امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

این غذاها را در سفر کیش نخورید


1401/07/27
کد خبر : 28749
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 13 نفر


چگونه امکان دارد که به کیش بروید اما ویلای استخردار اجاره نکنید؟ حتی طبق آمارها و درخواست‌های مسافران و گردشگران برای اجاره ویلا استخردار در کیش محبوبیت این اقامتگاه‌ها به مراتب بیشتر از سایر موارد است. کیش یک جزیره قدیمی در قلب خلیج فارس است که اغلب ساکنین آن را مردم غیربومی تشکیل داده است. این جزیره به علت زیبایی و موقعیت جغرافیایی که دارد، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در ایران به شمار می‌رود.

اما از آنجا که برای سفر به این جزیره باید مسافتی را با کشتی طی کرد، بهتر است برای جلوگیری از مسمومیت و هر گونه مشکل دیگری از خوردن برخی غذاها در سفر کیش خودداری کرد. ما در این مقاله راهنمای اجاره ویلای استخردار در کیش و خوراکی‌هایی که نباید مصرف شوند را برای شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

اجاره ویلای استخردار در کیش

کیش یک جزیره توریستی در جنوب ایران است که آب و هوایی گرم و معتدل دارد. بهترین زمان برای سفر به این منطقه، فصل بهار است. اما اگر دوست دارید برای سفر به کیش هزینه کمتری را تقبل کنید، فصل تابستان بهترین زمان خواهد بود. چرا که در تابستان هوای کیش گرم و معمولا شرجی است. از این رو مسافران کمتری در این فصل به کیش می‌روند و همین موضوع باعث شده تا سفر در این فصل ارزان‌تر از سایر فصول باشد.

فصل‌های پاییز و زمستان کیش به حدی دیدنی است که باعث شده تا در این دو زمان مسافران بسیار زیادی به کیش سفر کنند. همین موضوع از عوامل اصلی و موثر بر قیمت بالای خودرو، خوراک و تفریحات آبی در فصل‌های پاییز و زمستان کیش به شمار می‌رود. بنابراین در صورتی که مشکل مالی ندارید، سفر به کیش در این دو زمان را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

در این جزیره هتل‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای استخردار بسیار زیادی برای اجاره به صورت مبله و با امکانات وجود دارند ک شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از گزینه‌های پیش رو را انتخاب کنید. اما این روزها اغلب کسانی که به کیش سفر می‌کنند، به دنبال اقامتگاه‌هایی با امکانات خاص از جمله استخر هستند. به همین دلیل تقاضا برای اجاره ویلای استخردار در کیش بسیار زیاد است.


اما نکته مهم در اجاره اقامتگاه آن است که اجاره ویلای استخردار در کیش به دلیل موقعیتی که دارد، حتما باید به صورت آنلاین انجام گیرد. چرا که اگر حتی یک درصد احتمال آنکه نتوانید به صورت حضوری مکانی را جهت اقامت پیدا کنید، راه برگشتی ندارید. همچنین همانند شمال نیست که بتوانید به راحتی در خیابان‌های آن چادر بزنید. پس بهترین کار قبل از اقدام به سفر، اجاره اقامتگاه مدنظرتان به صورت اینترنتی است. سایت علی‌بابا یکی از معتبرترین و معروف‌ترین سایت‌های فروش بلیط و اجاره ویلا در کیش است که شما عزیزان می‌توانید در کنار اجاره ویلا، بلیط هواپیمای خود برای سفر به این جزیره را نیز به راحتی خریداری کنید.

این مطلب را هم بخوانید: آخرین قوانین و مقررات کرونایی در پرواز به استانبول

بهترین روش اجاره ویلا استخردار در کیش

اما چرا علی‌بابا؟ اولا اینکه علی‌بابا سایتی معتبر و بزرگ در سطح کشور است که معدود افرادی را می‌توان یافت که نام آن را نشنیده باشند. دوما این سایت با قراردادی که با شرکت‌های گردشگری بسیاری دارد، ویلاهای استخردار، سوئیت‌ها و ... را با کمترین قیمت ممکن در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین اجاره ویلا از طریق سایت علی‌بابا به صرفه‌ترین گزینه برای شما عزیزان خواهد بود. سوما شما با اجاره ویلا از یک سایت معتبر، دیگر نگران کلاهبرداری‌ها و بر باد رفتن پولتان نخواهید بود.

برای اجاره ویلای استخردار در کیش کافیست به سایت علی‌بابا مراجعه کرده و وارد بخش اقامت شوید. سپس در صفحه باز شده نام شهر مقصد (کیش)، تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد نفرات را در فیلدهای مربوطه وارد کنید. بعد از کلیک بر روی فیلد جستجو، لیستی از ویلاها در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود. همچنین می‌توانید از قسمت سمت راست سایت، مواردی که می‌خواهید حتما در ویلای مدنظرتان وجود داشته باشد، تیک بزنید. با این کار نه تنها جستجو برای شما عزیزان راحت‌تر می‌شود، بلکه سریع‌تر می‌توانید ویلای موردنظرتان را انتخاب کنید.

در سفر به کیش چه چیزهایی را نباید خورد؟

متاسفانه یکی از مشکلاتی ک در اغلب سفرها به ویژه کیش ممکن است رخ دهد، مسمومیت غذایی و دریازدگی است. بدون شک کسی دوست ندارد که سفرش با بیماری خراب شود. از این رو توصیه ما به شما پرهیز از خوردن خوراکی‌هایی است که ممکن است معده شما را حین سفر به هم بریزد. به خصوص اینکه در سفر به کیش شما باید مسافتی را با کشتی طی کنید که خطر دریازدگی نیز وجود دارد.

متاسفانه یکی از مواردی که در سفرها به وفور دیده می‌شود، استفاده از غذاهای کنسروی است. این در حالیست که کنسروها معمولا باعث بروز نوعی مسمومیت به نام بوتولیسم می‌شوند که با یک داروی ساده نیز قابل درمان نیست. علائمی مانند: دوبینی، تاری دید، ناتوانی در حرکت، مشکل در تکلم، بلعیدن سخت، خشکی و درد گلو نیز مربوط به این نوع مسمومیت هستند. حتی در برخی موارد، اگر بیمار به سرعت داروی ضد سم را دریافت نکند منجر به مرگ او خواهد شد. بنابراین بهتر است در سفری مانند کیش از خوردن غذاهای کنسروی بنابر احتیاط پرهیز کنید.

شرایط سرو غذا در کیش

غذاهای آبکی مانند خورشت‌ها نیز اصلا گزینه مناسبی برای سفر نیستند. زیرا در دریا امواج باعث تکان‌های زیادی می‌شوند که احتمال برهم خوردن معده وجود دارد. کباب کوبیده، ماهی پخته، سوسیس، کالباس، غذاهایی که دارای سس هستند مانند الویه و ... از مواردی هستند که به سرعت فاسد می‌شوند. بنابراین اگر از غذای رستورانی مطمئن نیستید، سمت این قبیل خوراکی‌ها نروید. خوردن سبزیجات و غذاهای نیم‌پز را نیز فراموش کنید. چون شما نمی‌توانید از ضدعفونی شدن سبزیجات مطمئن شوید.

در کیش نیز اگر قصد خوردن غذا در اتاق هتل را دارید، نباید بیشتر از 2-1 ساعت در دمای اتاق بماند. همچنین هرگز به سراغ قارچ و میوه‌های خودرو در کیش نروید. چرا که احتمال آنکه بدنتان نسبت به آن میوه واکنش نشان دهد. این نکته را نیز فراموش نکنید، مسمومیت هرگز همان لحظه خود را نشان نمی‌دهد، علائم آن ممکن است چند ساعت بعد یا حتی یک روز بعد بروز کنند.


جمع بندی

کیش جزیره‌ایست که برای سفر به آن هم می‌توانید به صورت زمینی و هم هوایی اقدام کنید. در سفر زمینی شما علاوه بر طی کردن یک مسیر طولانی با خودرو باید مسافتی را نیز با کشتی جابجا شوید. همین موضوع هزینه‌های رفت و آمد شما را افزایش خواهد داد. این در حالیست که با پرواز راحت‌تر و سریع‌تر به مقصد خواهید رسید. علی‌بابا یک سایت بزرگ و معتبر در سطح کشور است که شما عزیزان علاوه بر خرید بلیط هواپیما می‌توانید نسبت به اجاره ویلای استخردار در کیش نیز از طریق همین سایت اقدام کنید. توصیه‌های غذایی ارائه شده در این مقاله را جدی بگیرید تا سفری خوب و لذت بخش داشته باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28749
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید