشاوره بدهد. در برخی موارد می توانید با ورود به سایت های مشاوره حقوقی آنلاین و مقایسه مشاورین، بهترین مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین را انتخاب کنید.

اهمیت انتخاب مشاور در جلسات مشاوره حقوقی

زمانی که بحث وکیل آنلاین وجود دارد، اعتماد و شناخت ما نسبت به وکیل انتخابی خیلی کمتر است. به وجود آمدن این همه ترس و بی اعتمادی به دلیل وارد شدن افراد سودجو و شیادی است که در زمینه های مشاوره حقوقی آنلاین پا به عرصه گذاشتند. اما راه حل هایی وجود دارد که بتوانید یک وکیل و یا مشاور حقوقی مجرب را از یک کلاهبردار تشخیص دهید:
1.    نام وکیل آنلاین مورد نظر خود را اول در گوگل جستجو کنید و در مرحله بعد تمام پلتفرم های آنلاین موجود که اطلاعات کاری افراد در آن وجود دارد را بگردید. مانند: اینستاگرام، لینکدین و فیسبوک.
2.    پروانه وکالت وکیل آنلاین خود را حتما بررسی کنید.
3.    به تخصص وکیل در جلسات مشاوره حقوقی آنلاین خود، دقت کنید. مثلا یک وکیل طلاق را برای مشکلات مالی و کلاهبرداری انتخاب نکنید.
4.    اگر قبل از انتخاب وکیل با چند مشاوره حقوقی آنلاین یا وکیل آنلاین مشورت کنید زمان انتخاب یک مشاور دقیق متوجه میزان شناخت او و تجربه کافی او در زمینه مورد نظر می شوید.
5.    برای انتخاب وکیل فقط به پیشنهاد آشنایان و فامیل بسنده نکنید، و خودتان برای تحقیق و شناخت دست به کار شوید.
یک وکیل آنلاین خوب همیشه اطلاعاتش به روز است؛ او می تواند بهترین مشاوره حقوقی آنلاین مناسب با مشکل شما را ارائه دهد.


 وکیل آنلاین

تفاوت وکیل آنلاین با مشاور حقوقی آنلاین در چیست؟

از مهم ترین تفاوت های وکیل آنلاین با مشاور حقوقی آنلاین در داشتن پروانه وکالت است. مشاوران حقوقی نیازی به گذراندن آزمون وکالت و قبولی ندارند؛ در حالی که وکیل باید حتما آزمون وکالت را گذرانده باشد. همچنین نمره قبولی را بدست بیاورد تا در آخر پروانه وکالت را دریافت کند.
سخن آخر
آنچه در این مقاله مطالعه کردید توضیحات مختصری درباره وکیل آنلاین خبره و مشاوره حقوقی آنلاین مناسب با نیاز شما بود. با افزایش روز افزون جمعیت و اجتماعی بودن انسان ها گاهی پیش می آید به اختلاف نظر و مشکل با یکدیگر برخورد کنند که به تنهایی از پس حل مشکل برنیایند و نیازمند به فردی عادل که با تمام قوانین حقوقی و کیفری آشنا است باشند.
برای بهره مندی از اطلاعات بیشتر در حوزه انواع مشاوره حقوقی آنلاین، وکیل آنلاین و انتخاب مشاور حقوقی برای تنظیم دادخواست، تنظیم شکایت نامه، لایحه و هر نوع تنظیم سند، می توانید به سایت حقوقی شهرداد (https://shahrdaad.com) مراجعه کنید. همچنین در اپلیکیشن وکیل شهرداد، تمامی اصطلاحات حقوقی برای شما تعریف شده است تا اطلاعات کافی از حق و حقوق خود داشته باشد.
بیشتر افراد بعد از انجام معاملات، وقتی به مشکل برخورد می کنند، سراغ وکیل و مشاوره حقوقی می روند. اما بهتر است پیشگیرانه عمل کنید. قبل از هرگونه اقدامی با یک وکیل آنلاین در جلسات مشاوره حقوقی آنلاین، مشورت بگیرید؛ تا در دام کلاهبرداران و هزینه های گزاف برای رهایی از منجلاب قرار نگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27382
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید