امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

افزایش فروش 80 درصدی با طراحی سایت پت شاپ


1401/07/27
کد خبر : 28104
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

گرایش بسیار زیاد انسان ها به نگهداری از حیوانات خانگی و همچنین تغییر در سبک زندگی و اینترنتی شدن خریدها دو عامل اصلی برای طراحی سایت پت شاپ می باشد. به طوریکه با جستجوی ساده با لیست بسیار زیادی از سایت هایی مواجه خواهید شد که به فروش حیوانات خانگی و محصولات مورد نظر آنها می پردازند. لذا با قدم گذاشتن در این مسیر و داشتن سایت حرفه ای می توان در بازه زمانی کوتاه ترافیک بسیار زیادی را به صورت رایگان جذب فروشگاه کرد که در نهایت منتهی به افزایش فروش بیش از 80 درصد خواهد شد.

چرا طراحی سایت پت شاپ؟

برخلاف گذشته که حیوانات خانگی جایگاه مهمی در زندگی انسان ها نداشتند، در حال حاضر نگهداری از سگ و گربه و پرندگان و غیره رواج زیادی پیدا کرده است. نگهداری از این حیوانات علاوه بر تربیت آنها، به فراهم کردن وسایل مورد نیاز برای زندگی شان نیاز دارد. به همین دلیل فروشگاه های زیادی در حوزه فروش محصولات و وسایل لازم برای نگهداری و رشد و تفریح و زندگی حیوانات راه اندازی شده اند. اما واقعیت این است که انسان امروز تمایل زیادی به مراجعه حضوری به فروشگاه ها ندارد و ترجیح می دهد با خرید اینترنتی محصولات مختلف و متنوع را در سایت های متعدد با هم مقایسه و در نهایت خرید آنلاین انجام دهد.
علاوه بر خرید وسایل نگهداری از حیوانات، طراحی سایت پت کلینیک نیز اهمیت زیادی دارد. چون اغلب افراد برای درمان حیوان خانگی خود و دریافت واکسن و غیره ابتدا در اینترنت کلینیک معتبر و مجهز را شناسایی و سپس به صورت حضوری به آن مراجعه می کند. لذا، فعالیت در این حوزه بدون داشتن سایت حرفه ای و فعال شما را ت حد زیادی از سایر رقبا عقب خواهد انداخت.


طراحی سایت پت شاپ

معرفی خدمات با طراحی سایت دامپزشکی

یکی از اصلی ترین فاکتورها برای نگهداری از حیوانات خانگی، دریافت به موقع تمام واکسن ها و جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک میان انسان و حیوان می باشد. علاوه براین، حیوانات به دلایل مختلف دچار بیماری میشوند و روند درمان آنها نیاز به استفاده از تجهیزات تخصصی خواهد داشت. دامپزشکی ها امروزه با توسعه بسیار زیادی مواجه شده و دستگاه ها و تجهیزات مختلفی را فراهم کرده اند. این خدمات و تجهیزات به منظور ارائه خدمات بهتر و جذب مشتری بیشتر و رسیدن به درآمد بالاتر است. اما اگر کسی از این امکانات و تجهیزات و خدمات اطلاع نداشته باشد، چه سودی برای آن دامپزشکی بوجود می آید؟
با طراحی سایت دامپزشکی می توان بستری را برای معرفی خدمات فراهم کرد. علاوه بر معرفی دستگاه ها و تجهیزات، همچنین می توان بخشی را به عنوان ارائه مشاوره آنلاین نیز در نظر گرفت. بدون شک اگر بتوانید در زمینه خدمات مشاوره آنلاین حرفه ای عمل کنید، مشتری بسیار زیادی از طریق سایت، جذب کلینیک و دامپزشکی شده و گام بزرگی در جهت موفقیت برداشته اید.


طراحی سایت پت شاپ

قابلیت های سایت کلینیک حیوانات

سوال بسیار مهم این است که آیا هر نوع سایتی می تواند منجر به افزایش فروش پت شاپ و کلینیک حیوانات شود؟ به عبارت دیگر، برای موفق شدن در این زمینه در طراحی سایت کلینیک حیوانات چه ویژگی ها و قابلیت هایی باید در نظر گرفته شود؟ از مهم ترین قابلیت هایی که بر روی سایت های پت کلینیک و دامپزشکی باید وجود داشته باشد عبارتند از:
•    معرفی محصولات و امکان خرید آنلاین: ویژگی هایی از قبیل عکس و قیمت و رنگ بندی و غیره باید برای تمام محصولات ارائه شود تا مشتری با اعتماد کامل بتواند خرید را انجام دهد.
•    دریافت خدمات مشاوره آنلاین: بسیاری از سوالات و ابهاماتی که درباره حیوانات وجود دارد تنها با مشاوره آنلاین قابل رفع می باشد. کلینیک حیوانات که مشاوره آنلاین ارائه می دهد یک گام از سایر رقبا در جذب مشتری و برندینگ جلوتر خواهد بود.
•    ارائه مقالات معتبر و مفید: یکی از مهم ترین قابلیت هایی که بر روی سایت کلینیک حیوانات و دامپزشکی و پت شاپ ها باید وجود داشته باشد، مقالات مفید و معتبر هستند. این مقالات با ارائه اطلاعات کاربردی می توانند کاربر را ترغیب به خرید محصولات و استفاده از خدمات سایت کنند.
علاوه بر موارد فوق، در طراحی سایت پت شاپ امکانات زیر نیز باید پیاده سازی شوند:
•    جستجوی آسان محصولات و خدمات و مطالب توسط کاربر
•    مدیریت آسان سفارشات توسط کاربر و مدیر سایت
•    دریافت گزارش فروش توسط مدیر سایت
•    امکان افزودن یا حذف محصولات از سبد خرید و پرداخت آنلاین
•    امکان فروش تکی و عمده
•    امکان دریافت نوبت آنلاین برای مراجعه به دامپزشکی و کلینیک


طراحی سایت پت شاپ

برندینگ با طراحی سایت پت شاپ

برای رسیدن به افزایش فروش چند برابر برندینگ باید جدی گرفته شود و چه چیزی بهتر از سایت استاندارد و بهینه شده برای موتورهای جستجو در این زمینه می تواند موفق عمل کند؟ سایت هایی که از ابتدایی ترین مراحل طراحی و پس از آن با اصول سئو رشد پیدا می کنند، در بازه زمانی کوتاه به جایگاه ایده آل در صفحه اول گوگل دست پیدا خواهند کرد. مشاهده نام سایت پت شاپ یا کلینیک دامپزشکی در لیست نتایج جستجو باعث میشود حس اعتماد در کاربر ایجاد شده و در ذهن آنها ثبت و ماندگار شود.
با توجه به اینکه در فروش های اینترنتی اعتماد اهمیت زیادی دارد، لذا با برندینگ می توان این حس را در کاربر ایجاد و او را برای خرید و استفاده از خدمات سایت ترغیب کرد. لذا می توان گفت، در شرایطی می توان فروش را تا بیش از 80 درصد رشد داد که طراحی سایت و سئو هم گام با هم پیش بروند و در این مسیر بی انتها با استراتژی قدم برداشته شود.

طراحی سایت پت شاپ ارزان با اهوراوب

گروه اهوراوب یکی از تیم های حرفه ای در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی و سئو می باشد که نمونه های متعددی از سایت های پت شاپ را ارائه داده است. سایت های طراحی شده توسط این مجموعه همگی بر اساس استانداردهای سئو بوده و دارای پشتیبانی فنی و امنیتی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست نام "اهوراوب" را در اینترنت جستجو یا با شماره تلفن 02188396574 تماس بگیرید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28104
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید