امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

از سئو سایت در تهران چه انتظاری باید داشت؟


1401/07/27
کد خبر : 25762
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 20 نفر

امروزه بسیاری از کسب و کارها به سئو احتیاج دارند. سئو به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که بوسیله آن‌ها سایت شما در رتبه‌های اول گوگل می‌آید و توسط مخاطبانتان دیده می‌شود. در شرایطی که اکثر کسب و کارها برای بقا باید خود را در فضای آنلاین عرضه کنند؛ اهمیت سئو سایت در تهران بسیار بیشتر شده است. در این مقاله نتایجی که باید از آن انتظار داشت و چند مثال در این رابطه شرح میدهیم. با ما همراه باشید.


 
در گذشته بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو شامل تعیین کلیدواژه ها و لینک سازی بود. این موارد همچنان از اهمیت بالایی در موتورهای جستجو برخوردار هستند اما فرآیند سئو گسترده‌تر شده است و عوامل دیگری را در بر میگیرد. مفاهیمی همچون تولید محتوا، تجربه کاربری، دسترسی و سرعت صفحات، سازگاری با تلفن همراه، تحلیل رقبا، قابلیت خزیدن روبات ها، بازاریابی شبکه های اجتماعی و غیره. در حال حاضر موتورهای جستجو برای تعیین رتبه سایت ها صدها عامل رو بررسی می کنند. همه اینها رقابت را در سئو سخت تر کرده است
اما سوالی که پیش می‌آید این است که در صورتی که یک سایت نسبت به رقبای خود در موتور جستجو جایگاه بهتری داشته باشد؛ این موضوع چه نتیجه ای روی کسب و کار خواهد داشت؟ قطعا سئو یک سایت نتایج مثبت زیادی بر رونق آن دارد که در زیر به بررسی آن میپردازیم:

•    افزایش بازدید سایت و برتری بین رقبا

اولین مورد این است که شانس سایت شما برای جذب کاربر افزایش میابد. تجربه نشان داده است که کاربران اولین نتیجه ای که گوگل به او نشان میدهد را انتخاب میکنند در نتیجه باعث پیشرفت در زمینه کاری شما می‌شود.


 
به عنوان مثال شما وقتی کلمه مشاوره حقوقی را در گوگل جستجو میکنید، به احتمال زیاد اولین نتیجه ای که گوگل به شما ارائه میدهد را برای دریافت مشاوره حقوقی خود انتخاب میکنید.

•    بازخورد مناسب در کلمات مرتبط

دومین مورد این است که هنگامی که سئو سایت شما به صورت اصولی انجام می‌شود، شما در کلماتی رتبه میگیرید که دقیقا هدف کسب و کار شماست.
به عنوان مثال یک وبسایت فروش ارز پایدار تتر را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین کلماتی که کاربران در مورد تتر جستجو میکنند؛ نرخ تتر است. طبیعی است که کاربران قبل از خرید تتر، میخواهند نرخ تتر را بدانند.

•    کسب درآمد بیشتر

سومین نتیجه ای که از یک سئو اصولی میتوان انتظار داشت؛ وجود محتواهایی با نرخ تبدیل بالاست. در محتوای با نرخ تبدیل بالا احتمال تبدیل کاربران به مشتری افزایش میابد و در نتیجه کسب و کار شما نتیجه بهتری کسب خواهد کرد.

به عنوان مثال وقتی شما کلمه موتور مناسب کرکره برقی را در جستجو میکنید و وارد سایتی در نتایج گوگل می‌شوید، از سایتی خرید خواهید کرد که توضیحات کامل تری را در مورد موتور مناسب کرکره برقی ارائه داده باشد و ما را به خرید آن تشویق کند. در آن صورت نتیجه سئو سایت خود را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

•    برندسازی نام شرکت و محصولات

یکی از مهمترین تاثیراتی که سئو سایت در کسب و کار شما دارد این است که به مرور زمان برند شما شناخته می‌شود. در این حوزه میتوان دیجی کالا را مثال زد. در حال حاضر هر کسی که قصد خرید کالایی به صورت آنلاین داشته باشد شاید اولین کلمه ای که برای جستجو به ذهن او میرسد نام دیجی کالا باشد. این موضوع سبب می‌شود کسب و کار شما به درآمدی پایدار دست یابد.
همه این نتایج در شرایطی به دست می‌آید که کار سئو سایت خود را به یک شرکت سئو معتبر بسپارید که کار خود را به صورت اصولی و با استانداردهای گوگل انجام دهد. شرکت سئو اینجا با داشتن تیمی مجرب و حرفه‌ای میتواند بهترین انتخاب برای سئو سایت شما باشد.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25762
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید