امروز شنبه 10 شهریور 1403

Saturday 31 August 2024

ایزوگام در کرج


1401/07/27
کد خبر : 27372
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 127 نفر

امروزه ایزوگام در انواع متنوع به بازار عرضه می شود و برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به عایق رطوبتی ایزوگام و مواردی درباره آن بپردازیم، به همین دلیل اگر به دنبال استفاده از این محصول برای عایق کردن منزل خود از رطوبت هستید خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می شود.

انواع مختلف ایزوگام

با توجه به نیاز مصرف کنندگان ایزوگام در انواع متنوع و مختلفی به بازار عرضه می‌شود و به صورت کلی ایزوگام را می توان در سه دسته جداگانه قرار داد:

  1. ایزوگام فویلدار: ایزوگام فویلدار به نوعی از دیدگاه گفته می‌شود که معمولاً برای پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانطور که از نامش پیداست دارای رویه فویلی شکل می باشد و دارای رنگ نقره‌ای است که تا حدودی شفاف و براق به نظر می‌رسد.
  2. ایزوگام بدون فویل: این محصول یکی دیگر از انواع ایزوگام است که برای عایق کردن حمام و دستشویی و در بعضی از موارد برای عایق کردن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل دارا بودن قیمت مناسب در اکثر موارد در زیر سرامیک و یا گچ برای عایق کردن سرویس های بهداشتی استفاده می شود. یکی از مهم ترین مواردی که برای چسباندن ایزوگام بدون فویل اهمیت دارد، سیب دهی مناسب به محل مورد نظر قبل از چسباندن ایزوگام است.
  • ایزوگام طرح دار: در سال‌های اخیر انواع مختلفی از ایزوگام طرح دار به بازار عرضه شده اند که دارای زیبایی چشمگیری هستند و در اکثر موارد برای درست کردن روف گاردن و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. افرادی که از قسمت پشت بام منزل خود به عنوان حیاط استفاده می‌کنند، می‌توانند به راحتی با استفاده از انواع مختلف ایزوگام طرح دار به زیبایی بیشتر محل مورد نظر کمک کنند. در بعضی از موارد در قسمت های بیرونی دیوارها به دلیل بارش شدید باران از ایزوگام استفاده می شود در این گونه موارد می توان از انواع مختلف ایزوگام های طرح آجر برای زیباتر نشان داده شدن دیوار استفاده کرد.

نصب ایزوگام در کرج

ایزوگام با کیفیت چه نشانه‌هایی دارد؟

ایزوگام یکی از انواع عایق های رطوبتی از پیش ساخته است که در آن از الیاف پلی استر و الیاف سیشه تولید شده است و معمولاً برای یک بار بر روی پشت بام کار می شود و در حدود ۱۵ الی ۳۰ سال برای افراد کارآمدی خواهد داشت، به همین دلیل خرید ایزوگام با کیفیت می‌تواند شما را از خرید مجدد آن برای سالیان دراز بی نیاز کند و محصولی با بهترین کیفیت ممکن به دست شما برساند.

در این میان یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از خریداران پیش می‌آید این است که ایزوگام با کیفیت چه نشانه هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت یکی از مهمترین مواد اولیه بکار رفته در ایزوگام ها قیر می باشد. هر چه میزان قیر به کار رفته در ایزوگام بیشتر باشد کیفیت محصول موردنظر بالاتر خواهد رفت.

یکی از بهترین مواردی که با استفاده از آن می توان به ایزوگام باکیفیت دسترسی پیدا نمود، این است که محصول مورد نظر را از شهر دلیجان در استان مرکزی خریداری کنید زیرا در این شهر کارخانه های بی شماری در تولید ایزوگام نقش دارند و پیدا‌ کردن ایزوگام با کیفیت در این شهر بسیار راحت است، اما اگر به دنبال خرید ایزوگام در کرج هستید و نمی توانید برای خرید به سایر شهرها مراجعه کنید، نمایندگی ایزوگام دلیجان در کرج یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محصول مورد نظر است.

خرید ایزوگام در کرج 

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی خرید ایزوگام در کرج بود به روش‌های مختلف حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد و مختلف می توانند به سهولت و آسانی به محصول مورد نیاز خود در کرج دسترسی پیدا نموده و آن را خریداری کنند. نمایندگی ایزوگام در کرج به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای خرید بصورت موردنظر به شمار می رود زیرا:

  • در این نمایندگی انواع متفاوتی از محصولات در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و دست مشتریان برای انتخاب انواع مختلف محصولات باز است.
  • این نمایندگی کیفیت بسیار بالایی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
  • قیمت محصولات در نمایندگی بسیار مناسب و اقتصادی است.
  • خرید از نمایندگی ایزوگام دلیجان در کرج به روش های ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد امکان پذیر است.

مزایای استفاده از ایزوگام به عنوان عایق رطوبتی 

استفاده از ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی دارای مزایای بسیار زیادی است که برخی از این مزایا عبارتند از:

  • چسبندگی بسیار بالا: ایزوگام با دارا بودن چسبندگی بسیار بالا می‌تواند به راحتی بر روی سطوح مختلف بچسبد و دیگر کندن آن کار راحت و ساده ای نیست و به همین دلیل امکان نفوذ آب به داخل ایزوگام وجود نخواهد داشت.
  • طول عمر بالا: عایق رطوبتی ایزوگام دارای بالاترین طول عمر در بین عایق های رطوبتی می باشد به گونه ای که از این محصول در صورت نگهداری درست می توان بیش از ۲۰ سال استفاده کرد.
  • طرح بندی مختلف: یکی دیگر از مزایای استفاده از ایزوگام این است که این محصول در طرح های متفاوت به بازار عرضه می شود به همین دلیل مشتریان با سلایق متفاوت می توانند انواع مختلف این محصول را خریداری کنند.
  • قطرهای مختلف: ایزوگام به دلیل دارا بودن قطر های مختلف می تواند در قطرهای متفاوت خریداری شود و همین موضوع باعث می‌شود محصول مورد نظر بنابر مکان استفاده برای سطوح مختلف مناسب باشد.
  • مقاومت در برابر تجمع آب: برخی از انواع عایق رطوبتی تنها برای آب های روان کاربرد دارند و اگر آب در قسمتی از آنها تجمع پیدا کند به راحتی می‌توانند رطوبت را از خود عبور دهند. یکی از مزایای عایق رطوبتی ایزوگام نسبت به سایر انواع عایق رطوبتی این است که در برابر تجمع آب نیز مقاومت بالایی دارد و به راحتی کنده نمی شود.
  • امکان تعمیر: اگر بر اثر سهل انگاری و یا برخورد اشیا مختلف مقداری از ایزوگام پشت بام کنده شود، به راحتی می‌توان مقداری ایزوگام را بر روی مکان مورد نظر چسباند و دیگر نیازی به ایزوگام کردن مجدد محل نخواهید داشت.
  • قیمت نسبتا مناسب: ایزوگام به دلیل دار بودن قیمت نسبتا مناسب در بین مشتریان خریداران مخصوص به خود را دارد.

طریقه نصب ایزوگام 

ایزوگام به صورت رولی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و رول های آن در حدود ۱۰ متر هستند. زمانی که می خواهید ایزوگام را نصب کنید، باید از شعله های بزرگ برای نصب این محصول بهره ببرید و در ابتدا از قسمت های کناری کار شروع کرده و در نهایت به قسمت کناری دیگر برسید و با استفاده از شعله های بزرگ ایزوگام را گرم کنید تا قیر موجود در آن کم کم آب شود و از هنگام چسبندگی بالایی به خود گرفته و بر روی سطح مورد نظر شما به خوبی بچسبد.

 

یکی از مهم ترین مواردی که در زمینه نصب ایزوگام از اهمیت بالایی برخوردار است، این است که ردیف های این محصول باید بدون فاصله و در کنار یکدیگر نصب شوند تا امکان نفوذ رطوبت به داخل محصول وجود نداشته باشد.

ایزوگام

نصب ایزوگام در کرج

تمامی مراحل که در بالا برای نصب ایزوگام به آنها اشاره شد ممکن است در ابتدا سطحی و ابتدایی به نظر برسند و فکر کنید که نصب ایزوگام کار چندان دشواری نیست این در حالی است که حتی اگر شما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را خریداری کرده باشید و در نصب آن اشتباه کنید، عایق رطوبتی ایزوگام نمی‌تواند برای شما عملکرد خوبی داشته باشد به همین دلیل بهتر است با پرداخت هزینه بیشتر از متخصصان نصب ایزوگام بهره ببرید.

نصب ایزوگام در کرج و نصب ایزوگام در تهران توسط متخصصان ماهر در سایت ما انجام می شود به همین دلیل می توانید با خرید ایزوگام از متخصصان ما برای نصب ایزوگام در محل استفاده کنید و منزل خود را از نم و رطوبت در امان نگه دارید.

قیمت ایزوگام در کرج 

قیمت ایزوگام در کرج یکی از مسائلی است که برای بسیاری از خریداران با توجه به شرایط اقتصادی کنونی اهمیت بالایی پیدا کرده است و مشتریان مختلف دوست دارند قبل از خرید محصول مورد نظر قیمت ایزوگام در کرج را بدانند. در مورد این مسئله می توان گفت قیمت ایزوگام در بازار در سالهای اخیر تا حدود زیادی افزایش داشته است و یکی از دلایل این موضوع افزایش قیمت قیر در بازار بوده است، به همین دلیل قیمت این محصول در دو سال اخیر در حدود سه برابر شده است، اما با این حال موارد مختلفی مانند موارد زیر می‌توانند بر روی قیمت ایزوگام در بازار تاثیر گذار باشند:

  • نوع ایزوگام:

    ایزوگام هایی که از انواع ساده هستند دارای قیمت پایین تر نسبت به ایزوگام های فویل دار هستند و در نهایت ایزوگام های طرح دار از نظر قیمت از سایر ایزوگام ها بالاتر هستند.
  • کیفیت ایزوگام: هرچه در ایزوگام از میزان قیر بیشتری استفاده شده باشد کیفیت محصول بالاتر رفته و قیمت آن به مراتب افزایش پیدا می‌کند.
  • برند ایزوگام: نمایندگی ایزوگام دلیجان در کرج برندهای متفاوتی از ایزوگام را به دست مشتریان می رساند که هر یک دارای قیمت مخصوص به خود هستند.
  • مقدار مورد نیاز: با خرید محصول به صورت عمده می توانید تا حدود زیادی در هزینه های مربوط به خرید محصول صرفه جویی نمایید، به علاوه هزینه هایی مانند هزینه های حمل و نقل محصول به صورت کامل سرشکن خواهند شد.
  • محل خرید: خرید محصول مورد نظر از نمایندگی ایزوگام دلیجان در کرج می تواند به مناسب تر تمام شدن قیمت تمام شده محصولات برای خریداران کمک کند.

با توجه به تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره شد قیمت ایزوگام در کرج می تواند بسیار متفاوت باشد به همین دلیل برای مشاهده قیمت های محصولات مختلف می توانید قبل از اقدام به خرید محصول قیمت محصول مورد نظر را از طریق سایت اینترنتی ما استعلام بگیرید.

نمایندگی ایزوگام در کرج

ترمیم ایزوگام بهتر است یا نصب ایزوگام جدید؟

در برخی از موارد به دلیل پایین تر بودن قیمت تعمیر ایزوگام نسبت به نصب ایزوگام جدید بسیاری از افراد به دنبال ترمیم ایزوگام هستند و دوست دارند بدانند که آیا ترمیم ایزوگام بهتر است یا نصب ایزوگام جدید؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت ترمیم و یا نصب مجدد ایزوگام تنها به شرایط محل مورد نظر برای ایزوگام بستگی دارد، به صورت کلی اگر فکر می‌کنید محل زندگی شما فرسوده شده است و برای سالیان زیادی دوام نمی آورد استفاده از ترمیم ایزوگام بهتر است اما اگر می‌خواهید بیش از ۱۰ سال از محل مورد نظر استفاده کنید، بدیهی است که نصب ایزوگام جدید می‌تواند راه مناسب تری باشد.

یکی دیگر از مواردی که در این تصمیم می تواند کمک کننده باشد، مشاهده میزان آسیب های ایزوگام است، زیرا اگر میزان آسیب های ایزوگام زیاد باشد تعمیر آن نه تنها از نظر اقتصادی به صرفه نیست بلکه کارآمدی زیادی ندارد، اما اگر تنها قسمت هایی از ایزوگام دچار آسیب شده باشند، ترمیم ایزوگام راه حل بهتری است.

 اگر به دنبال پاسخ به سوال خود به صورت دقیق و منطقی هستید، می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و متخصصان در این زمینه به محل زندگی شما مراجعه می کنند و بعد از مشاهده ایزوگام به شما اطلاع می دهند که آیا ترمیم ایزوگام راه مناسبی برای استفاده از ایزوگام برای سال‌های طولانی هست یا خیر و اگر ترمیم ایزوگام راه مناسبی نیست نصب ایزوگام جدید را برای شما انجام می دهند، به این صورت می توانید مطمئن باشید که تا حد ممکن در هزینه های شما صرفه جویی شده است.

پخش ایزوگام در کرج

نمایندگی فروش ایزوگام در کرج به پخش ایزوگام در تمامی نقاط کرج اشتغال دارد و محصول را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان در سراسر نقاط کرج قرار می دهد. سایت ما به عنوان یکی از نمایندگی های فروش ایزوگام در کرج به پخش ایزوگام در کرج اشتغال دارد، به همین دلیل در سایت اینترنتی ما می توانید برندهای متفاوت ایزوگام و قیمت و سایر توضیحات مربوط به محصول را مشاهده نموده.

https://www.isogamkaraj.com/

تماس با پخش ایزوگام کرج 09126631270


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27372
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید