امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

از آب و هوای کیش در پاییز بیشتر بدانید


1401/07/27
کد خبر : 28732
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کیش یکی از انتخاب‌هایتان برای تفریح است پس بد نیست تا با آب و هوای آن هم آشنا باشید. گرچه کیش مقصدی برای تمام فصول است اما در بعضی ایام سال آب و هوایی عالی دارد که باعث می‌شود بیش از پیش مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

کیش؛ جزیره‌ای سحرآمیز!

جزیره مرجانی کیش به دلیل داشتن تفریحات آبی متعدد مانند پاراسل، شاتل، غواصی، اسکوتر زیردریایی، فلای برد، بنانا و غیره یکی ای مهیج‌ترین جاها برای ماجراجویی است. این جزیره زیرساخت‌های خوبی در صنعت گردشگری دارد و به همین دلیل می‌توانید انواع هتل‌ها را در آنجا بیابید. کیش تنوع زیادی در مراکز اقامتی، مراکز خرید، رستوران و مراکز تفریحی دارد و به همین دلیل اصلا در انجا حوصله‌تان سر نمی‌رود. با بلیط چارتر کیش به هر گوشه از آن که سفر کنید جایی برای تفریح پیدا می‌کنید و از بودن در انجا سیر نمی‌شوید.


 
آب و هوای کیش در پاییز

سفر به کیش در فصل پاییز

با اینکه در تمام ماه‌های سال گردشگران به کیش سفر می‌کنند اما این جزیره در فصل پاییز حال و هوای دیگری دارد. در این ایام از گرمای شدید تابستان خبری نیست و نسیم خنک را می‌توان در همه جا احساس کرد. در پاییز کیش خنک‌تر بوده و بدون اینکه اذیت شوید می‌توانید در ساحل قدم زده و به تفریح بپردازید. شاید در این ایام در هنگام ظهر گرما شدت پیدا کند اما همچنان سایه خنک است و موجب آزار شما نمی‌شود. اگر از ان دسته افرادی هستید که از گرما و سفر کردن در گرما بیزارید سفر در پاییز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته این را هم بگوییم که آب و هوای کیش در پاییز چندان هم ثبات ندارد! یعنی ممکن صبح از هتل خارج شده و با خنکای هوا رو به رو شوید و بعد از مدتی گرما را تجربه کنید. البته این تجربه ثابت نیست و پس از چند دقیقه تغییر می‌کند. لذا همواره به گردشگران توصیه می‌کنیم آمادگی لازم را داشته باشند.

آب و هوای کیش در پاییز

همانگونه که پیشتر گفتیم کیش در فصل پاییز آب و هوای بهتری نسبت به تابستان دارد؛ اما این به آن معنا نیست که با شرجی هوا مواجه نشوید. در ابتدای پاییز بعضی روزها شرجی است و در هنگام ظهر با گرمای هوا مواجه می‌شوید. لذا در این ساعات خوب است تا به تفریحاتی که در فضای بسته قرار دارند بروید. بسته به اینکه در ابتدای پاییز به کیش سفر می‌کنید و یا در اواسط این فصل باید آمادگی لازم برای هرگونه آب و هوا را داشته باشید. همچنین در انتهای پاییز و در روزهای منتهی به زمستان امکان بارش باران وجود دارد و بهتر است چتر همراه خود ببرید.


 آب و هوای کیش در پاییز

شب‌های کیش در پاییز

هر قدر هم که روزها به تفریح بپردازید شب‌های کیش چیز دیگری است! شب‌های این جزیره آن هم در فصل پاییز با نسیم خنک و صدای امواج دریا عجین شده است و حسابی شما را به وجد می‌آورد. شب‌های کیش در روزهای پاییز هم خنک است و هم لذت‌بخش! به نحوی که از قدم زدن در ساحل لذت می‌برید. البته گاهی ممکن است با هوای شرجی رو به رو شوید که چندان پایدار نیست و بعد از مدتی هوا رو به خنکی می‌رود. لذا توصیه می‌کنیم که حتما لباس مناسب همراه داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که اکثر تفریحات آبی کیش در هنگام شب تعطیل‌اند و می‌توانید در این ساعات به دوچرخه سواری پرداخته و یا به مراکز تفریحی سرپوشیده بروید.

مزایای سفر به کیش در فصل پاییز

با وجود نوسان هوا در این فصل بد نیست بدانید که سفر به کیش در پاییز مزیت‌هایی هم دارد. یکی از این مزایا تخفیفاتی است که توسط هتل‌ها، تورها و مراکز تفریحی اعلام می‌شود. این امر سبب می‌شود تا در هزینه‌های تفریح بتوانید صرفه‌جویی کنید. همچنین اگر خوش شانس باشید می‌توانید بلیط کیش با قیمتی قابل قبول پیدا کرده و به هزینه‌ای نه چندان زیاد راهی کیش شوید. علاوه بر همه این‌ها خوب است بدانید که در فصل پاییز اکثر مراکز خرید به دلیل تغییر اجناس خود تخفیفات خوبی ارائه می‌کنند و این امکان وجود دارد تا با قیمت‌های قابل قبول اجناس باکفیت بخرید. اجناسی که تنوع زیادی دارند و شاید با آن قیمت در جای دیگر یافت نشوند. همچنین اگر شانس با شما یار باشد می‌توانید در قرعه‌کشی‌ها شرکت کرده و جایزه‌ای ارزشمند دریافت کنید.


 
آب و هوای کیش در پاییز

تفریحات و جاذبه‌های کیش در پاییز

آب و هوای کیش در پاییز تفریح را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند و بدون تحمل گرما می‌توانید در ساحل به سرگرمی‌های مختلف بپردازید. از جمله تفریحات آبی کیش می‌توان به جت اسکی، بنانا، شاتل، غواصی و پاراسل اشاره کرد که طرفداران زیادی دارند. البته تفریحات کیش به این موارد ختم نمی‌شود و شب‌ها می‌توانید به دوچرخه سواری پرداخته و یا با قلعه وحشت بروید و لحظات مهیجی را سپری کنید. اگر هم شیفته برف بازی در دل جزیره هستید ما برایتان پیشنهاد ویژه‌ای داریم. مجتمع تفریحی پنگوئن جایی خارق‌العاده است که با داشتن برف مصنوعی و سرمای زیاد کاری می‌کند که فراموش کنید در جزیره‌ای در دل دریا هستید. این مجتمع تفریحی شامل گیم نت، سالن تیراندازی، بیلیارد، سنگ نوردی، فودکورت، درینک بار و فست فود است و می‌تواند یک روز از سفر شما را به خودش اختصاص دهد. سرما و برف مجتمع پنگوئن حسابی شما را به وجد می‌اورد و به خاطره‌ای تکرارنشدنی تبدیل می‌شود.

سفر به کیش در دیگر فصل‌ها

کیش مقصدی برای تمام فصول است؛ اما باید در نظر داشته باشید که به وجود دلیل گرما و شرجی زیاد در فصل تابستان شاید نتوانید در طول روز به تفریحات آبی بروید. همچنین در فصل زمستان شدت بارش‌ها افزایش پیدا می‌کند و باید با آمادگی قبلی راهی این جزیره مرجانی شوید. با این وجود کیش برای افراد ماجراجو که می‌خواهند همراه با دوستانشان تفریح کنند گزینه‌ای جالب توجه محسوب می‌شود. فراموش نکنید که بهار و پاییز یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به کیش است و حسابی در گنجینه ذهنتان ماندگار خواهد بود.


آب و هوای کیش در پاییز

در پاییز از کجاها دیدن کنیم؟

در این فصل تقریبا تمام تفریحات کیش در طول روز قابل استفاده‌اند و به دلیل خنکای نسبی هوا این امکان را دارید تا بدون اذیت شدن از گرما تفریح کنید. از جمله تفریحاتی که در این ایام می‌توان انجام داد رفتن به اسکله و قایق سواری است که باعث می‌شود از خنکای دریا بیشتر لذت ببرید. در اسکله کیش انواع قایق‌های لاکچری و کشتی‌های تفریحی وجود دارد که هرکدام با قیمت‌های متنوع لحظات خاطره‌انگیزی را برای مسافران رقم می‌زنند. همچنین خوب است تا در پاییز به پارک دلفین‌ها رفته و ساعتی به تماشای حرکات موزون این موجودات دوست داشتنی بنشینید. البته در این مجموعه باغ پرندگان و موزه خزندگان نیز وجود دارد که حسابی برایتان غافلگیرکننده است.
کلام پایانی
آب و هوای کیش در پاییز ممکن است گاهی غافلگیرکننده باشد؛ به نحوی که صبح با هوای ابری و خنک مواجه شوید و ظهر با نور شدید آفتاب! هرچه که باشد کیش یک مقصد سرگرم‌کننده است و کاری می‌کند تا برای چند روز خستگی کار را فراموش کنید. اگر قصد سفر به این جزیره مرجانی را دارید پیشنهاد می‌کنیم که با خرید تور کیش با قیمتی مقرون به صرفه به سفر بروید. همچنین می‌توانید برای رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما روی کمک ما حساب کرده و با خیالی آسوده راهی سفر شوید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28732
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید