امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

اوج گیری کرونا و خرید شب عید


1401/07/27
کد خبر : 28027
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 11 نفر

اوج گیری کرونای امیکرون و خرید کت و شلوار شب عید 

توی این جنگ نابرابر هر روز و هر هفته گوشه های بیشتری از این ویروس لجباز کشف و شناسایی میشه. اما حالا و با نزدیک شدن به سال ۱۴۰۱ هجری شمسی و در شب عید ما ایرانیان، نگرانی ها از بابت چگونگی خرید شب عید به کابوسی لجوج تبدیل شده ... ازدحام جمعیت در بازارها و پاساژها، درست همون چیزیه که کرونا رو خوشحال میکنه اما هنوز اکثر ماها نمی تونیم از لذت خرید شب عید چشم پوشی کنیم.

ولی من واقعا به این فکر بودم که برای سال جدید ، توی استایل خودم طرحی نو دراندازم به گونه ای که باعث خوشحالی کرونا نشم!!! هم میخواستم یکی دو دست کت و شلوار جدید بخرم و هم دلم نمیخواست به آمار مبتلایان به کرونا اونم توی شب عید اضافه بشم.

گشت و گذار و بررسی من در شبکه های اجتماعی منجر به یافتن شرکتی شد که با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، اقدام به پرو رایگان کت و شلوار درب منزل میکرد !!! راستش یه کم مشکوک شدم که مگه میشه این مدل خدمات رایگان باشه و حتی هزینه ایاب و ذهاب هم از مشتری نگیرن؟! با یکی از همکارانم که توی خرید پوشاک خبره بود تماس گرفتم تا در مورد این شرکت باهاش مشورت کنم. چیزی که برام جالب بود این بود که همکار من جز مشتریان دائمی این شرکت بود و رضایت کاملی از خدمات و محصولات این شرکت داشت! این باعث شد که من هم بیشتر کنجکاو بشم و تصمیم بگیرم که خدمات این شرکت رو امتحان کنم.

پرو رایگان کت و شلوار در محل

بله شرکت یقه با سرویس رایگان پرو کت و شلوارهای برند و شیک درب منزل ، درست همون چیزی بود که کرونا رو دور میزد و به من اجازه میداد تا بدون ورود به بازارها و پاساژهای شلوغ، با خیال راحت و در منزل یا محل کار خودم اقدام به پرو و خرید کت و شلوار کنم.

با این شرکت تماس گرفتم و سفارش پرو رایگان کت و شلوار در محل رو به آسونی ثبت کردم. از شرکت یقه با من تماس گرفتن و هماهنگی های لازم جهت روز و ساعت پرو انجام شد و با پرسیدن قد و وزن و سلیقه ی من، بیشتر از ۴۰ دست کت و شلوار در طرح ها و رنگ های متنوع و از برندهای مطرح داخلی و خارجی رو برای من آوردن تا با خیال راحت در منزل خودم پرو کنم و انتخاب کنم. برخورد استایلیست ها و پرسنل شرکت خیلی حرفه ای و برام بسیار خوشایند بود . استایلیست های ماهر این شرکت مشاوره واقعا خوبی در انتخاب رنگ و طرح کت و شلوار با توجه به استایل من به من ارائه دادن.  در کنار کت و شلوارها، تعداد زیادی پیراهن، کفش و کروات هم آورده بودن و در یک کلام، یه فروشگاه کامل رو برای من و در خونه ی خودم به پا کرده بودن. نه خبری از شلوغی بود و نه خبری از ترافیک خیابون ها توی آخرین ماه سال. سر فرصت و با خیال راحت کت و شلوار و پیراهن و کفش پرو میکردم و استایلیست های شرکت یقه بهم مشاوره حرفه ای میدادن تا یه انتخاب مناسب داشته باشم. رنج قیمتی متنوع کت و شلوارها هم برام جالب بود و در کل فکر نمیکردم که همچین سرویس و خدماتی توی تهران اونم رایگان وجود داشته باشه! ولی خوب معمولا خیلی چیزا هست که آدم ازشون خبر نداره.

با خدمات شرکت یقه واقعا انتخاب و خرید کت و شلوار برام راحت بود و خبری از لبخندهای کرونا هم نبود. پرسنل شرکت یقه به من گفتن که برای کت و شلوارهایی که از این شرکت میخرم وارد باشگاه مشتریان ویژه میشم و صاحب امتیاز خشکشویی رایگان مادام العمر هم میشم!!! خیاطی و اصلاح اولیه ی کت و شلواری که خریدم هم رایگان بود. همه ی چیزایی که گفتم واقعا رایگان بود!

خرید کت و شلوار مردانه در تهران و کرج با پرو رایگان در محل

الان که این متن رو براتون مینویسم، استایل خودم رو با کمک شرکت یقه از نو ساختم و این منم که شب عید دارم به کرونا لبخند میزنم و البته همچنان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی هم پایبند باشم. ایده ی خوب شرکت یقه و حمایت از کار ، سرمایه و تفکر ایرانی باعث شد که این متن رو در مورد تجربه خرید متفاوتی که داشتم براتون بنویسم تا شما هم با خدمات فوق العاده و البته رایگان شرکت یقه آشنا بشید. پیشنهاد میدم برای یکبار هم که شده، با کمک شرکت یقه، خونه بمونید تا یه فروشگاه مجهز به خونه ی شما بیاد و با خدمات کاملا رایگان، شما رو شگفت زده کنه و خرید شب عید هیجان انگیزی رو تجربه کنید.

( خاطره ای از دکتر افشار - متخصص میکروبیولوژی )


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28027
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید