امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

اسباب کشی در زمستان با ظریف بار


1401/07/27
کد خبر : 27210
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

افراد باید نکات مهم اسباب کشی در فصل زمستان را رعایت کنند. این نکات می‌تواند جابجایی و نقل مکان به خانه جدید را آسان تر کند، پس برای اطلاع از این نکات کاربردی با باربری ظریف بار همراه باشید.

اسباب کشی در زمستان

موارد مهم که باید آن‌ها را رعایت کنید

برای اینکه بتوانید یک اسباب کشی آسان و به دور از هزینه های اضافی و آسیب رسی به لوازم منزل را تجربه کنید باید یک سری اصول را رعایت کنید تا بدون مشکل فرایند حمل و نقل شما انجام شود، در ادامه به معرفی برخی از این موارد خواهیم پرداخت.

مشاوره از شرکت باربری و هماهنگی با آن

اسباب کشی یکی از کارهای هوشمندانه در فصل زمستان است، زمستان فصلی است که افراد کمی به فکر اثاث کشی و جابجایی هستند به همین دلیل شرکت های باربری نسبت به فصول دیگر وقت آزاد بیشتری برای ارائه خدمات به متشریان خود دارند.
بنابراین برای هماهنگی کار با شرکت حمل و نقل، دو یا سه روز قبل از تاریخ حرکت، جهت برنامه ریزی دقیق با اتوبار هماهنگی های لازم را انجام دهید.

بررسی شرایط جوی و آب و هوایی

زمستان به دلیل برف و هوای سرد شرایط جوی غیرقابل پیش بینی ایجاد کرده است، توصیه می‌کنیم در طول هفته قبل از حرکت هر روز وضعیت آب و هوا را بررسی کنید، این به شما این امکان را می‌دهد که اگر برف شدید بارید یا خیابان مسدود شده است، زمان اسباب کشی خود را تغییر دهید.

پوشاندن کف زمین و حیاط

در روز اثاث کشی، تیم حمل و نقل مدام درحال ورود و خروج به خانه هستند، به دلیل بارش برف یا باران، کفش و لباس های اعضای تیم باربری گل آلود شده و با ورود به خانه باعث کثیفی منزل شما می‌شوند.
برای جلوگیری از این امر، کف حیاط را با یک پتو یا تکه پارچه بپوشانید، پوشش های مخصوص کف نیز می‌توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

صرفه جویی در استفاده از گاز و منابع گرمایشی

هنگام اسباب کشی درب خانه باز است و گرمای داخل خانه به بیرون منتقل می‌شود، جهت صرفه جویی و پیشگیری از این مورد بخاری های منزل را خاموش کنید، با این کار ابتدا از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنید و همچنین قبض گاز شما در آخر ماه کاهش می یابد.
قبل از روز منتقل شدن به خانه جدید حتما پکیج ها و تجهیزات گرمایشی آن را بررسی کنید با ولوم کم روشن بزاریدشون که بعد از چینش لوازم با خیالی راحت بتوانید استراحت کنید و از سرمای زمستان و راه در امان باشید.

مسیر رفت و آمد کارگر اسباب کشی را تمیز کنید

ممکن است کف خیابان و کوچه در روز باربری پوشیده از برف باشد. مسیر رفت و آمد کارگر حمل بار را با یک پارو تمیز کنید تا هنگام حمل وسایل مسیر برایشان سخت نباشد، البته قابل ذکر است که کارگران باربری تهران ظریف بار 1500 از تجهیزات خود برای پاکسازی مسیر حمل و نقل استفاده می‌کنند، همچنین قبل از رسیدن کامیون یک جای پارک خوب در نظر بگیرید این کار می‌تواند روند بارگیری را در هوای سرد بهتر و بهبود بخشد.

بسته بندی مخصوص لوازم حساس

هوای سرد و لغزنده بودن زمین خطر آسیب به افراد و تجهیزات را افزایش می‌دهد، برای جلوگیری از این آسیب دیدگی و ضرر های مالی و جانی وسایلی را که ممکن است شکسته شوند دوبار بسته بندی کنید، لازم به ذکر است اشیایی که ممکن است در اثر هوای سرد بشکنند یا آسیب ببینند، نباید در صندوق عقب کامیون قرار داده شوند، سعی کنید وسایل شکننده را با دقت بیشتری جابجا کنید.
لوازم خانگی از جمله وسایلی هستند که در هوای سرد هنگام اسباب کشی آسیب ببینند، برای جلوگیری از آسیب به وسایل برقی توصیه می‌شود آنها را با وسیله نقلیه شخصی خود حمل کنید، هنگام حمل و نقل وسیله نقلیه را گرم نگه دارید تا به این دستگاه ها آسیب نرسانید.

به طور کلی موارد مهم اسباب کشی در فصل زمستان و سرما

• کمک گرفتن

رزرو اتوبار معتبر و مناسب که سابقه ای خوبی در این امر دارد و می‌تواند به شما کمک های زیادی بکند.

• تمیز کردن راه

مسیر خانه تا ماشین اگر تمیز باشد از لیز خوردن کارگر حمل بار جلوگیری می‌شود و در نهایت به لوازم منزل آسیب می‌رسد.

• اطلاع از وضعیت آب و هوا

اگر بدانید چه روزی از هفته هوا آفتابی است می‌توانید همان روز را به عنوان فرصتی مناسب جهت اسباب کشی در نظر بگیرید.

• پوشش مناسب

همراه داشتن لباس های گرم و مناسب زمستان باعث می‌شود بعد از تحرک که بدنتان عرق کرد سرما نخورید.

• بسته بندی صحیح

به دلیل سرد بودن هوا امر بسته بندی خیلی مسئله‌ی مهمی است در این فصل که اگر به آن اهمیت ندهید دچار ضرر و زیان های زیادی خواهید شد.
اگر با یک شرکت باربری قرارداد بستید مطمئن باشید که از بهترین تجهیزات بسته بندی استفاده می‌کنند.

اسباب کشی در زمستان


 اسباب کشی در زمستان کار سختی نیست، به شرطی که تمام نکات بالا را رعایت کنید و از یک باربری و اثاث کشی راحت و آسان لذت خواهید برد، امیدواریم در روزهای سرد زمستان از نقل مکان به خانه جدید خود لذت ببرید.
ظریف بار 1500


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27210
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید