امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

انتخاب بهترین غذای خشک برای سگ پامرانین از برند رویال کنین


1401/07/27
کد خبر : 26318
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر
غذاهای خشک و کنسروی تجاری هر نژاد با فرمولاسیون خاص مخصوص همان نژاد تولید می‌شود. البته والدینی که از غذاهای خانگی برای تغذیه سگ و توله‌های خانگی خود استفاده می‌کنند هم باید غذای خانگی را با توجه به نیازهای تغذیه‌ای سگ‌شان فراهم کنند و دستور پخت غذاهای مناسب برای سگ‌شان را از دامپزشک بگیرند. در ادامه می‌خواهیم غذای سگ پامرانین را بررسی کنیم تا ببینم این نژاد محبوب از سگ‌ها چه نیازهای تغذیه‌ای دارد؟! همچنین غذای سگ رویال کنین را به شما معرفی می‌کنیم که یک برند ایده‌آل برای حیوانات خانگی است و می‌توان غذای خشک سگ را با آن کامل کرد. البته با خرید از «دیجی پت» دیگر نگرانی از بابت تغذیه نژاد پامرانین وجود ندارد. با ما همراه باشید تا این مهم را با هم بررسی کنیم.

غذای مناسب نژاد سگ پامیران چه ویژگی‌هایی دارد؟

سگ‌‌های پامرانین «Pomeranian» یکی از نژادها کوچک و عروسکی سگ خانگی به حساب می‌آید که فک و آرواره کوچکی دارند. همین ویژگی هم سبب می‌شود تا این سگ‌ها نتوانند تکه‌های بزرگ غذا را به راحتی جویده یا قورت دهند. بنابراین غذای سگ پامرانین باید ریز و کاملاً قابل هضم باشد. پامرانین‌ها بسیار شبیه روباه هستند و ظاهر بامزه‌ای هم دارند، به همین خاطر در بین والدین حیوانات خانگی و دوست‌داران سگ، محبوبیت زیادی دارند. پامرانین‌های امروزی اگرچه با اجداد خرسی و روباهی خود از نظر وزن و مقدار فعالیت، تغییرات زیادی کرده‌اند، اما به اندازه‌ی سگ‌های پامرانین سورتمه‌کش گذشته انرژی دارند. متابولیسم بالای این سگ‌ها، رژيم غذایی کاملاً مقوی را طلب می‌کند و اگر به این سگ‌ها غذای بی‌کیفیت داده شود، بلافاصله وزن کم کرده و انرژی خود را نیز از دست می‌دهند. وقتی که پامرانین انرژی نداشته باشد، بشدت از جذابیت این حیوان کم می‌شود که برای والدین نگران کننده است. پس اگر سگ پامرانین دارید، تغذیه آن را جدی بگیرید!

غذای سگ پامرانین

مناسب‌ترین غذای سگ پامرانین، باید حاوی کمترین مواد سیر کننده و بیشترین مقدار پروتئین، ویتامین و اسیدهای چرب ضروری باشد. اگر والدین برای تغذیه پامرانین‌های خود از غذای خشک سگ بهره بگیرند، باید برندهای مناسبی را تهیه کنند که فرمولاسیون آن‌ها برای پامرانین بهتر است. در ادامه یکی از برندهای برتر غذای سگ پامرانین را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق پت‌شاپ آنلاین «دیجی پت» قابل سفارش است.

غذای خشک سگ پامرانین باید چگونه باشد؟

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، سگ‌های نژاد پامرانین، فک و آرواره ظریف و کوتاهی دارند، بنابراین باید غذای آن‌ها از تکه‌های ریز برخوردار باشد. وقتی برای غذای سگ پامرانین خود از غذاهای خانگی بهره می‌گیرید، می‌توانید طبق فرمولاسیونی که از دامپزشک گرفته‌اید، غذا را به تکه‌های کوچک و نرم‌تر تبدیل کنید که سگ به راحتی بتواند آن را جویده یا حتی بدون جویدن هم قورت دهد (برخی از پامرانین‌ها غذای خود را تندتند می‌خورند و بدون جویدن آن را قورت می‌دهند!) با این حال، اگر غذای خشک سگ پارمرانین تکه‌های بسیار سفت و بزرگ داشته باشد. ممکن است هنگام قورت دادن به گلوی سگ آسیب رسانده یا موجب خفگی در آن شود. پس انتخاب یک غذای خشک سگ مناسب، یکی از وظایف اصلی والدین است!

اما والدینی که از غذای خشک سگ استفاده می‌کنند، باید حتماً یکی از برندهای باکیفیت موجود در بازار کشور را برای غذای سگ پامرانین خود در نظر بگیرند. رویال کنین یکی از همان برندهای مطرح است و می‌تواند نیازهای تغذیه‌ای سگ شما را به بهترین شیوه ممکن فراهم کند. برندهای باکیفیت دیگری نیز در بازار وجود دارند که می‌توان روی آن‌ها حساب کرد، اما بهتر است تا زمانی که رویال کنین هست، اولویت را همواره به انواع غذاهای این برند بدهید!

غذای سگ رویال کنین مخصوص پامرانین

رویال کنین «Royal canin» یکی از تولیدکنندگان برتر غذای حیوانات خانگی است که تولید اصلی آن در کشور فرانسه انجام می‌شود. این شرکت توسط یک دامپزشک فرانسوی پایه‌گذاری شد و در نهایت توانست به عنوان یک برند موفق و باکیفیت در بین والدین حیوانات خانگی شناخته شود. غذاهای این کمپانی از مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه شده و به دیگر کشورهای جهان ارسال می‌شوند تا حیوانات خانگی در جای‌جای جهان بتوانند غذای مخصوص و مرغوبی را استفاده کنند. تغذیه مناسب سگ‌ها، مهم‌ترین دغدغه‌ی رویال کنین است. غذای سگ رویال کنین در اکثر پت‌شاپ‌های سطح کشور موجود است و شما می‌توانید به‌راحتی غذای سگ رویال کنین مخصوص نژاد سگ خود را تهیه نمایید.

غذای سگ رویال کنین

غذای خشک سگ رویال کنین برای سگ‌های نژادهای پامرانین به‌صورتی تهیه شده تا ضمن برخورداری از یک ظاهر مناسب، نیازهای فیزیولوژیکی این سگ‌ها را نیز به دستی و کامل برطرف کند. این در حالی است که در کنار غذای سگ رویال کنین، باید از غذاهای کنسرویی و مرطوب هم برای پامرانین‌ها تهیه کرد تا آب بدن آن‌ها متعادل بماند. همچنین قرار دادن آب تمیز در کنار غذای خشک سگ نیز می‌تواند به برطرف کردن رطوبت بدن سگ کمک کند. انواع مدل‌های غذای سگ رویال کنین برای سگ‌های نژاد پامرانین را می‌توانید از «دیجی پت» تهیه نمایید.

خرید غذای خشک سگ پامرانین از دیجی پت

«دیجی پت» یکی از معتبرترین پت‌شاپ‌های آنلاین سطح کشور است که در آن می‌توان کلیه مایحتاج حیوانات خانگی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کرد. با خرید از دیجی پت از مزایای زیر نیز بهره‌مند خواهید شد:

  • تحویل اکسپرس در اسرع وقت و درب منزل
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • قابلیت پرداخت در محل
  • دارای 7 روز ضمانت بازگشت کالا
  • دارای ضمانت اصل بودن کالا

در دیجی پت، علاوه‌بر انواع غذای سگ پامرانین، غذای سگ رویال کنین برای این نژاد از سگ و همچنین برای سایر نژادها به همراه دیگر مایحتاج بهداشتی و مراقبتی سگ‌ها مانند جعبه حمل، ظرف غذا، اسباب بازی حیوانات خانگی، توالت، شامپو و صابون سگ، مسواک و خمیر دندان سگ و گربه، قلاده، شیشه شیر، جای خواب، پد و پوشک، عطر سگ و .... را می‌توان با چند کلیک ساده سفارش داد. شما می‌توانید وارد دیجی پت شده و غذای سگ پامرانین خود و دیگر چیزهایی که برای سگ‌تان نیاز دارید را سفارش دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26318
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید