امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

افزایش بازدهی کارکنان ، افزایش راندمان خط تولید ، امنیت و حفاظت ۲۴ ساعته با نصب دوربین های مداربسته


1401/07/27
کد خبر : 28292
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

همچنین در ادامه گزارش به شما در خرید دوربین مدار بسته و یافتن قیمت دوربین مداربسته برای کارخانه ، شرکت و منزل کمک خواهیم کرد.

افزایش بازدهی کارکنان ، افزایش راندمان خط تولید ، امنیت و حفاظت ۲۴ ساعته با نصب دوربین های مداربسته

شما نیز در بازار کنونی رکود و افزایش قیمت مواد اولیه را تجربه کرده اید خط تولید کارخانه شما نیز از عدم نظارت کافی و بازدهی کم رنج می برید؟ در تلاش هستید نیروی را برای حفاظت و نظارت در تمامی بخش ها قرار دهید اما حضور ۲۴ ساعته در محل برای حفاظت و نظارت بسیار سخت می باشند؟ نمونه ی از این مشکلات را در زیر آورده ایم .
کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی کاوه از ماشین آلات و مواد اولیه بسیار گرانقیمت استفاده می کرد کارشناسان کارخانه ساعت ها بررسی می‌کردند که چرا خط تولید مشکلاتی را دارد؟  با وجود تعداد زیاد ماشین آلات ایراد کار از کجا می باشد؟
با مشورت با نصاب دوربین مداربسته و کارشناسان نظارت تصویری متوجه شدند در قسمت هایی که دمای محیط بالا بوده دوربین مداربسته نصب نشده بود و یکی از دستگاه ها دچار خرابی شده بود و مواد اولیه که به سختی تهیه می شد در این محل خراب می‌شدند و  مدیریت و کارشناسان مرکز به‌ موقع و در زمان مشخص متوجه خرابی نشده بودند. اگر دوربین مداربسته حرارتی  در محل مورد نظر نصب میبود در کمترین زمان متوجه ی خرابی مواد اولیه و ماشین الات میشدند.
نمونه دیگر در تالار پذیرایی بود که دارای چندین شعبه بود پس از کم شدن شدت کرونا مراسمات عروسی زیاد شدند . مدیریت تصمیم به استخدام افراد زیادی برای نظارت و حفاظت محل گرفت  اما متاسفانه در هفته اول در پارکینگ تالار دو خودرو به سرقت رفتند که این اتفاق سبب شد اعتماد مشتریان به این تالار کمتر شود مشتریان این تالار هر روز کم و کمتر می‌شد.
این تالار نیز برای حل مشکل سرقت در پارکینگ تالار با مشاوره دوربین مداربسته ارتباط نماگستر تماس گرفتند و کارشناسان دوربین مداربسته سریعاً نصب دوربین مداربسته را پیشنهاد دادند این دوربین ها شامل دوربین مداربسته پلاک خوان و دوربین مداربسته تشخیص چهره بود  و در کمترین زمان ممکن برای اجرای دوربین مداربسته  به محل اعزام شدند.


 نصب دوربین های مداربسته

مشتری مداری و افزایش بهره وری ثمره ی خرید دوربین مداربسته از فروشگاه ارتباط نما گستر می باشد

فروشگاه ارتباط نما گستر  با برند چشم سوم مفتخر است با ۲۰ سال تجربه در 100 پروژه صنعتی ،۵۰ پروژه تجاری و بیش از ۵۰ پروژه خانگی در زمینه ی سیستم ارتباطی و نظارتی و حفاظتی و شبکه دارای گواهی حسن انجام کار میباشد . در زیر نمونه ای از مشتریان شرکت آورده شده است.
•    کارخانه درسا دارو اشتهارد
تأمین تجهیزات و اجرای لوله‏گذاری، کابل‏کشی، نصب ترانکینگ، حفاری جهت عبور لوله برای بستر شبکه و دوربین مداربسته کارخانه زمان حدودا 45 روز؛
•    تعاونی اعتبار ایران خودرو
تأمین اقلام و تجهیز حدود 10 شعبه در نقاط مختلف ایران خودرو در بستر شبکه، برق، UPS، تلفن و همچنین ساختمان مرکزی نصب و آرایش و پانچ پچ پنل و 3 عدد رک ایستاده شامل 300 نود شبکه و 100 دوربین مداربسته؛
•    شرکت به پخش دارو
نصب و تأمین تجهیزات سانترال KX-TDE600  و در 10 طبقه ساختمان درمانگاه و 4 طبقه دفتر مرکزی و همچنین شبکه، دوربین مداربسته، UPS انجام گردیده است؛
•    لامپ نور
تجهیز کارخانه حدود 400 دوربین IP و دفتر مرکزی به شبکه، دوربین مداربسته، سانترال و برق؛
•    شرکت هنکل پاک وش (هنکل آلمان)
تجهیز ساختمان مرکزی و کارخانه فارکوشیمی به دوربین های مداربسته با قراردادی بالغ بر 7.500.000.000ریال


نصب دوربین های مداربسته


این مرکز علاوه بر فروش انواع دوربین های مداربسته و دزدگیر اماکن  اقدام به نصب دوربین های مداربسته و پشتیبانی و نگهداری دوربین های مداربسته می کند.
که شامل این سه دسته دوربین های مداربسته می باشد .
•    دوربین مداربسته IP
•    دوربین مداربسته آنالوگ
•    دوربین مداربسته  AHD
تفاوتی که پشتیبانی و نگهداری دوربین های مدار بسته ارتباط نما گستر با دیگر شرکت‌ها دارند در این موارد می باشد.
1.    پشتیبانی سالانه با تنظیم قرارداد سالانه
2.    بازدید های دوره ای از کارخانه  و یا شرکت
3.    در تمامی استان‌ها خدمات دوربین مداربسته  را ارائه می‌دهند
4.    این مرکز خود نمایندگی برندهای برتر چون
•    نمایندگی  دوربین مداربسته داهوا
•    نمایندگی دوربین مداربسته پاناسونیک
•    نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن
•    نمایندگی دوربین مداربسته مایلسایت
5.    نصاب دوربین مداربسته و کارشناس توسط فرم های نظرسنجی که از مکان‌های مختلف بررسی می گردد در صورت عدم رضایت تعویض میگردد
6.    گواهی  حسن انجام کار از مراکز مختلف

سوالات متداول
خرید دوربین مداربسته برای افرادی که شناخت کافی از مدلها و کیفیت اطلاعات قیمت دوربین های مداربسته ندارند به چه صورت میباشد؟
ابتدا می‌توانند مقالات متنوع سایت را ملاحظه کرد و در فروشگاه آنلاین دوربین های مداربسته ارتباط نما گستر بررسی‌های کافی را انجام داد سپس با تماس با شماره تلفن 02145215  یا از طریق واتساپ (09124232099-09128991041-09123170852) مشاوره رایگان دوربین های مداربسته را دریافت کرد و با توجه به بودجه ،  محل نصب، امکانات محیط و شرایط محیط دستگاه ضبط تصاویر یا دوربین مداربسته مناسب را پیشنهاد داد
نصب دوربین مداربسته کارخانه به چه صورت میباشد؟
ابتدا نقشه محیط و شرایط محیط سنجیده و دوربین های آی پی پیشنهاد می‌شود و برای مناطق باحرارت بالا و شرایط ویژه  دوربین مداربسته صنعتی و دوربین مداربسته حرارتی پیشنهاد می شود .
دوربین مداربسته طلافروشی و صرافی با دیگر دوربین ها فرق دارند؟
برای صرافی ها و طلا فروشی ها نیاز به دوربین مداربسته با WDR  بالا که اگر داخل ویترین نور زیادی بود مانع از ضبط تصویر نشود .
یکی از نمونه کارهای شرکت ارتباط نماگستر نصب دوربین مداربسته صرافی بود که از دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا استفاده شد .


 نصب دوربین های مداربسته


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28292
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید