امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

اهمیت عکاسی صنعتی در سایت طلا فروشی


1401/07/27
کد خبر : 28105
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

طراحی سایت برای طلا فروشی ها در چند سال اخیر مانند سایر کسب و کارها رو به گسترش بوده و برای موفقیت در آنها نیاز به رعایت اصول و استانداردهای متعدد می باشد. یکی از موارد بسیار مهمی که در اغلب مواقع نادیده گرفته میشود، تاثیر نوع تصاویر استفاده شده روی سایت بر میزان رضایت کاربر و تبدیل شدن آنها به مشتری می باشد. در ادامه به دلایل اهمیت استفاده از عکاسی صنعتی و تهیه محتوای تصویری و ویدئویی حرفه ای در سایت فروش طلا و جواهرات اشاره خواهیم داشت.

بهبود تجربه کاربری سایت طلافروشی با عکاسی

در تمام وبسایت ها با توجه به نوع کسب و کار و کاربران و مخاطبان هدف، رنگ بندی و المان های استفاده شده در آنها متفاوت است. در طراحی سایت طلا فروشی علاوه بر توجه به رنگ های استفاده شده در پس زمینه و آیکن ها و غیره، لازم است به تصاویر نیز توجه ویژه ای داشت. نوع تصاویری که در سایت استفاده میشود، تاثیر بسیار زیادی بر مدت زمان ماندگاری کاربران داشته و این می تواند به شدت بر سئو تاثیرگذار باشد.
استفاده از عکس های حرفه ای و جذاب با رنگ بندی هایی که لوکس و مجلل بودن کار را نشان می دهند، باعث میشود کاربر ناخودآگاه روی محصولات متعدد تمرکز کند. به همین دلیل نه تنها مدت زمان ماندگاری در یک صفحه با این انتخاب بیشتر میشود، بلکه از سایر محصولات در صفحات دیگر نیز بازدید خواهد کرد. این مساله تاثیر چشمگیری بر سئو داشته و از فاکتورهای مورد علاقه گوگل به شمار می رود. 


عکاسی صنعتی در سایت طلا فروشی

شناخت بهتر محصولات سایت جواهر فروشی

دلایل زیادی برای راه اندازی سایت های زیورآلات وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به معرفی محصولات و جذب مشتری بیشتر اشاره نمود. به همین دلیل در اغلب مواقع در طراحی سایت جواهر فروشی در واقع فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنید. در این نوع سایت ها معرفی محصول از مهم ترین فاکتورها بوده و باید بتوانید در این زمینه حرفه ای عمل کنید. تمام افراد برای خرید طلا ترجیح می دهند تمام بخش های آن گزینه انتخابی را از زوایای مختلف تماشا کنند و در نهایت تصمیم به خرید خواهند گرفت. به  همین دلیل باید این بخش از کار را به افراد حرفه ای در زمینه عکاسی بسپارید.
در عکاسی صنعتی برخلاف عکاسی آماتور به جوانب متعددی توجه میشود و تمام جزئیات محصول با دقت بالا نمایش داده خواهد شد. استفاده از دوربین های حرفه ای جزئیات طلا و جواهر را بیشتر و دقیق تر نشان داده و به همین دلیل کاربر با شناخت کامل نسبت به خرید اقدام خواهد کرد. 


عکاسی صنعتی در سایت طلا فروشی

تاثیر محتوای ویدئویی بر طراحی سایت زیورآلات

علاوه بر تصاویری که از محصولات روی سایت های فروشگاهی قرار میگیرد، بهتر است از ویدئو نیز استفاده شود. به عنوان مثال، در طراحی سایت فروش آنلاین طلا بهتر است بخشی را برای نمایش ویدئوهای مختلف در زمینه طراحی محصولات اختصاص دهید. با ویدئوهای حرفه ای و جذاب می توانید تمام بخش های محصول را نمایش داده و کاربر و مخاطب جلوه واقعی آنها را روی بدن مشاهده می کند.
از دیگر کاربردهای بسیار مناسب ویدئو برای طراحی سایت فروشگاهی می توان به ارائه اطلاعات و معرفی محصول اشاره نمود. توجه داشته باشید که استفاده از ویدئو بر روی تمام سایت ها از جمله سایت های طلا فروشی برای گوگل اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل می تواند به چند دلیل روی سئو و بهبود رتبه سایت تاثیرگذار باشد که عبارتند از:
ویدئوهای حرفه ای برای معرفی محصول جواهر فروشی منجر به ماندگاری بیشتر کاربر در سایت میشود و نرخ پرش را کاهش خواهد داد. این مساله تاثیر مستقیم بر سئو دارد.
ویدئو اگر نقد و بررسی باشد و اطلاعات واقعی برای کاربران ارائه دهد، باعث میشود کاربر به مشتری تبدیل شود.
اگر ویدئوهایی که روی سایت طلا فروشی قرار می دهید احساس خوشایندی در کاربر ایجاد کند، نه تنها مجدد به سایت برمی گردد، بلکه برند شما را به دیگران نیز معرفی می کند.


عکاسی صنعتی در سایت طلا فروشی

چطور سایت طلا فروشی لوکس داشته باشیم؟

در حالت کلی، در سایت های فروش طلا و جواهرات لوکس و مجلل بودن اهمیت بسیار زیادی دارد و کاملا با نوع محصولات سازگار خواهد بود. به همین دلیل نوع رنگ بندی و نحوه چیدمان و غیره در این سایت ها کمی با بقیه تفاوت وجود دارد. اگر به دنبال این هستید که نتیجه طراحی سایت طلا فروشی و جواهرات آنلاین قابل قبول باشد و کاربر زیادی را از این طریق جذب کنید، لازم است چند نکته را مد نظر قرار دهید:
•    رنگ بندی و قالب کلی این سایت ها باید از طیف رنگ های مجلل انتخاب شود. به عنوان مثال، استفاده از پس زمینه سیاه در کنار آیکن و المان های طلایی می تواند نتیجه فوق العاده ای داشته باشد. علاوه براین، سفید و طلایی نیز می توانند از گزینه های بسیار لوکس و مجلل برای این قبیل سایت ها به شمار روند.
•    تصاویری که برای محصولات و هدر استفاده میشوند باید کاملا با روحیات مخاطبان اصلی این سایت ها سازگار باشند. سعی کنید ابتدا مخاطب اصلی خود را بشناسید و بر اساس فرهنگ و روحیات و علایق آنها، از محصولات عکاسی حرفه ای و صنعتی انجام دهید.
•    تنوع در تصاویر محصولات در این سایت ها و سایر سایت های فروشگاهی اهمیت زیادی دارد. سعی کنید از یک محصول در زوایای مختلف عکاسی کنید و با جلوه ای منحصر به فرد آنها را نمایش دهید.
•    قالب کلی سایت باید متناسب با این نوع کسب و کار انتخاب شود. در انتخاب قالب با طراحان سایت مشورت کنید و از تجربه آنها در این زمینه استفاده نمایید.

تلفیق زیبایی و کارایی در سایت طلا و جواهرات

در تاثیر تصاویر و ویدئوهای حرفه ای که روی سایت قرار می دهید جای هیچ شکی نیست. اما واقعیت این است که در شرایطی عکس و ویدئو می تواند به بهترین نتیجه ختم شود که تمام بخش های سایت به درستی انتخاب و طراحی شده باشند. به همین دلیل در نهایت باید بتوان به تلفیقی از زیبایی و کارایی سایت دست پیدا کرد. بهبود سرعت سایت، سازگاری آن با گوشی های تلفن همراه و سایر دستگاه ها در اندازه های مختلف، فرآیند کوتاه و آسان برای انتخاب و خرید محصول، قرار گرفتن تصاویر در جای مناسب که بیشترین جلوه را ایجاد کند، از جمله مواردی هستند که باید در طراحی سایت فروش آنلاین طلا و جواهر در نظر داشت.
گروه طراحی سایت و سئو اهوراوب با سالها تجربه و انجام پروژه های متعدد در این زمینه، آماده همکاری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این مجموعه می توانید به آدرس www.ahooraweb.com مراجعه نموده یا با شماره 02188926706 تماس بگیرید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28105
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید