امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

انواع نیم ست های زنانه


1401/07/27
کد خبر : 25939
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر

ست ها کامل بوده و شامل دستبند گردنبند و گوشواره و...هستند اما نیم ست ها همانطور که از نامشان پیداست یک یا دو قطعه کمتر دارند و معمولا از گردنبد و گوشواره تشکیل می شوند.  در ادامه قصد معرفی بهترین مدل های جدید نیم ست ها را داریم.


نیم ست مرواریدی


مروارید یک سنگ زیبا و روشن قیمتی است که از همان ابتدای کشف شدنش به خاطر ظاهر زیبایش برای ساخت انواع زیور استفاده می شد. نیم ست های مرواریدی نیز محبوبیت بالایی به خصوص در سال 2021 دارند و آنها را می توان با طلا در رنگ های مختلف و یا با دیگر فلز های قیمتی مانند نقره، پلاتین ساخت.



نیم ست های زنجیری


نیم ست های زنجیری که همانطور که از نامشان پیداست از یک گردنبند زنجیری ظریف همراه با گوشواره های زنجیر دار ( به شکل آویز ) تشکیل شده اند. تنوع رنگی و طولی گردنبند و گوشواره ها این امکان را به همه افراد با رنگ پوست و چهره های مختلف می دهد تا از آن ها به خوبی با دیگر لباس های رسمی و مجلسی استفاده کنند.

نیم ست های هندی


هندی ها علاقه منحصر به فردی به طلا دارند و این فلز گرانبها در کشور آن ها با عیار های مختلفی در مقیاس های بالا به فروش می رود. در واقع نیم ست ها و یا ست های کامل منشاشان به هند باز می گردد. نیم ست های هندی معمولا زرق و برق زیادی دارند و در آن ها از سنگ های قیمتی زیادی استفاده می شود و وزین هستند.


نیم ست اسم


در کشور ما استفاده از زیورآلات همراه با اسم های خاص بسیار رواج یافته است و نیم ست هایی هستند که در آن ها گردنبد اسم همراه با گوشواره اسم قرار دارد. از آن جا که این زیور ها نام یک شخص را تداعی می کنند یکی از بهترین آپشن ها برای هدیه دادن به عزیزان محسوب می شوند.

خرید انواع نیم ست


فروشگاه انلاین گلدر کالا به آدرس Golderkala.com اسپانسر این مقاله جدید ترین مدل های انواع نیم ست را به کالکشن خود اضافه کرده و شما عزیزان می توانید برای خرید نیم ست طلا در عیار های مختلف و رنگ های متنوع اقدام نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25939
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید