امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بازدید از پل طبیعت تهران با خرید بلیط چارتری


1401/07/27
کد خبر : 26796
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

طراحی و معماری این پل بی نظیر را (گروه سازه های پارچه ای دیبا ) لیلا عراقیان و علیرضا بهزادی انجام داده اند ، این پل که دوطبقه دارد و پیاده رو است در عباس اباد تهران واقع شده است ، این پل از عرض بزرگراه مدرس می گذرد و بوستان های طالقانی در شرق و اب و اتش در غرب را به هم وصل می کند.این پارک در سال 1389 اغاز شد اما به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم ها تا سال 1393 طول کشید.برای بازدید از این پل با معماری شاهکارش می توانید بلیط چارتری تهران خود را از سامانه اس چارتر تهیه نمایید.با ما همراه باشید.

پل طبیعت تهران


این پل شامل سه طبقه است که در ادامه توضیح خواهیم داد:
پل طبیعت سه طبقه است که مسیرش پیاده رویی است یعنی ماشین نمی تواند رد بشود این پل یکی از نمادهای شهر تهران است که در این پل به هنگام پیاده روی می توانید از فضای تفریحی استفاده کنید و در پل طبیعت از کافی شاپ ها و رستوران هم استفاده کنید ، همچنین می  توانید از نیمکت هایی که قرار داده اند بنشینید و زمانی را به استراحت بگذرانید.

معماران این پل چه کسانی هستند؟

همانطور که در بالا گفته شد از گروه سازه های پارچه ای دیبا هستند.که سرکار خانم لیلا عراقیان در 18 مهر سال 1362 به دنیا امده است و فارغ التحصیل کارشناسی معماری از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه( ubc  )کانادا است.

چه زمانی می توانیم از این پل بازدید کنیم؟

هر زمان از سال و هر روزی که خواستید به این پل زیبا و سرسبز سری بزنید می توانید از ساعت 8 صبح تا 11 شب برای بازدید بروید.

از کدام مسیرها به پل طبیعت تهران برویم؟

برای رفتن به این پارک می توانید از دو مسیر استفاده کنید یکی این است که اگر قصد دارید با خودروی شخصی بروید از خیابان میرداماد وارد خیابان افریقا بشوید و به سمت جنوب حرکت کنید ، چون انتهای این راه بزرگراه می باشد قبل از تمام شدن به دنبال مکان برای پارک کردن باشید.
مسیر دیگر هم این است که وارد اتوبان حقانی از غرب به شرق شوید و بعد وارد خیابانی که بین بوستان طالقانی و باغ موزه دفاع مقدس واقع شده بروید ، اما توجه داشته باشید ممکن است جای پارک گیر نیاید.

ارتفاع این پل چقدر است؟

این پل مساحتی حدود 7000 متر مربع را به خودش اختصاص داده است که طول ان به 300 متر می رسد و عرض این پل از 6 متر تا 13 متر متفاوت است.

پل طبیعت تهران

پل طبیعت چه رستوران هایی دارد؟

طبقه اول این پل همانطور که در بالا گفتیم نیمکت هایی برای نشستن دارد که می توانید استراحت کنید و طبقه دوم برای پیاده روی ، دوچرخه سواری ، کالسکه سواری است و در طبقه سوم که رستوران ها و کافی شاپ هایی دارد محل بسیار خوبی برای یک نهار دوستانه یا همراه با خانواده است.از جمله رستوران هایی که بسیار معروف است و اس چارتر پیشنهاد می کند با خرید بلیط هواپیما چارتر از ان دیدن فرمایید. رستوران ملل، فودکورت راه چوبی و فوت کورت پل طبیعت می باشند.

چه فصلی مناسب رفتن به پل طبیعت است؟

فصل مناسب برای رفتن به پل وجود ندارد چرا که هر ماهی بروید چیزی از جذابیت های تهران کم نمی کند. همچنین شما می توانید در کمتر از سه دقیقه بلیط چارتری گرفته و راهی سفر بشوید. البته اگر می خواهید زمانی بروید که تهران کمی خلوت تر است می توانید زمان عید نوروز بروید.

هزینه دید و بازدید از این پل چقدر است؟

هزینه پل طبیعت تهران رایگان می باشد اما اگر شما بخواهید از رستوران یا کافی شاپ استفاده کنید باید هزینه پرداخت کنید.

چگونه با مترو به پل طبیعت برویم؟

امکان رفتن به پل طبیعت تهران با مترو امکان پذیر است ابتدا شما باید به ایستگاه مترو حقانی بروید و سپس از انجا دو راه دارید اینکه با کمی پیاده روی از پارک طالقانی به انجا برسید یا می توانید با استفاده از تاکسی یا ون خود را به پل برسانید ، البته توجه داشته باشید که برخی از تاکسی ها یا ون ها به سمت باغ کتاب تهران می روند نه به سمت پل طبیعت.
اگر هم بخواهید با اتوبوس به پل طبیعت تهران بروید باید به میدان رسالت ، سید خندان ، میدان ونک بروید.

چه هتل هایی نزدیک به پل طبیعت تهران هستند؟

هتل نیلو ، هتل سیمرغ ، هتل تاج محل از هتل هایی هستند که می توانید برای اقامت سری به انها بزنید و با توجه به سلیقه تان یکی را انتخاب کنید.شما می توانید برای رفتن به این هتل ها و شهر تهران پرواز چارتری گرفته و در اولین فرصت از تماشای این پل لذت ببرید.


پل طبیعت تهران

ادرس دقیق پل طبیعت تهران کجاست؟

تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، پارک آب و آتش

چگونه از کرج به پل طبیعت برویم؟

اگر قصد دارید که با مترو به پل طبیعت بروید کافی است پس از خروج از مترو  کرج وارد مترو صادقیه خط (-2 ابی ) بشوید و در ایستگاه امام خمینی خط خود را عوض کنید بعد خط 1 مترو را سوار بشوید ،  در خط 1 باید به سمت ایستگاه تجریش بروید و در بین راه ایستگاه مترو حقانی پیاده شوید.این مسیر اول بود اما اگر بخواهید از مسیر دوم بروید باید  ایستگاه ارم سبز – ایستگاه دروازه دولت- ایستگاه حقانی یا همت را سوار بشوید.و اگر از سمت ونک می خواهید به پل طبیعت بروید می توانید بین راه از گنبد مینا (بزرگ ترین اسمان نمای خاورمیانه ) و پیست اسکی دیدن فرمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26796
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید