امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

اهمیت انتخاب وکیل خانم برای طلاق


1401/07/27
کد خبر : 28011
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

امروزه با افزایش آمار دعواها و اختلافات بین زن و شوهرهای جوان، شاهد آمار عجیب طلاق در بین آن ها هستیم. در این میان روانشناسان و جامعه شناسان چند عامل را باعث عمده این اتفاق می دانند. از جمله این عوامل می توان به ازدواج زودهنگام، ازدواج قبلی، سطح پایین تحصیلات، تفاوت سنی زیاد، خیانت، اعتیاد و سایر عوامل مرتبط اشاره نمود. اما بسیاری از رابطه ها هنگامی که پایان خود می رسد و افراد در مرحله طلاق و دادگاه قرار می گیرند به سراغ یک وکیل مناسب می روند. معمولا در این گونه اوقات بانوان به سراغ وکیلی خانم می روند که با حقوق آنان آشنا بوده و از سمتی وکیلی آشنا با امور طلاق باشد و بتواند از حقوق آنان مانند دریافت مهریه به شکل کامل و یا حق حضانت فرزندان دفاع نماید. در ادامه به معرفی و آشنایی با قابلیت ها و توانایی های یک وکیل مناسب می پردازیم.


وکیل خانم

انتخاب بهترین وکیل طلاق

برای انتخاب کردن بهترین وکیل طلاق باید با وکیل مشورت کنید تا متوجه تخصص و تجربه وکیل شوید. برخی از وکلا هستند که تعداد پرونده های زیادی را پیگیری نکرده اند و به همین دلیل تخصص زیادی برای پیگیری پرونده های طلاق ندارند. شما باید بهترین وکیل را برای پیگیری پرونده های طلاق خود انتخاب کنید تا در کمترین بازه زمانی پروسه طلاق تان طی شود.
امروزه تعداد پرونده های طلاق بسیار بیشتر از گذشته شده است، به همین دلیل وکلا تخصص زیادی در زمینه پیگیری کردن پرونده های طلاق دارند. اینکه وکیل طلاق به خوبی با تمامی تبصره های طلاق آشنایی داشته باشد بسیار مهم است. هر یک از تبصره ها برای پرونده های خاصی به کار می روند که بهترین وکیل به خوبی با آنها آشنا است.

وکیل پایه یک

هر یک از وکلایی که پایه یک هستند تخصص و تجربه زیادی در زمینه پیگیری پرونده های دادگاهی دارند. البته که شما زمان انتخاب وکیل برای پیگیری پرونده های دادگاهی باید فعالیت قانونی وکیل خانم را ابتدا بررسی کنید. برخی از وکلای پایه یک دادگستری به دلیل یک تخلف کوچک پروانه فعالیت شان از بین رفته است. به همین دلیل آن دسته از وکلا که پایه یک هستند را از نظر این مسئله که فعالیتشان قانونی می باشد باید زیر نظر داشته باشید و سپس یکی از وکلای حرفه ‌ای را برای پیگیری پرونده های خود انتخاب نمایید. وکیل خانم پایه یک دوره های مربوط به پیگیری پرونده های دادگاهی را گذرانده است و تخصص زیادی جهت پیگیری پرونده های متنوع دارد.

وکیل خانم پایه یک دادگستری

شما برای انتخاب بهترین وکیل باید به حرفه و تخصص وکیل دقت داشته باشید. وکلایی که پایه یک دادگستری هستند تخصص و حرفه کافی در زمینه پیگیری پرونده های مربوطه را دارند. در واقع شما برای انتخاب بهترین وکیل خانم پایه یک دادگستری باید ابتدا حرفه‌ وکیل را بررسی نمایید. برخی از وکلا هستند که در زمینه پرونده های دادگاهی خانوادگی فعالیت می‌ کنند و برخی دیگر از وکلا در زمینه پرونده های جنایی فعالیت دارند. به همین دلیل جدا از پایه یک بودن پرور تخصص وکیل باید به حرفه او دقت داشته باشید.


وکیل خانم

وکیل طلاق با قیمت مناسب

هر یک از افرادی که می‌خواهند بهترین وکیل طلاق را برای پیگیری پرونده های مورد نظر خود انتخاب کنند به هزینه های دریافتی وکیل توجه زیادی دارند. هزینه ای که شما باید به وکیل جهت پیگیری پرونده ها پرداخت کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. اگر شما تنها می خواهید از مشورت ‌های وکیل طلاق بهره مند شوید نیازی نیست که هزینه زیادی را به وکیل ارائه دهید.
ولی اگر شما می‌خواهید پیگیری پرونده های طلاق را به طور کامل به وکیل بسپارید باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. نوع پرونده و پیچیدگی‌ های پرونده روی هزینه دریافتی وکیل تاثیر زیادی دارد. بعد از اینکه وکیل پرونده شما را مورد بررسی قرار دهد هزینه دریافتی را به شما اعلام می کند تا بر اساس بودجه خود بتوانید هزینه زحمات وکیل را پرداخت کنید.
پرونده های مربوط به طلاق توافقی یا یک طرفه ،مطالبه  مهریه و نفقه، درخواست استرداد جهیزیه ، شکایت مربوط به عدم تمکین همسر و… از مهم ترین و رایج ترین پرونده های دادگاه خانواده هستند. انتخاب بهترین وکیل تهران می تواند به شما در کوتاه سازی پروسه پیگیری پرونده و نتیجه گیری سریع و هم چنین در صورت امکان حل و فصل مسائل حقوقی مرتبط با طلاق به صورت توافقی و به دور از نزاع و مشاجره کمک کند. چون در اغلب مواقع هنگام جدایی والدین فرزندان طلاق محتمل بیشترین حجم آسیب های روحی و روانی می شوند رسیدن به توافق و سازش طرفین دعاوی در پرونده های مربوط به طلاق زوجین می تواند از حجم آسیب به کودکان بکاهد. علاوه بر این در طی پروسه طلاق افراد به اندازه کافی تخت تنش های عاطفی و روانی قرار می گیرند و این امر خود در عدم تمرکز آن ها نسبت به دریافت حقوق خود از طرف مقابل نقش دارد. بهترین وکیل تهران طلاق می تواند با بهره گیری  از مشاوره در چارچوب قانون و با حفظ صد در صدی حقوق طرفین به سازش در این پرونده ها کمک و در صورت لزوم از ترفندهای قانونی خاص برای سرعت گرفتن روند رسیدگی به پرونده استفاده کند.


 وکیل خانم

بهترین وکیل برای مهریه

طراحی قوانین و اعمال تبصره های جدید و هم چنین ترفندهای نا عادلانه در سال های اخیر باعث شده است که بسیاری از بانوان برای دریافت مهریه خود با مشکلات متعددی رو به رو باشند. طراحی یک دعاوی  مناسب و پیگیری منظم روال پرونده از سوی وکیل  مهم ترین اصل برای دریافت مهریه و نفقه خانم ها است. انتخاب بهترین وکیل تهران برای مهریه می تواند اولین گام برای دفاع از حقوق شخصی و حصول اطمینان از دریافت مهریه شما در بهترین و سریع ترین حالت ممکن باشد. چون در پرونده های خانوادگی اصل بر سازش و مصالحه است بهترین وکیل تهران باید بکوشد تا با کم ترین درگیری ممکن مهریه و نفقه موکل خود را دریافت و به او اهدا کند. اگر چه توافق های دیگری هم از سوی زوجین می تواند در عوض دریافت مهریه و نفقه صورت گیرد که حتما توافق نامه باید با تأیید وکیل و هم چنین به صورت کاملا رسمی و تحت نظارت مراجع قضایی ذیربط تنظیم و امضا شود تا امکان سر بازدم از مفاد آن توسط طرفین وجود نداشته باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28011
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید