امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

استفاده های چاپ استیکر و مش در تبلیغات


1401/07/27
کد خبر : 27598
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 24 نفر

چاپ استیکر انواع مختلفی دارد اما چاپ استیکر به صورت شیشه ایی یکی از بهترین نوع آن به حساب میاد.  بیشتر چاپ استیکر کوثر پرینت در اشکال هندسی ، دایره مستطیل و سایز های مختلف بصورت لبه گرد وصاف می باشد. استیکر ها بیشتر مورد مصرف در بسته بندی محصولات یا اجسام فلزی ... یا بصورت تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند ، یکی از مزایای چاپ استیکر چیدمان در شیت کاغذ چسبدار در سایز های مختلف به صورت نیم تیغ خورده میباشد . که باعث سهولت در چسباندن و بهینه سازی کاغذ می شود، در صورت نیاز به درخشندگی بیشتر و مقاوم تر شدن از پوشش یو وی  و یا سلفون استفاده می شود .

ویژگی های چاپ استیکر

قابل شست وشو
استفاده در دکوراسیون های زیبا و جذاب
قابل نصب بروی انواع سطوح مثا آینه و شیشه و حتی چوب ،درب اتاق ،درب کمد و یخچال
در چاپ استیکر ها استفاده از برش کاتر پلاتر و و روکش لمینت که از ایجاد خط و خش و تابش نور خورشید جلوگیری میکنه  امکان پذیره

نصب استیکر

برای نصب مکانی رو ک  مخوایید استیکر و نصب کنید کاملا تمییز کنید  بدون هرگونه گرد و غباری
برای تمییز کردن بهتره از دستمال خشک  استفاده کنید
توجه کنید که سطح رو کاملا خشک نکنید و بعد از چسباندن با کاردک هوای زیر استیکر رو خالی کنید
صبر داشته باشید و 24 ساعت زمان بدید تا کاملا خشک بشن
در اطراف کار یک سانت سفیدی در نظر بگیرید تا چسبندگی لبه کار از بین نرود.

محل های مورد استفاده چاپ استیکر

از چاپ استیکر برای تبلیغات بر روی اتوبوس، مترو ،ماشین و کامیون و ... هم چنین بر روی درب و کف فروشگاه ها پاساژ ها و نصب روی دیوار های رنگ شده منازل و...
و به طور کلی تمامی محل هایی که سطح صاف و صیقلی دارند برای نصب میتوان از چاپ استیکر استفاده کرد

بک لایت و کاربرد آن

چاپ استیکر و مش


از چاپ بک لایت می‌توان در مراکز خرید ها و پاساژ ها استفاده کرد به‌عنوان‌مثال در رستوران‌ها بسیار تأثیر بسزایی دارند و اثر زیادی بر مشتری می‌گزارد. پزشکان و مهندسان نیز در دفاتر کار خود می‌تواند از بک لایت بهره ببرند. معرفی محصولات با بک لایت به‌خوبی میتونه تاثیر گذار باشه و مشتری را به خود جلب کنه. بک لایت ها به‌عنوان تابلوهای تبلیغاتی سازه مناسب برای تبلیغات بخصوص در غرفه‌های نمایشگاهی به حساب می آیند. لایت باکس‌ها جهت دکوراسیون داخلی و زیباسازی محیط نیز کاربردفراوانی  دارند.
تابلوهای بک لایت در ایستگاه اتوبوس و نقشه‌های راهنمای شهری گرفته تا مراکز خرید، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، نمایشگاه‌ها و... قابل مشاهده هستند. هزینه پایین چاپ بک لایت از علل محبوبیت این سازه تبلیغاتی است که باعث میشه بسیاری از افراد برای نمایش کسب و کار خودشون و جذب مخاطب و مشتری از آنها استفاده کنند.

استند رول آپ چیست؟

  چاپ استیکر و مش


حتی اگر که کسب کار شما دارای یک تیم فروش بسیار حرفه ایی است که شما به کمک آنها به آینده کسب و کار  و فروش مجموعه خودتون امید دارید در کنار آنها نیازمند تبلیغاتی هستید که بتونه کمک کننده تیم شما در این مسیر باشه. استندهای رول آپ به عنوان ابزاری جادویی برای اعضای تیم فروش شما به کار می آیند. برای دریافت و سفارش چاپ رول آپ کوثر پرینت به لینک قبل مراجعه کنید.
هرساله، رویدادها، نمایشگاه های تجاری و همایش های فروش فراوانی برگزار می شود که خرید ابزارهای تبلیغاتی متناسب با هر کدام دغدغۀ بزرگی است. اما با خرید این نوع استند رول آپ ها می‌توانید از شر بسیاری از دغدغه های مربوط به سازهای تبلیغاتی و نمایشگاهی رها شوید و بدون هیچ دردسر خاصی برای دفعات بسیار از این استند استفاده کنید پس در نتیجه میتوان گفت رول آپ ها یکی از ابزار های تبلیغاتی هستند که لازم نیست با هر نمایشگاه آنها رو تعویض کنیم بلکه به راحتی در ده ها نمایشگاه قابل استفاده هستند..
رول آپ استند، استندی متشکل از یک پایه آلومینیومی و بنر است که به راحتی توسط یک نفر در کمتر از چند دقیقه برپا می شود. شما می توانید این نوع استند را هرجایی که می‌خواهید قرار دهید و بیشترین توجه به کار و کسبتان را دریافت کنید و از این طریق به اهداف فروشتان کمک کنید و به جذب مخاطبین بپردازید البته با حداقل هزینه .



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27598
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید