امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

اصول انتخاب استایلِ جلسه اول آشنایی؛ از مدل مانتو تا رنگ لاک!


1401/07/27
کد خبر : 26754
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

به جرات می توان گفت یکی از موقعیت هایی که برای هر دختری، می تواند استرس زا باشد، آماده شدن برای اولین جلسه آشنایی است. بخشی از این استرس ناشی از ناشناختگی مخاطب و موقعیت پیش رو است، اما عامل بخش دوم این استرس، نگرانی از بابت نحوه قضاوت طرف مقابل از ظاهر ماست. بخش اول این نگرانی طبیعی و قابل پذیرش است، اما بخش دوم آن با توجه به اینکه با انجام چند اقدام ساده حل شدنی ست، جای نگرانی ندارد؛ پس اگر بزودی دیتی در پیش دارید، یا دعوت یک جوان خوش اقبال برای آشنایی را پذیرفته اید و نمی دانید با چه استایل، مدل مانتو، آرایش مو و... در جلسه حاضر شوید تا زیباتر، دلرباتر و دوست داشتنی تر به نظر برسید، در این مطلب با ما همراه شوید.


 مدل مانتو

معرفی انواع استایل دخترانه

قبل از هر چیز، بهتر است ابتدا با انواع استایل دخترانه، مدل مانتو و لباس مجلسی دخترانه متناسب با هر استایل آشنا شوید. استایل های دخترانه بسیار متنوع هستند، اما همه آنها برای جلسه مهمی، مثل جلسه اول آشنایی مناسب نیستند؛ بنابراین ما فقط استایل های مناسبِ یک جلسه عاشقانه را به شما معرفی می کنیم:

• استایل کلاسیک

استایل کلاسیک، محبوبترین سبک پوشش دنیا، و پایه ی سایر استایل های دخترانه است. در استایل کلاسیک از مدل مانتوهای ساده، رسمی و کاملا اتو کشیده استفاده می شود. رنگ در استایل کلاسیک نقش بسیار مهمی دارد؛ به بیان دیگر این استایل در انتخاب صحیح رنگ ها معنا پیدا می کند. بطور کلی استایل کلاسیک با رنگ های خنثی، مانند خاکستری، سفید، سورمه ای، مشکی، کرم و فیلی شناخته شده است. نکته مهمی که در استایل کلاسیک باید به آن دقت کنید، متناسب بودن سایز لباس های انتخابی، با سایز اندام شماست، یعنی اگر قرار است لباس مجلسی دخترانه بپوشید، این لباس نباید گشاد یا تنگ باشد، باید کاملا فیت اندام شما باشد. کیف، کفش و اکسسوری ها باید ساده، و آرایش موها نیز در سبک کلاسیک باشد. اگر برای آرایش موهایتان نیاز به ایده گرفتن داشتید، از سورپلاس دیدن کنید، مطمئنا از بین مجموعه متنوع شینیون های ساده و کلاسیک، یک مدل زیبا نظر شما را جلب خواهد کرد.

• استایل مینیمال یا ساده

این استایل از نظر ظاهری بسیار ساده، شیک و راحت است. در آن از رنگ های خنثی، پاستیلی یا سفید بیشتر استفاده می شود، و برای قرارهای رسمی یا استایل روزمره گزینه بسیار مناسبی است. در این استایل از کیف و کفشهای ساده و کلاسیک، و زیورآلات ظریف و فاقد نگین و سنگ استفاده می شود. مدل موها در این استایل باید به صورت شینیون های ساده، و بدون زرق و برق باشد. جالب است بدانید همان طور که در سبک پوشش، استایل مینیمال داریم، در دکوراسیون منزل و جهیزیه عروس هم سبکی به نام مینیمال داریم. در این سبک تمام المان های جهیزیه عروس، ساده، شیک و تک رنگ انتخاب می شوند، و معمولا دکور منزل خلوت و رو به سمت ساده گرایی است.

• استایل کالج

استایل کالج یا استایل پرپی، در گذشته مختص افراد ثروتمند و مرفه بود. این استایل شامل لباس های شیک و برندهای گران قیمت است. اصالت، آراستگی و شیک بودن از شاخصه های اصلی استایل کالج است. لباس های یقه دار با آستین بلند، کفش های زنانه ساده با پاشنه متوسط، پارچه هایی با طرح چهارخانه، خال خالی و گُل ریز از المان های سبک کالج، و رنگ هایی مانند سفید، سورمه ای، قرمز عنابی، قهوه ای و کرم کالباسی از رنگ های اختصاصی این استایل هستند. در این استایل از کیف و کفش های ساده، برند و گران قیمت، و زیورآلات گران بها استفاده می شود؛ موها نیز مانند سبک کلاسیک، ساده آراسته می شوند.

• استایل کژوال

کژوال در لغت به معنای غیرجدی و تصادفی است، که انتخاب این عنوان سبب شده برخی استایل کژوال را با عنوان استایل شلخته نیز بشناسند، که البته اشتباه است! استایل کژوال در واقع یک استایل ساده و ترکیبی، و در عین حال عجیب است. معمولا افرادی که بدنبال راحتی در پوشش هستند، و راحت بودن الویت اول آن هاست، عاشق این استایل هستند. در این استایل می توانید یک کت رسمی را با کتانی یا صندل ساده بپوشید، بجای کیف دستی، از کوله های نُقلی استفاده کنید، انواع و اقسام اکسسوری های شلوغ یا ساده را بیاندازید، ولی یک ظاهر مدرن، شیک و راحت داشته باشید؛ اگر دوست دارید در جلسه اول از نظر پوشش راحت باشید و چیزی شما را آزار ندهد، این استایل پیشنهاد ماست.

• استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال، دقیقا نقطه مقابل استایل مینیمال است؛ کاملا جسورانه، پر زرق و برق، سرشار از رنگ ها و به شدت اغراق آمیز. این استایل مناسب دخترانی است، که دوست دارند در جلسه اول شجاعت و جسارت خود را به رخ طرف مقابل بکشند. مدل مانتوهای شلوغ، لباس مجلسی های طرح دار و اورسایز، کیف و کفش های بزرگ ورنی یا چرمی، اکسسوری های بزرگ با رنگ های تند، و آمیخته به سنگ و چوب، از خصوصیات استایل ماکسیمال است.
استایل های دیگری هم هستند که فارغ از چارچوب یک جلسه آشنایی می توانید از آنها هم استفاده کنید، مانند وینتیج، رترو و تام بوی، ولی توصیه نمی کنیم.


مدل مانتو

مدل مانتو مناسب برای جلسه اول آشنایی

اکنون که با انواع سبک های پوشش دخترانه آشنا شدید، نوبت آن می رسد که با توجه به سلیقه و میزان اهمیت این جلسه، یک استایل شخصی را انتخاب کنید، و متناسب با آن مدل مانتو، شلوار، کیف، کفش، آرایش و... را نیز با هم ست کنید. فرقی نمی کند شما کدام استایل را انتخاب کنید، چند نکته مهم وجود دارد که باید در انتخاب مدل مانتو حتما به آنها دقت کنید:
1. سایز مانتو دقیقا متناسب با اندام شما باشد. اگر اندام لاغری دارید از مانتوهای پُفی، چین دار یا آهاردار با رنگ های شاد استفاده کنید، تا کمی پُرتر دیده شوید. می توانید برای پیدا کردن این سبک مدل مانتوها به سورپلاس سر بزنید، حتما مدل های متنوعی را پیدا خواهید کرد. اگر اضافه وزن دارید، از مانتوهای تیره رنگ، با پارچه های لخت، و فاقد هرگونه چین و آهار استفاده کنید، تا اندام شما باریک تر دیده شود.
2. اگر مانتوی شما طرح دار، گُل گُلی، یا شلوغ است، شال و شلوار را ساده و تک رنگ انتخاب کنید، اما اگر مانتوی شما تک رنگ است، از روسری یا شال های شلوغ، رنگارنگ و پرکار استفاده کنید.
3. اگر جلسه اول آشنایی شما در یک روز گرم است، سعی کنید مانتویی خنک و سبک بپوشید که گرما شما را آزار ندهد. در مورد فصول سرد هم همین طور، از مانتوهای ضخیم و گرم استفاده کنید.


 مدل مانتو

نکات طلائی برای درخشیدن در جلسه اول آشنایی

برای تکمیل یک استایل زیبا برای دیت اول، حتما از یک المان قرمز رنگ در پوشش خود استفاده کنید، این المان قرمز می تواند رنگ مانتو، رنگ روسری یا شال، و رنگ ناخن شما باشد. ناخن های شما حتما مرتب، لاک زده یا کاشت باشد، تمیزی و آراستگی دست ها برای آقایان بسیار مهم است. مدل موهایتان را طوری انتخاب کنید که صورت شما را زیباتر کند، و ظاهر شما شلخته یا بهم ریخته بنظر نرسد. ترجیحا حتما از کفش پاشنه بلند استفاده کنید، نه آنقدر بلند که در راه رفتن با مشکل مواجه شوید، در حدی که راه رفتن شما را زنانه و آرام کند. بهترین عطر خود را بزنید، عطری که رد بود داشته باشد؛ کوکو شانل طراح مد مشهور و پیشتاز فرانسوی می گوید: زنی که عطر نمی زند، آینده ای ندارد.


 
مدل مانتو


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26754
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید