امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

اقامت استرالیا بزرگ‌ترین لاتاری زندگی


1401/07/27
کد خبر : 26769
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 20 نفر

این روزها تب مهاجرت به خارج از کشور برای ادامه تحصیل، اشتغال، سرمایه گذاری و... حسابی داغ است. مخصوصاً قشر تحصیل‌کرده که همیشه دغدغه داشتن شغل مناسب را دارند، عطای زندگی به داخل کشور را به لقای آن می‌بخشند و برای کسب آینده ای بهتر مهاجرت را به عنوان تنها گزینه می‌بینند. استرالیا هم جزء کشورهای پرطرفدار و مهاجرپذیر است که توجه بسیاری از مهاجرین خصوصاً ایرانیان را به خود جلب کرده است.
در سال‌های اخیر دولت استرالیا سعی بر آن داشته تا راه های ساده تری را برای مهاجرت به این کشور پیدا کند. همان طور که می‌دانید روش‌ها و ویزاهای مختلفی با توجه به شرایط متقاضیان مهاجرت در نظر گرفته شده است. از ویزای تحصیلی گرفته تا ساده‌ترین آن‌ها که ویزای سرمایه گذاری در استرالیا است. البته این ویزا جزء یکی از روش‌های مهاجرتی پرطرفدار در میان متقاضیان است.
از این رو ما هم قصد داریم در این مبحث به بررسی ویزای سرمایه گذاری استرالیا، انواع و شرایط اخذ آن و گرفتن اقامت دائم بپردازیم. پس پیشنهاد می‌کنیم این مبحث را از دست ندهید و تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا؛ کلید دروازه های خوشبختی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین راه های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت دائم این کشور، داشتن ویزای سرمایه گذاری استرالیا است. این ویزا مناسب کارآفرینان و سرمایه گذارانی است که می‌خواهند در یک محیط امن و بدون ریسک با اقتصاد قوی سرمایه گذاری کنند.
اگر صاحب تجارت و کسب و کار هستید یا توان مالی بالا برای سرمایه گذاری دارید می‌توانید از طریق این ویزا برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید. در ضمن اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا، نسبت به کشورهای دیگر از شرایط بهتری برخوردار است.
اگر صاحب بیزینسی هستید که حداقل 2 سال از عمر آن گذشته و یا دارایی بالاتر از 4 میلیارد تومان دارید، می‌توان گفت واجد شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا هستید.
با همه این تفاسیر ویزای سرمایه گذاری استرالیا مانند ویزاهای دیگر، یک سری شرایط خاص خود را دارد. اگر کنجکاو هستید که از شرایط این ویزا اطلاعاتی کسب کنید، پس بدون معطلی می‌رویم سر اصل مطلب. این شما و این هم شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری.

5 شرط اصلی دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا

1.    یکی از این شرایط برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا از نوع کارآفرینی، داشتن سن کمتر از 55 سال است.
2.    داشتن کسب‌وکاری که حداقل دو سال از عمر آن گذشته باشد. این بیزینس می‌تواند 30 درصد از سهام یک شرکت، پروانه مطب، جواز ساخت و یا هر گونه مدرکی که کسب و کار یا بیزینس شما را ثابت کند.
3.    داشتن اموال یا دارایی حداقل 4 میلیارد تومان
4.    داشتن گردش مالی یا فروش حداقل 1.5 میلیارد تومان در 2 سال از 4 سال گذشته
5.    کسب 65 امتیاز. اگر امتیاز مورد نیاز را کسب نکرده باشید، شاید نیاز باشد مقدار دارایی خود را افزایش دهید تا کمبود امتیازتان را جبران کند.

خوب. حالا برویم با انواع روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شویم.

انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا


ویزای راه اندازی کسب و کار استرالیا


ویزای کارآفرینی که 95% از اشخاص از این راه اقدام می‌کنند. در این روش باید ثابت کنید که طی دو سال گذشته مشغول به کسب و کار بوده‌اید و حداقل سالی یک تا یک و نیم میلیارد تومان گردش مالی یا فروش داشته‌اید. توجه داشته باشید که دارایی شما و همسرتان باید حداقل به دو ونیم میلیارد تومان برسد. خوشبختانه در این روش نمره زبان مورد نیاز نیست.

ویزای 1.5 میلیون دلاری استرالیا

 برای اخذ ویزای یک ونیم میلیون دلاری، سن شما باید کمتر از 55 سال باشد. یکی دیگر از شرایط این ویزا، در یک سال از پنج سال گذشته مالکیت یا مدیریت حداقل 1.5 میلیون دلار سرمایه در کشور خودتان یا مدیریت یک بیزینس فعال که کم کم ده درصد از سهام آن مال شما باشد. در این ویزا داشتن نمره زبان ضروری نیست.

ویزای 5 میلیون دلاری استرالیا


برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری، باید بتوانید این مبلغ را بپردازید و 4 سال بعد پس بگیرید. در این ویزا نمره زبان ضرورتی ندارد. دریافت این ویزا حدوداً دو سال طول می‌کشد.

 ویزای 132 استرالیا

برای گرفتن این ویزا باید کمتر از 55 سال سن داشته باشید. برای خود کسب و کاری داشته باشید. گردش مالی یا میزان فروش شما باید حداقل نه میلیارد تومان در سال ( 2 سال از 4 سال گذشته) باشد. یکی دیگر از شروط داشتن 4.5 میلیارد تومان سرمایه است.

پیشنهاد کارشناسان ویزاپیک در خصوص سرمایه گذاری در استرالیا


چنانچه در ایران صاحب بیزینسی هستید و قصد دارید با دارایی حدوداً 200000 دلار پس از ورود به استرالیا سرمای گذاری کنید و اقامت دریافت کنید، به شما ویزای 188 یا کارآفرینی را پیشنهاد می‌کنیم. اکثر متقاضیان از طریق این ویزا اقدام می‌کنند.
گفتنی است که ویزای 188 یک ویزای موقت است که به شما مجوز زندگی و کار در استرالیا را به مدت 4 سال و سه ماه می‌دهد. اما اگر قصد دریافت اقامت دائم استرالیا را دارید، می‌توانید با کمک تیم قوی مجموعه ویزاپیک و یک برنامه ریزی دقیق، ویزای 188 را به ویزای 888 استرالیا یا اقامت دائم تبدیل کنید.

مسلماً متقاضیان ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری، پس از دریافت اقامت موقت 188 می‌خواهند بدانند با چه شرایطی می‌توانند اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل کنند. چرا که داشتن اقامت دائم استرالیا مزایای بسیاری به همراه دارد.
یکی از این مزایا، مجاز بودن شما به زندگی، تحصیل و کار به طور نامحدود همراه با همسر و فرزندانتان است. همچنین زمانی که در استرالیا زندگی می‌کنید، می‌توانید اسپانسر بستگان خود برای برخی از ویزاها شوید. استفاده از خدمات درمانی هم از جمله مزایای اقامت دائم استرالیا است.
خوب. حالا نوبت می‌رسد به شرایط اخذ ویزای 888. مطمئناً شما هم مشتاق هستید با این شرایط آشنا شوید. پس با هم این شرایط را بررسی می‌کنیم.

 6 شرط اصلی اخذ ویزای ۸۸۸ استرالیا

برای اینکه این مبحث از حوصله شما خارج نشود سعی داریم به طور خلاصه و مفید و با جزئیات کمتری شرایط ویزای ۸۸۸ استرالیا را برای شما بیان می‌کنیم. شرایط دریافت ویزای 888 استرالیا به شرح زیر است:
1.    به مدت ۲ سال کسب‌و‌کاری داشته باشید
2.    مدت ۲ سال از مدیریت بیزینس شما گذشته باشد
3.    سال دوم کسب و کار در استرالیا بوده باشید (توضیحات تکمیلی داخل برگه بسیار مهم است).
4.    سال دوم کسب و کارتان،   مبلغ ۲۰۰,۰۰۰$ هزار دلار پول وارد کرده باشید. بسته به ایالت متفاوت است.
5.    سال دوم کسب و کارتان، دو کارمند استخدام کرده باشید. (می‌توانید به جای ۲ کارمند، ۴۰۰,۰۰۰$ هزار دلار پول بیشتر بیاورید، یعنی مجموعاً ۶۰۰,۰۰۰$ هزار دلار پول آورده داشته باشید و کارمند نگیرید).
6.    سال دوم کسب و کار فروش ۳۰۰,۰۰۰$ هزار دلاری داشته باشید.

و کلام آخر

در یک جمع بندی کلی می‌توان گفت که همواره برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا این دغدغه وجود داشته که بهترین و راحت‌ترین راه ممکن را برای مهاجرت به استرالیا را پیدا کنند و در این مسیر دچار چالش نشوند. اما جای هیچ نگرانی نیست. چرا که گروه مهاجرتی ویزاپیک با سال‌ها تجربه مفتخر به اخذ انواع ویزاهای استرالیا است. آشنایی و تسلط کامل بر قوانین، می‌تواند بهترین پشتوانه برای دستیابی شما به زندگی بهتر در کشور استرالیا خواهد بود.
برای بهره‌مندی از کمک مشاورین ویزاپیک می‌توانید وارد سایت شده و فرم ارزیابی اولیه را تکمیل کنید. کارشناسان زبردست و خبره مجموعه پس از مطالعه اطلاعات مندرج در فرم و ارزیابی شرایط اولیه، شما را در این امر یاری می‌کنند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26769
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید