امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بازدید از هتل های اهواز با خرید بلیط چارتری


1401/07/27
کد خبر : 26930
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 27 نفر

در این مقاله از اس چارتر قصد داریم تا هتل های اهواز را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به اهواز را دارید نگران اقامت خود در این شهر نباشید ، همچنین می توانید بلیط چارتری اهواز از سایت اس چارتر را تهیه نمایید، با ما همراه باشید.

هتل پرشیا اهواز

این هتل سه ستاره در سال 1386 احداث شده است و در سال 1394 برای رفاه حال مشتریان و گردشگران بازسازی شده است.این هتل سه طبقه و 61 اتاق دارد ، این هتل در موقعیت مکانی مناسب قرار گرفته و نزدیک به رود زیبای کارون و پل سفید است.اگر بلیط چارتری گرفته اید حتما سری به این هتل بزنید.
ادرس : اهواز، چهار راه امام خمینی، خیابان شریعتی، خیابان صدر السادات (سیروس)

هتل آپارتمان مهر اصل  (ایرانیکا)

این هتل در سال 1394 و در مرکز اهواز قرار دارد.  هتل اپارتمان مهر اصل شش طبقه و دارای 36 واحد می باشد و امکاناتی همچون رستوران با ظرفیت 100 نفر ، پارکینگ رایگان ، اینترنت رایگان در لابی دارد.از خدمات دیگری که در اتاق ها وجود دارد می توان به یخچال ، تلویزیون ، حمام ، سیستم تهویه ، تلفن ، لوازم بهداشتی اشاره نمود.

بلیط چارتری اهواز

هتل پارس

این هتل چهار ستاره یکی از هتل های خوب اهواز است که در سال 1347 احدث شده و چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است اخرین زمانی که بازسازی شد مربوط به سال 1393 است.این هتل که موقعیت خوبی دارد ، می توانید هر زمان که از ان خارج شدید به رود کارون سری بزنید و ساعاتی را انجا سپری کنید ، از جمله امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات‌کاری، سالن همایش، آسانسور، نمازخانه، آژانس مسافرتی، رستوران تابستانی، رستوران مرکزی کارون، استخر، پارکینگ، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، جعبه کمک‌های اولیه، غذای دریایی، اینترنت در لابی، اتاق عروس و داماد، صندوق امانات، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، خشکشویی، اعلام حریق، خودپرداز، فست‌فود، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان اشاره کرد.
ادرس : اهواز، بیست و‌ چهار متری میدان شهدا، خیابان شهید عابدی

هتل نیشکر

یکی دیگر از بهترین هتل های چهار ستاره اهواز ، هتل نیشکر است که در سال 1391 بنا شده است و امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد که می توانید از ان استفاده کنید ، همچنین این هتل دسترسی به چند جاذبه گردشگری مثل پارک جزیره، کاروانسرای معین‌التجار، کلیسای سورت مسروپ دارد.امکانات این هتل ، لابی، آسانسور، سالن اجتماعات، اعلام حریق، خشکشویی، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، اینترنت، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات‌کاری می باشد.شما می توانید از اس چارتر ، بلیط چارتری هواپیما اهواز خود را خریداری کنید.
ادرس : اهواز، بلوار گلستان، سه‌راهی گلستان، جنب توسعه نی‌شکر، رو‌به‌روی آموزشکده آب و برق

هتل نادری

این هتل در سال 1342 تاسیس شده و هتل سه ستاره است .هتل نادری بسیار تمیز است که می توانید برای اقامت به این هتل هم سری بزنید.از امکانات این هتل می توان به نمازخانه، لابی، تاکسی سرویس، آسانسور، خشکشویی، کافی‌شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، پارکینگ، اینترنت اشاره نمود.
آدرس: اهواز، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبادان

بلیط چارتری اهواز

هتل اکسین

هتل اکسین سه ستاره است و چون نزدیک به مرکز شهر واقع شده ، در انجا می توانید سری به مراکز خرید ، رود کارون ، پل سفید ، باغ معین بزنید. امکانات این هتل لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، پارکینگ، سالن بدن‌سازی، اینترنت، سالن کنفرانس، صندوق امانات است.شما می توانید از اس چارتر در کمتر از سه دقیقه بلیط چارتر خود را خریداری نمایید.
ادرس : اهواز ، بلوار پاسداران ، کوی ملت ، جنب شرکت ملت حفاری

هتل ایران

این هتل کنار پل سفید و رود کارون احداث شده است و هتلی دو ستاره می باشد.قیمت های این هتل بسیار مناسب با خدماتش است و همین دلیل باعث شده تا مشتریان راضی باشند.امکانات این هتل آسانسور، جکوزی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، خشکشویی، استخر، فروشگاه، لابی، اینترنت، فضای سبز می باشد.
آدرس: اهواز، خیابان شریعتی، نبش چهارراه امام خمینی

هتل هدیه

هتل هدیه یک هتل اقتصادی می باشد و نزدیک به جاذبه هایی چون ارک جزیره اهواز، کاروانسرای معین‌التجار، کلیسای سورت مسروپ است.امکانات هتل هدیه لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ، اینترنت، تاکسی سرویس، خشکشویی می باشد.
آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۲۰ غربی

هتل باغ معین

اگر در سفرتان به اهواز مایل هستید از هتل های سنتی استفاده نمایید پیشنهاد اس چارتر به شما ، هتل باغ معین است که فضای سنتی دارد و امکاناتی چون فضای سبز، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، صندوق امانات، لابی فراهم اورده شده است.
ادرس : اهواز، خیابان ۲۴ متری، پشت پمپ بنزین

چگونه در اهواز هتل رزرو کنیم؟

زمانی که به اهواز با بلیط ارزان چارتری می خواهید سفر کنید باید توجه کنید چه امکاناتی مد نظرتان می باشد و با توجه به قیمت ان هتل را رزرو نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26930
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید