امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بازی کنید و جایزه ببرید


1401/07/27
کد خبر : 28162
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر
امروزه رایانه جز جدانشدنی هر خانواده ای شده است و فناوری اطلاعات در تار و پود زندگی بشر رخنه کرده و زندگی بدون آن تقریبا ناممکن شده است. یکی از حوزه های فناوری اطلاعات، بازی های رایانه ای است. بازی های رایانه ای بعنوان یک صنعت مورد توجه بسیاری از کارشناسان و علاقمندان قرار گرفته است. بازی یکی از بزرگترین صنایع هنری ـ اقتصادی کشورهای غربی و شرقی و یکی از گسترده ترین حوزه های جنگ نرم محسوب می شود و از حیث مخاطب بزرگترین جامعه آماری مخاطبان در تمام سنین را شامل می شود.
مجموعه cdh با مجوز از وزارت ارشاد و بنیاد بازی های رایانه ای در نظر دارد به منظور ارتقای سطح فرهنگی و شناختی بازیکنان بازی های رایانه ای و بازیسازان تخصصی و نیز سرگرمی و رفاه علاقمندان به بازی های رایانه ای و جلوگیری از قرار گرفتن در اماکن عمومی و شیوع ویروس کرونا مسابقات آنلاین را در بخش های مختلف برگزار نماید .
 
علاقمندان جهت ثبت نام ابتدا به سایت clubia.ir مراجعه کرده و سپس مشخصات خود را از طریق فرم ثبت نام ارسال نمایند.


مسابقات آنلاین

از جمله اهداف این مسابقات عبارت است از:

    استعدادیابی و كشف نخبگان در حوزه تولید بازی های رایانه ای ایرانی
    مقابله با تهاجم فرهنگی غرب از طریق ارائه بازی هایی مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایرانی
    حمایت از تجاری سازی بازی های بومی و صادرات آنها به كشورهای دیگر
    تشویق به تولید و بكارگیری بازی های مناسب فرهنگ اجتماع و بازی های آموزشی
    نمایش توان علمی و اجرایی جوانان ایرانی در تولید بازی های رایانه ای

این مسابقات در لیگ های مختلف و بصورت آنلاین برگزار می گردد. در هر هفته نفرات برتر جایزه دریافت می نمایند. همچنین در هر ماه نفر اول هر ماه جایزه دریافت مینماید. نفرات برتر هر ماه در لیگ حرفه ای شرکت داده می شوند.  برای اطلاع بیشتر روش برگزاری مسابقه را مطالعه نمایید.

درباره مسابقات:

مسابقات بصورت روزانه، هفتگی، ماهانه و فصلی به صورت آنلاین انجام می‌شود و نتایج و تابلوی رده بندی بر بستر وب به نشانی clubia.ir مشخص می گردند. شرکت کنندگان پس از مراجعه به سایت و پرداخت حق عضویت (ماهیانه 35 هزارتومان به ازای هربازی) و نصب بازی ها روی تلفن همراه خود می توانند در مسابقات شرکت نمایند.

مسابقات آنلاین


نحوۀ اعلام نتایج و اهداء جوایز:

نوع و میزان جوایز و نتایج مسابقات در تابلوی رده بندی سایت مشخص و برندگان از طریق وبسایت به شرکت کنندگان معرفی خواهند شد.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28162
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید