امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

انجام خدمات نظافت منزل، نظافت راه پله و مشاعات با شرکت خدماتی ریزه کار تهران


1401/07/27
کد خبر : 26200
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر


نظافت منزل

در دنیای امروز به دلیل مشغله کاری افراد خانواده و همچنین شاغل بودن آنان در بسیاری از موارد نیاز به دریافت خدمات نظافت منزل از شرکت های خدماتی می باشد. شرکت های خدماتی معتبر بسیاری در تهران و دیگر شهرهای ایران وجود دارد. برای دریافت خدمات نظافت کافیست با این شرکت ها تماس گرفته و در خواست نیروی نظافتی خانم و یا آقا بسته به نیازتان کنید.

شرکت خدماتی ریزه کار تهران جزء شرکت های خدماتی معتبر تهران با سالها تجربه می باشد. اعزام نظافتچی های مجرب و مودب و قابل اعتماد از خصوصیات بارز ریزه کار می باشد.

نظاف منزل

خدمات قابل ارائه شرکت ریزه کار تهران

طیف وسیعی از خدمات توسط شرکت ریزه کار ارائه می شود. در صورتی که شما نیاز به یک نیروی خدماتی برای هر کاری دارید، به راحتی می توانید تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید. ریزه کار بهترین انتخاب را به شما ارائه می دهند.

  • نظافت منزل
  • نظافت راه پله و مشاعات و پارکینگ
  • نظافت شرکت ها
  • اعزام سرایدار
  • پذیرایی از مهمانی ها و مجالس شما
  • سمپاشی حشرات موذی منازل و ...

نظافت راه پله و مشاعات

راه پله منازل و برجهای مسکونی جزئی از مشاعات ساختمان می باشند که معمولا به صورت دوره ای یا یکماهه و یا دوهفته ای یکبار توسط نیروهای خدماتی نظافت می شوند. به دلیل مشاع بودن امکان تمیزی توسط واحدهای مسکونی و یا واحد های اداری به صورت مجزا معمولا وجود ندارد. به همین دلیل مدیران ساختمان تصمیم به بستن قرارداد با یک نیروی خدماتی یا یک شرکت خدماتی می کنند تا به صورت دوره ای نظافت راه پله را انجام دهند.

نظافت راه پله

مزیت نظافت راه پله و مشاعات به صورت دوره ای، عدم نیاز به هماهنگی مجدد در زمان مورد نیاز و همچنین رزرو نیرو توسط شرکت می باشد که این امر باعث می شود در زمانهایی که به خاطر مناسبت ها نیروی خدماتی کمیاب می شوند، شما نگرانی از این بابت نداشته باشید. شرکت ریزه کار آماده بستن قرارداد با شرکت ها، آپارتمان ها و برج های مسکونی برای ارائه خدمات به صورت دوره ای می باشد.

خدمات نظافت شرکت ها

برخی از شرکت ها خدمات نظافت درونی خود را برون سپاری می کنند. این کار دلیل های زیادی دارد اعم از اینکه برخی از شرکت ها کوچک و دارای نیروی انسانی محدودی می باشند و استخدام یک نظافتچی به صورت دائمی مقرون به صرفه نمی باشد و یا اینکه شرکت ها تمایل دارند خدمات نظافت خود را برون سپاری کنند.

به همین دلیل شرکت خدماتی معتبر ریزه کار تهران آماده بستن قرارداد با شرکت ها برای تنظیف منازل به صورت دوره ای و همچنین اعزام سرایدار ثابت و نیروی نگهبانی می باشد. نیروهای ثابت سرایداری که از طرف شرکت ها به عنوان نیروی خدماتی اعزام می شوند بار بیمه و سنوات را از روی دوش شرکت ها برمی دارند چون این کار معمولا توسط شرکت اعزام کننده انجام می شود.

خدمات نظافت منازل در مناطق تهران

به دلیل گسترده بودن شهر تهران معمولا برخی از شرکت های خدماتی در یکسری از مناطق خدمات ارائه داده و دیگر مناطق خدماتی ارائه نمی دهند. از این رو کاربران در تهران از کلمات کلیدی مثل نظافت منزل سعادت آباد یا مثلا نظافت منزل شهرک غرب استفاده می کنند، تا در محدوده محل زندگی خود بهترین شرکت خدماتی را پیدا و تماس بگیرند.

شرکت ریزه کار برخلاف اکثر شرکت ها در کلیه مناطق تهران اعم از شمال، غرب، جنوب و شرق تهران نیرو از همان مناطق اعزام می کند. اعزام نیرو از مناطق مورد درخواست خدمات باعث کاهش زمان ایاب و ذهاب و سرعت در خدمت دهی می باشد.

  • نظافت منزل سعادت آباد
  • نظافت منزل شهرک غرب
  • نظافت منزل فرشته
  • نظافت منزل غرب تهران
  • نظافت منزل شمال تهران
  • نظافت منزل جردن
  • نظافت منزل اکباتان و ....

اینها بخشی از مناطق تهران هستند که شرکت ریزه کار در آنها با نظافتچی های مرتب و ایرانی ارائه خدمات می کند.

 

مبل شویی در منزل

مبلمان منازل به دلیل استفاده بسیار زیاد در طول سال نیاز به یک یا دو بار شستشو و تمیز کاری دارند. استفاده از سیم، اسکاچ و مایع ظرفشویی که برای شستشوی مبلمان توسط خانواده ها استفاده می شود باعث از بین رفتن رویه پارچه و کم کیفیت و کمرنگ شدن مبل می شود.

استفاده از دستگاه و مواد شوینده مخصوص مبل شویی توسط ریزه کار موجب تمیزی فزاینده مبل بدون کم رنگ شدن پارچه می شود. مواد شوینده مخصوص مبل شویی نه تنها به مبل شما آسیبی نمی رساند بلکه باعث دوام و قوام بیشتر آن نیز می گردد. استفاده از کف فراوان برای شستشوی مبل با دستگاه در منزل شما باعث از بین رفتن هرگونه لکه و کثیفی روی مبل شما می شود.

مبل شویی

بعد از شستشوی مبل به دستگاه مخصوص، مبل شما به طور کامل آبگیری شده و خشک می گردد. عدم آسیب رساندن به چوب مبل به دلیل عدم استفاده از آب زیاد از دیگر مزایای مبل شویی ریزه کار تهران می باشد. برای انجام خدمات مبل شویی توسط متخصصین ما نیاز به هیچگونه جابجایی مبلمان نمیباشد. تمامی قسمت های مبل که دارای پارچه هستند به همراه کوسن ها توسط پرسنل ریزه کار شستشو شده و سپس آبگیری می شوند.

 

درباره شرکت خدماتی و سمپاشی ریزه کار تهران

شرکت ریزه کار به عنوان یک استارتاپ خدماتی چندین سال پیش با ثبت شرکت خود با عنوان شرکت نوآوران پایدار مطلق کار خود را در تهران بزرگ آغاز کرد. در ابتدا با استفاده از خدمات نظافتی وارد عرصه شد و بعد از آن با اضافه کردن خدمات مبل شویی، اعزام سرایدار ثابت، پذیرایی از مهمانی ها و مجالس و ... فعالیت خود را گسترش داد.

رضایت مشتریان از شرکت ریزه کار باعث موفقیت روز افزون شرکت و افزایش خدمات به سمپاشی حشرات موذی منازل  گردید. در حال حاضر شرکت ریزه کار به صورت گسترده با ارائه خدماتی نظافتی و سمپاشی طیف وسیعی از مشتریان راضی را دارا می باشد.

مشتریان سازمانی و شرکت ها، برج های مسکونی و آپارتمان ها و مشتریانی از این قبیل با اعتماد به ریزه کار خدمات خود را به ما می سپارند. سعی ما بر این است که با افزایش کیفیت و کمیت روز افزون خدمات خود بر رضایت مشتریان بیافزاییم.

جمع بندی مطالب

در پایان متذکر می شویم، شرکت های تازه کار و غیر متخصص زیاد و البته افرادی که خود را به عنوان شرکت معرفی می کنند، به وفور در بازار تبلیغات خدماتی یافت می شوند. متاسفانه عدم درک صحیح از نیاز مشتریان و فقط به دنبال سود شخصی بودن باعث شده ضربه های بسیاری به اعتماد برخی از مشتریان وارد گردد.

ما افتخار می کنیم که رضایت مشتری و مشتری مداری از اصول اولیه شرکت ریزه کار می باشد. و سعی ما بر این است که این روال را گسترش و ادامه دهیم. در پایان از تمام مشتریان که به ما ابراز لطف و محبت می کنند تشکر می کنیم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26200
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید