امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ایده جدید چیدمان منزل ۲۰۲۲ شیک و فوق‌العاده


1401/07/27
کد خبر : 28294
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 12 نفر

در این صورت اهالی خانه نیز احساس تازگی خواهند داشت. هر سال شیوه‌های متنوع چیدمان منزل باب می‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را با ایده‌های جدید چیدمان در سال ۲۰۲۲ آشنا کنیم.

عناصر طبیعی

یکی از ترند‌های سال ۲۰۲۲ استفاده از عناصر طبیعی مثل گل و گیاه در خانه است. دلیل انتخاب آن را شاید بتوانید حدس بزنید. چند سالی است که به دلیل همه‌گیری کرونا انسان‌ها در خانه محبوس شده‌اند. پس با قرار دادن عناصر طبیعی در خانه خود، می‌توانیم روح زندگی را دوباره در خود زنده کنیم.
ایده برای جای کیف و کفش
اگر ایده برای جای کیف و کفش میخواهید و تمایل دارید که به جای کمد، آن‌ها را در دید قرار دهید، توصیه می‌کنیم که آن‌ها را روی طبقات دیواری جای دهید.


 چیدمان منزل

آباژور

به سبک و سیاق سال‌های قبل آباژور نیز از ترند‌های رایج سال ۲۰۲۲ است. با این تفاوت که انواع بسیار متنوعی برای این وسیله طراحی شده است. قیمت آباژور به طراحی و مواد استفاده شده در آن بستگی دارد. بد نیست که برای دیدن انواع آباژورها و آشنایی با قیمت آن‌ها به سایت ایران دکور سر بزنید.

لوستر سقفی

لوسترهای سقفی از دیرباز تا کنون تغییرات زیادی پذیرفته‌اند. انواع مختلفی از آن وجود دارد؛ از سنتی گرفته تا مدرن. قیمت لوستر سقفی به مواد به کار رفته و اندازه آن بستگی دارد. می‌توانید برای دیدن طراحی‌های منحصر به فرد این وسیله نیز وارد سایت ایران دکور شوید.


 چیدمان منزل

کاناپه چشم نواز

کاناپه یکی از وسیله‌های مهم یک خانه است. جایی است که ممکن است روی آن چرت بزنید، فیلم تماشا کنید، مطالعه کنید. خلاصه اینکه ما بیشتر وقت خود را روی کاناپه می‌گذرانیم. پس در خرید تنها راحتی را در نظر نگیرید، بلکه چشم‌نواز بودن آن نیز مهم است، چراکه اندازه بزرگی دارد و بیشتر اوقات جلوی چشمان ما و دیگران قرار دارد.


چیدمان منزل

میز کار

میز کار شاید چندان ایده جالبی برای دکوراسیون و تزیین به نظر نیاید. اما می‌تواند جلوه خانه شما را تا حد زیادی تغییر دهید. منظور از میز کار محیط اطراف آن و لوازمی که روی آن قرار می‌گیرد نیز هست. این ابزار شامل چراغ مطالعه و وسایل دیگری که بسته به نیازتان روی آن قرار می‌گیرد، می‌شود. همینطور جای آن نیز باید به گونه‌ای باشد که در شما احساس حضور در محل کارتان را زنده کند.

جسور در رنگ

یکی دیگر از ایده‌های سال ۲۰۲۲ استفاده از رنگ‌ها و الگو‌های جسورانه است. منظور ما از جسورانه انتخاب رنگ‌ها و الگوهایی است که شاید قبلا جرات نمی‌کردید از آن‌ها استفاده کنید. با چنین انتخابی می‌توانید رنگ و بوی دیگری به خانه خود ببخشید.

آشپزخانه رنگی

یکی دیگر از ترندهای سال ۲۰۲۲ استفاده از چندین رنگ در آشپزخانه است. استفاده از رنگ‌های شاد برای حفظ روحیه مردم در دوران کرونا و خوش‌بینی به آینده بسیار کارساز است.


 چیدمان منزل


بیشتر مردم در این قسمت از خانه مشغول غذاخوردن می‌شوند و با یکدیگر به گفت و گو می‌نشینند. رنگ‌های استفاده شده در این قسمت از خانه در شاد شدن اعضای خانه بعد از یک روز کاری تاثیر زیادی دارد.

اشیا منحنی

استفاده از اشیایی که اطرافشان دارای انحنا است در سال ۲۰۲۲ رایج شده است. این اشیا می‌توانند هر چیزی باشند. میز، صندلی، کاناپه، آیینه.

چوب

استفاده از وسیله‌هایی از جنس چوب یا دارای طرح چوب از ترندهای دیگر سال ۲۰۲۲ است. چنین اشیا و طرح‌هایی حس بودن در طبیعت را به شما در خانه القا می‌کنند.



 چیدمان منزل

فضای بازی

قسمتی از خانه را به بازی‌هایی که با تخته یا به شکل‌های دیگری انجام می‌‌شود، اختصاص دهید و وسایل مورد نیاز آن را خریداری کنید. برای نشستن چند صندلی و یک میز تهیه کنید.

سخن آخر

امیدواریم در این مقاله شما را با اهمیت چیدمان و دکور خانه آشنا کرده باشیم. همین‌جا لازم می‌دانیم که ذکر کنیم برای تغییر دکوراسیون خانه خود احتیاجی نیست از لوازم گران‌قیمت استفاده کنید.
نکته بسیار مهم در چیدمان منزل این است که دکوراسیون خانه تنها به چند وسیله ختم نمی‌شود، بلکه اجزای مختلف یک خانه در ارتباط با هم به هارمونی خواهد رسید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28294
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید