امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ارزان ترین گزینه های سفر به تایلند با فلای تودی


1401/07/27
کد خبر : 27987
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

سفر به تایلند می‌تواند برای شما هزینه کمی داشته باشد، زیرا این کشور به نسبت بقیه کشورهای توریستی ارزان‌تر است و هتل‌هایی وجود دارند که می‌توانید آنها را باقیمتی مناسب رزرو کنید. فلای تودی دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در فلای تودی شرایطی فراهم شده است که شما به ارزان ترین هتل های پوکت و بانکوک دسترسی داشته باشید و بلیط را با قیمتی مناسب تهیه کنید.
در ادامه همراه ما باشید تا درباره مزایای سفر به تایلند با فلای تودی، اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم.


 سفر به تایلند

بلیط ارازن برای سفر به تایلند با فلای تودی

قیمت بلیط هواپیما بخش مهمی از هزینه‌های سفر را پوشش می‌دهد و شما باید تا حد ممکن این هزینه را کاهش دهید. پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان شاید به نظر کاری سخت و زمان‌بر به نظر برسد. اما اگر شما راه آن را بلد باشید، خرید بلیط هواپیمای قیمت مناسب اصلا سخت نخواهد بود.
شما می‌توانید زمانی که مسافران کمتری به این کشور سفر می‌کنند را انتخاب کنید. در این ماه‌های سال، شرکت‌های هواپیمایی بلیط‌های خود را ارزان‌تر از حد معمول می‌فروشند تا هواپیما بتواند با حداکثر مسافر پرواز کند. زمانی که هوای تایلند خنک و معتدل باشد، این کشور مملو از گردشگران می‌شود. با توجه به افزایش تعداد مسافران در این فصول، قیمت بلیط تایلند افزایش می‌یابد.
در فصل‌های بارانی یا بسیار گرم در تایلند، تعداد مسافران این کشور کاهش می‌یابد و شما می‌توانید تور ارزان به تایلند رزرو کنید. البته تعطیلات نیز در قیمت بلیط تاثیر بسزایی دارد. اگر می‌خواهید در نوروز به تایلند بروید، باید هزینه بیشتری برای بلیط پرداخت کنید.
قیمت بلیط هواپیما بانکوک، در زمان‌های مختلف سال متفاوت است. اما اگر قصد سفر تفریحی به تایلند را دارید و از هزینه‌های سفرتان مطلع هستید، می‌توانید برای تاریخ مورد نظر خود بلیط سیستمی تایلند خریداری کنید. اگر نگران قیمت بلیط هستید، توصیه می‌کنیم به دنبال پرواز لحظه آخری یا پرواز چارتر باشید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تایلند

از طرفی، امروزه برای خرید بلیط هواپیما نیازی به حضور فیزیکی در آژانس‌های مسافرتی نیست. همه چیز به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک قابل انجام است. بنابراین اگر قصد سفر ارزان به تایلند را دارید، کافیست به سایت فلای تودی مراجعه کرده و تاریخ سفر خود را مشخص کنید. سپس لیستی از بلیط‌های هواپیما برای شما نمایش داده می‌شود.
چنانچه برای خرید بلیط هواپیما تایلند وقت ندارید، بلیط چارتر یک گزینه عالی است. این بلیط‌ها به صورت چارتر هوایی به فروش می‌رسند و هر چه زمان پرواز نزدیکتر باشد، قیمت بلیط چارتر کاهش می‌یابد. بلیط‌هایی که چند ساعت قبل از شروع پرواز فروخته می‌شوند، بلیط‌های لحظه آخری هستند که قیمت آن‌ها از همه بلیط‌های دیگر کمتر است.
همچنین اگر می‌خواهید در تاریخ خاصی به این کشور بروید و بازگردید، بلیط هواپیمای رفت و برگشت به تایلند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. این نوع بلیط نسبت به خرید بلیط یک‌طرفه مزیت‌های زیادی دارد.
اولین مزیت بلیط رفت و برگشت، مقرون به‌صرفه بودن آن است. همچنین موقع برگشت هیچ نوع نگرانی بابت خرید بلیط ندارید و راحت به ایران بازمی‌گردید. شما می‌توانید اطلاعات بلیط رفت و برگشت تایلند را با بهترین قیمت در سایت فلای تودی بررسی کنید.  

اقامت ارازن در تایلند با فلای تودی

 سفر به تایلند


به دلیل موقعیت جغرافیایی تایلند، اغلب آب و هوای آن تحت تاثیر دریا قرار دارد و معتدل و مرطوب است. در شمال کشور، محیط سرسبز کوهستانی و جنگل‌های انبوه قرار دارند. آب و هوای تایلند را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد: گرم و خشک، بارانی و سرد که از اواسط بهمن تا خرداد گرم و حدود 34 درجه سانتی‌گراد است. از خرداد تا آبان، فصل بارانی آن با 23 درجه سانتیگراد شروع می‌شود. در زمستان دمای هوا به 20 درجه بالای صفر می‌رسد.
این توضیحات را ارائه دادیم تا بدانید که مسلما انتخاب شهر و فصل می‌تواند بر قیمت هتل تاثیر بگذارد. مهم ترین شهرهای تایلند پوکت، پاتایا، سامویی و بانکوک هستند. بنابراین مثلا قیمت هتل های پاتایا با شهرهای دیگر که کمتر محبوب هستند، فرق دارد. همچنین باید بدانید که هتل‌های 5 ستاره گران قیمت، تضمین‌کننده سفری لذت‌بخش نیستند. اگر قصد دارید هزینه سفر به تایلند را کاهش دهید، اقامت در یک هتل سه ستاره نیز باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود.
شما می‌توانید ارزان ترین و باکیفیت ترین هتل های تایلند را در سایت فلای تودی پیدا کنید. برای رزرو هتل ارزان، پس از مراجعه به صفحه رزرو هتل خارجی فلای تودی، شهر مقصد خود را انتخاب کنید. اگر به دنبال هتل خاصی هستید، می‌توانید نام هتل را نیز تایپ کنید.
در این بخش تقویمی برای انتخاب مدت اقامت در اختیار شما قرار گرفته است. پس از انتخاب تاریخ، نوبت به انتخاب تعداد بزرگسالان و کودکان می‌رسد. در این مرحله شما مشخص می‌کنید که در هر اتاق چند اقامت خواهند داشت. بعد از تکمیل مشخصات، بر روی دکمه جستجوی هتل کلیک کنید تا لیست هتل‌ها نمایش داده شود.


 سفر به تایلند

پرداخت هزینه هتل خارجی با کارت شتاب

مهمترین مشکلی که اکثر مردم هنگام رزرو هتل تایلند با آن مواجه هستند، نحوه پرداخت است. از آنجایی که برای پرداخت آنلاین رزرو هتل های خارجی به مسترکارت و ویزا کارت نیاز دارید و بسیاری از کاربران به این کارت‌ها دسترسی ندارند، ممکن است در پرداخت آنلاین با مشکل مواجه شوند. فلای تودی این مشکل را حل کرده است. یکی از مزایای رزرو هتل تایلند در فلای تودی، این است که برای خرید آنلاین نیازی به مسترکارت یا ویزا کارت ندارید. فقط با یک کلیک هتل مورد نظر را انتخاب کنید و با استفاده از کارت‌های شتاب در هر کجای دنیا که هستید، پرداخت ریالی خود را انجام دهید.
از دیگر مزایای رزرو هتل در فلای تودی می‌توان به امکان فیلتر کردن اشاره کرد. بنابراین کار برای شما ساده‌تر می‌شود و نیازی نیست که همه گزینه‌ها را به طور جداگانه بررسی کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت پیشتیبانی 24 ساعته، با شماره 02142405000 تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27987
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید