امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

انواع سایه‌ چشم باکیفیت در رنگ‌بندی متنوع؛ هدیه زرماتیک به شما


1401/07/27
کد خبر : 27843
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر
در هنگام خرید پالت سایه چشم دودوگرل، دقت  کنید رنگ‌های مناسب پوست و چشمان شما را داشته باشد. امکان دارد یک پالت سایه را فقط برای یک یا دو رنگ بخرید و از بقیه استفاده نکنید. این کار سبب هدر دادن بودجه شما خواهد شد. جهت خریداری پالت باید نوعی را انتخاب کنید که رنگ های مناسبی برای استفاده در روز و شب را داشته باشد.
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زرماتیک هر نوع سایه چشمی که شما به دنبال آن باشید با تنوع بالای رنگ‌ها به شما ارائه می‌دهد؛ برای مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از نشانی www.zarmatik.com  استفاده کنید.

مهم‌ترین مواردی که باید هنگام خرید سایه چشم بدانید

•    به رنگ چشم خود توجه کنید

برای داشتن یک آرایش مناسب روز، سایه هایی با طیف رنگ چشم خود و برای داشتن یک آرایش مناسب شب، رنگ‌های متضاد با طیف رنگی چشم خود را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال چشم‌های آبی با سایه‌های بنفش و مقداری خاکستری، ظاهری زیبا در روز را به شما می دهد. برای ایجاد آرایش دودی از رنگ های قهوه ای خنثی برای چشمان آبی استفاده کنید. چشمان سبز با رنگ هلویی گرم و مشابه آن روشن و زنده می شود. رنگ های شرابی، آلویی و سبز می‌توانند تضاد زیبایی را برای چشم‌های قهوه‌ای ایجاد کنند.

•    رنگ پوست و موی خود را در نظر بگیرید

علاوه بر رنگ‌های سایه هایی که به خوبی با رنگ چشم شما هماهنگی دارد، توجه به رنگ پوست و مو این امکان را می‌دهد که ترکیب‌های زیادی برای سایه‌ها ایجاد کنید. این سایه ها ظاهر شما را کامل می-کنند.
به طور مثال پالت سایه برای اشخاصی با موهای بلوند، شامل رنگ های برنزی ظریف، قهوه ای و آلویی می باشد. برای آرایش شب، لایه های رنگ را با شدت بیشتری بپوشانید. پوست های سبزه با سایه چشم در رنگ‌های قهوه‌ای، مایل به قرمز و صورتی کمی براق هماهنگی دارد. برای ظاهری کلاسیک‌تر رنگ-های آلویی تیره، سبز و شرابی را انتخاب کنید.

سایه چشم تکی یا پالت سایه چشم؟

 خرید سایه‌ چشم
شاید هنگام خرید سایه چشم این سوال برایتان به وجود بیاید که آیا پالت سایه چشم بهتر است یا سایه چشم تکی؟ هم پالت سایه و هم سایه چشم تکی هر کدام مزایای خود را دارند. مزایای پالت سایه عبارتند از:
•    دارای رنگ های گوناگون از 4 رنگ تا بیشتر از 30 رنگ می‌باشد که به خوبی در یک طیف رنگی در کنار هم چیده شده‌اند.
•    اغلب دارای ترکیب خوبی از سایه چشم‌های براق، مات، درخشان و اکلیلی هستند.
•    برای سفر قابل حمل و راحت هستند.
•    تنوع رنگ ها به قدری زیاد است که هر طرح و رنگی برای آرایش چشم خود ترجیح می دهید، در آن وجود دارد.
و اما مزایای سایه چشم تکی عبارتند از:
•    شما می توانید انتخاب کنید که کدام سایه را بخرید تا سایه های اضافی بدون مصرف نمانند.
•    اغلب می توانید یک رنگ را در چندین طیف پیدا کنید، مانند بنفش مات یا بنفش براق.
•    برای آرایشگرانی که می خواهند پالت سفارشی خود را متناسب با نیازهای خاص مشتری تکمیل کنند، عالی است.
•    وقتی سایه چشم تکی تمام ‌شد می‌توانید رنگ‌ها را به صورت جداگانه جایگزین کنید.
•    قیمت سایه تکی معمولاً ارزان تر است.

نحوه انتخاب و خرید بهترین سایه چشم

 خرید سایه‌ چشم
با وجود انواع مختلف محصولات، تصمیم‌گیری در هنگام خرید سایه چشم دشوار است. با استفاده از راهنمایی‌ها و اطلاعات موجود در فروشگاه لوازم آرایشی زرماتیک، انواع مدل ها و بافت های مختلف پالت سایه چشم را به صورت آنلاین، به راحتی و بدون اینکه از خانه خارج شوید بخرید.
محصولات مختلف آرایش چشم، لب‌ها و صورت متناسب با ظاهر خود را در فروشگاه آنلاین زرماتیک به نشانی www.zarmatik.com پیدا کرده و با قیمت مناسب تهیه کنید. شما میتوانید سایه چشم مورد نظر خود را متناسب با تمام نکاتی که در این مطلب به آنها اشاره شد، از فروشگاه آنلاین زرماتیک خریداری نمایید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27843
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید