امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

با ترفند های تولید محتوا آشنا شوید


1401/07/27
کد خبر : 28198
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر
دنیای وب دقیقا چیزی شبیه به یک قلمرو حکومتی بسیار گسترده است که کسب و کارهای مختلفی در آن فعالیت دارند و هر یک از آن‌ها برای رسیدن به جایگاه پادشاهی از ابزارها و روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. تمامی این کسب و کارها ناچارند برای مطرح شدن در حوزه اینترنت از خدمات تولید محتوا استفاده کنند. تولید محتوا در حقیقت به‌عنوان مهم‌ترین ابزار رشد کسب و کارها شناخته می‌شود و شامل استراتژی‌ها و ترفند های بسیاری است که شناخت درست آن‌ها شما را به هدف نهایی یعنی داشتن یک صفحه وب بهینه‌سازی شده می‌رساند.

درنهایت نیز آنچه از تلاش‌ها و فعالیت‌های شما باقی می‌ماند یک سایت پربازدید با ترافیک ارگانیک است که به برندسازی رسیده و از فروش بالایی برخوردار است.‌ در ادامه بهترین خدمات تولید محتوا که سایت شما را در رأس رتبه گوگل قرار می‌دهد، معرفی می‌کنیم.‌

تولید محتوا و اهمیت آن برای رشد کسب و کارها

بهتر است پیش از این که به بررسی خدمات تولید محتوا بپردازیم، یک تعریف جامع از چیستی تولید محتوا و کاربرد آن داشته باشیم. بیشتر کاربران خلق محتوا را تنها در قالب محتوای متنی می‌شناسند؛ اما دنیای محتوانویسی به قدری گسترده است که انواع محتوای تصویری و ویدئویی، موشن گرافیک، پاکدست و غیره در آن جای می‌گیرند. آنچه در تولید محتوا حائز اهمیت است، داشتن یک هدف درست برای تعیین استراتژی‌ها و به کارگیری ترفندها است.

اصلی‌ترین هدف در خلق محتوا ارتباط با مخاطبین هدف برای افزایش اطلاعات و آگاهی آن‌ها است؛ بنابراین فرقی ندارد که شما برای وبلاگ سایت محتوا تولید می‌کنید یا برای یک رپورتاژ آگهی، چون آنچه در این مسیر اهمیت دارد هدف‌گذاری درست و شناخت پرسونای محتوا است. از طرفی هر نوع سبک محتوا نیز اصول خاصی را در نوشتار دارد. به این ترتیب شناخت ترفندهای تولید محتوا برای سئوی سایت بسیار ضروری است.

تولید محتوا در واقع نقطه عطف دیجیتال مارکتینگ و جذب مخاطب است. سایت‌های مختلف می‌توانند تنها از طریق تولید یک محتوای یونیک و حرفه‌ای یکه‌تاز میدان رقابت در دنس گوکل باشند. این هدف در صورتی محقق می‌شود که قوانین سئو پایه و اساس محتوا را تشکیل داده باشند. با توجه به توسعه کسب و کارهای اینترنتی و ضرورت تولید محتوای حرفه‌ای برای پیشرفت مشاغل آنلاین، می‌توان اهمیت و موقعیت خدمات تولید محتوا در مبحث بازاربابی آنلاین را درک کرد.

دنیای اینترنت هیچ محدودیتی برای کاربران خود تعیین نکرده و تمامی افراد می‌توانند با حضور در این بستر گسترده و اطلاعات بی پایانی که روزانه آپدیت می‌شوند، کسب و کار خود را توسعه دهند و با رقابت در بین مشاغل آنلاین مختلف، برند خود را بسازنند. یکی از مهم‌ترین رمزهای موفقیت در این حوزه نحوه ارتباط با مخاطبین و ایجاد تعامل پایدار با آن‌ها است. اصلی‌ترین راه برقراری این ارتباط نیز در تولید محتوا است. به این ترتیب محتوایی که کیفیت برتری داشته باشد، این ارتباط را به تعامل پایدار و پیوسته کاربران با سایت شما تبدیل می‌کند.

خدمات تولید محتوا

محتوا دقیقا شبیه به داستانی است که فعالیت‌ها و تلاش‌های شما را برای جلب رضایت مشتری روایت می‌کند و سایتی که محتوا نداشته باشد، پوچ، بی‌اساس و البته مضحک است. حال که با تولید محتوا و اهمیت آن آشنا شدید، زمان آن رسیده که با شناخت درست خدمات تولید محتوا و اجرای آن در راستای هدف مشخص خود قدم برداشته و مخاطبین هدف‌تان را جذب کنید. کسب و کارهای آنلاین بزرگ در سراسر دنیا به خوبی دریافته‌اند که کلید موفقیت آن‌ها در دستان کاربرانی است که از سایت آن‌ها بازدید می‌کنند‌.

بنابراین باید تولید محتوا، برنامه‌ریزی و تعیین هدف برای آن و تعیین پرسونای خریدار را به شدت جدی بگیرید. خدمات محتوا تنوع بسیار زیادی دارد و بیشتر کسب و کارهای آنلاین از ترفندهای تولید محتوا برای افزایش رتبه خود در گوگل استفاده می‌کنند.

  • تولید محتوای متنی: محتوای متنی از انواع خدمات تولید محتوا است و بیشترین سهم انواع محتوا در دنیای وب را به خود اختصاص داده است. بیشتر سایت‌های کسب و کار در بستر اینترنت از این نوع محتوا استفاده می‌کنند و محصولات و خدمات خود را در قالب کلمات به پرسونای خود معرفی می‌کنند. تولید محتوای متنی خود استراتژی‌ها و ترفندهای خاصی دارد و تنظیم آن بیشتر از هر نوع محتوایی اهمیت دارد. محتوای متنی انواع مختلفی از جمله رپورتاژ آگهی، لندینگ، آموزشی و غیره دارد. نویسنده محتوا باید تکنیک‌های بسیاری را پیاده‌سازی کند تا مخاطب حین مطالعه محتوا پاسخ سوالات خود را بیابد.
  • تولید محتوای تصویری: تصاویر همواره جذابیت خاصی برای افراد دارند و محتوای تصویری نیز بیشترین تأثیر را روی پرسونا می‌گذارند. آنچه در تولید محتوای تصویری اهمیت دارد، کیفیت تصاویر متناسب با نوع کسب و کار برای جذب مخاطبین هدف است. قطعا تصاویر استوک، تکراری و خسته‌کننده هیچ تأثیری در جذب مخاطب ندارند. به این ترتیب حتی خدمات تولید محتوای تصویری نیز ترفندهای خاصی را می‌طلبد‌.
  • تولید محتوای ویدیوئی: محتوای ویدئویی را می‌توان یکی از جدیدترین انواع محتوا دانست. این دسته از انواع محتوا با مضامین مختلفی خلق شده و در تولید آن‌ها نرم افزارهای بسیار متنوعی نقش دارند. با توجه به این که مخاطبین هدف همواره به دنبال سریع‌ترین پاسخ برای سوالات خود هستند، حجم محتوای ویدیوئی و تایم آن در کنار جذابیت ویدئو اهمیت بسیار زیادی دارد.

چگونه یک محتوای حرفه‌ای تولید کنیم؟

  1. قبل از هرچیزی باید پرسونا و مخاطبین هدف خود را به درستی بشناسید. در این صورت می‌توانید با استفاده از کلماتی درخور و متناسب، مخاطب خود را تحت تأثیر قرار داده و به بازدید از سایت ترغیب کنید.
  2. کسب اطلاعات لازم برای تولید محتوا بسیار حائز اهمیت است. در واقع شما باید در برابر اطلاعاتی که به مخاطب می‌دهید، احساس مسئولیت داشته باشید.
  3. علاوه بر قابلیت نویسندگی که یک استعداد ذاتی است و وجود خلاقیت که در امر محتوانویسی نقش کلیدی دارد، پایبندی به اصول کپی رایتینگ در تولید محتوای منحصر به فرد بسیار مهم است. از طرفی مخاطب باید در سی ثانیه اول به نتیجه‌گیری درستی از محتوای شما برسد.
  4. برای داشتن یک محتوای مناسب باید تا حدودی با طراحی و گرافیک آشنا باشید.
  5. مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتور در خدمات تولید محتوای متنی آگاهی از خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌و‌جو است. گذشته از شیوایی و جذابیت متن، ساختار منسجم آن برای درک بهتر موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.‌ نویسنده باید ضمن داشتن صداقت، به کیفیت و جذابیت متن توجه کند.
  6. داستان‌سرایی، بیان ویژگی‌های محصول به صورت پیام مخفی، شناخت رسانه‌های درست برای بازاریابی، انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تمرکز روی مفهوم محتوا و بیراهه نرفتن، سبک مخصوص در تولید محتوا، احترام به نیاز و زمان مخاطب، واقع‌گویی و عدم واهمه از نقد و انتقاد، ارزش‌گذاری، ایجاد ارتباط با مخاطب، مطرح کردن سوال قبل از شروع محتوا، استفاده از تیترهای جذاب، مقدمه، چکیده و نتیجه گیری، توانایی ترجمه و بسیاری از فاکتورهای دیگر همگی از ترفندهای ایجاد محتوا هستند که در خدمات تولید محتوا ارائه می‌شوند.

سفارش تولید محتوا

خلق محتوا آنچنان گسترده و پیچیده است که به عنوان یک شغل در عرصه دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود. با توجه نقش محتوای باکیفیت در رشد سایت‌ها، مشاغل مختلف خدمات تولید محتوا را به صورت برون‌سپاری به شرکت‌های متخصص آن می‌سپارند. تسمینو از آژانس‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و برترین پلتفرم رپورتاژ آگهی است که از کاربلدترین و حرفه‌ای‌ترین نویسندگان تشکیل شده است. این شرکت در راستای تبلیغات و بازاریابی محتوایی به شما کمک می‌کند و در این حوزه خدمات و مشاوره تخصصی را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر حرفه‌ای که فعالیت دارید، در رابطه با تولید محتوا و انتشار آن خدمات لازم را از تسمینو دریافت کنید. لینک زیر پل ارتباطی شما با این سایت است.

تسمینو پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی : https://www.tesmino.com/reportage


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28198
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید