امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

انارتل نگاه تازه ای به تلفن ثابت ابری و اینترنتی دارد


1401/07/27
کد خبر : 26065
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 21 نفر

انارتل یکی از مهمترین مسئولیت ها و چشم اندازهای خود را کمک رساندن به تمامی کسب و کارها و سازمان ها برای رسیدن به سکوی پرش خود می داند. اما حتما نام این مجموعه به گوشتان آشناست ولی مطمئن نباشید این گروه برای کسب و کارتان چه کاری می تواند انجام دهد؛ برای شما این مقاله را تهیه کرده ایم تا با انارتل آشنا شوید.

انار تل چطور ناجی تلفن ثابت کسب و کار شما می شود؟

انارتل با بهره گیری از توانایی ها و دانش تیم خود، بومی سازی سبد محصولات سرویس ابری را به طور کامل ارائه می دهد. سرویس ابری شامل مرکز تلفن ابری، خط تلفن ابری، پیام صوتی ابری و در نهایت درگاه پرداخت تلفنی می شود.
انارتل به دنبال شعار اصلی خود، ارتباطات نسل جدید به مانند نظم دانه های انار، سعی می کند تا آن را در پروژه های شما عملیاتی کند و شما لذت یک ارتباط راحت را تجربه کنید.

با انار تل در بازی رقابت سازمان ها برنده باشید!

تیم انارتل با نیروهایی جوان و متخصص سعی دارد تا فرآیند ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی شما را ارتقا ببخشد. اما چراغ ایده انارتل چگونه روشن شد؟
انارتل از آنجایی در دنیای ارتباطات متولد شد که کارمندان سازمان ها در گذشته مجبور به پاسخدهی به شکل رندم بودند و یا در مواقعی آنقدر حجم تماس ها سرازیر می شد که اکثر آن ها بی پاسخ می ماندند. مخاطبین سازمان ها هم از بی نظمی در پاسخ دهی به تماس ها اعتراض می کردند و گاها سوال هایشان را اپراتورها مجبور می شدند کوتاه تر پاسخ دهند تا به تماس های دیگر توان جواب دهی داشته باشند.
مدیران سازمان ها و کسب و کارها نیز به سختی می توانستند گزارش کاری منسجم از تماس ها و فعالیتهای کارمندان خود داشته باشند.
در یک بررسی میدانی و مقایسه دو شرکت در یک سطح با این تفاوت که یک شرکت از سیستم انارتل استفاده می کرد و دیگری به صورت سانترال سنتی که نتایج بسیار متفاوت با یکدیگر بود در شرکتی که انارتل استفاده می شد تماس ها با توجه سیستم انارتل دسته بندی و در لحظه به اپراتورهای معین متصل و همچنین به طور کامل گزارشات فعالیت ها در پنل مدیر مجموعه قابل رویت بود. آرامش و بالا بردن سرعت ارتباطات و ارتقای کیفیت خدمات دهی شرکت ها برای انارتل یک مسئولیت مهم است.

چرا مرکز تلفن ابری انارتل؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که در این بازار رقابتی با کدام مجموعه می توانید به شکلی قوی بر روی سازمانتان ارتقا ببخشید؟ یا مزیت مرکز تلفن ابری انارتل در میان بازار چیست؟
مرکز تلفن ابری انارتل به تمامی کسب و کارها و سازمان ها این امکان را می دهند که با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه سرویس محصولات ابری را فعال نمایند و احتیاجی به پرداخت هیچ هزینه ای بابت خرید تجهیزات و سخت افزار نخواهید داشت.
مزیت دیگری از مرکز تلفن ابری انارتل قیمت مناسبی است که طی بررسی های متعدد تصمیم تیم انارتل بر آن شد تا یک لیست قیمتی مناسب طراحی شود تا تمامی کسب و کارها بتوانند سیستم های خود را ارتقا ببخشند و به نقطه طلایی خود برسند.

کدام چاشنی انارتل برای ارتقای شرکت شما مناسب است؟

اگر شما هم به دنبال یک مرکز تلفن منسجم و همچنین ارتقای ارتباطات سازمانی خود هستید اما سردرگم در انتخاب ها هستید؛ تیم مشاوره خرید انارتل در کنار شماست و آماده خدمت رسانی به شما همراهان است تا بتوانید بهترین انتخاب را در میان سبد محصولات انارتل داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سبد محصولات و خدمات انارتل شما می توانید به وبسایت انارتل مراجعه فرمایید و در صورت لزوم با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیاز سازمان شما را بررسی و راهکارهای مناسب را ارائه دهیم.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26065
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید