امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

ارزان ترین و معتبرترین شرکت باربری در تهران


1401/07/27
کد خبر : 26367
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

در ادامه این مقاله می خواهم شما را با یک شرکت باربری و اتوبار در استان تهران آشنا کنم که در صورت نیاز به اسباب کشی از این شرکت خدمات دریافت کنید.

باربری صداقت بار

صداقت بار

باربری و اتوبار زیادی در سطح تهران وجود دارد که همه آن ها با شعار های خود در تبلیغاتشان ، خود را ارزان ترین ، قدیمی ترین ، معتبر ترین ، بهترین و.... به مردم معرفی می کنن ، ولی نمی توان به راحتی به آنها اعتماد کرد، تنها راه اعتماد جلب رضایت مشتریان قدیمی و معرفی توسط افراد دیگر هست که به یک شرکت یا شخص اعتبار می بخش و مردم با اعتماد کامل از آن شرکت خدمات دریافت می کنند. موسسه باربری صداقت بار از سال 1380 شروع به فعالیت کرد و جزو سه شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات اسباب کشی در تهران می باشد . این شرکت خدمات زیادی به مشتریان خود می دهد و تا به امروز رضایت کامل مشتریان خود را دریافت کرده است.

تلفن تماس جهت مشاوره و درخواست خدمات 1786 می باشد که به صورت شبانه روزی پاسخگو هستن

صداقت بار از جمله شرکت های هست که نرخ اسباب کشی خود طبق نرخ اتحادیه باربری تهران محاسبه و به مشتریان خود ارائه می دهد و به همین دلیل جزو ارزان ترین شرکت های باربری نیز می باشد . این شرکت به عنوان باربری ارزان در استان تهران نیز معروف هست و می توانید به راحتی قیمت های این شرکت را با یک تماس با دیگر شرکت های باربری مقایسه کنید.. توجه داشته باشید که پایین بودن قیمت مبنی بر بی کیفیت بودن خدمات نمی باشد و تیم صداقت بار بهترین خدمات را برای شما در نظر میگیرد.

از جمله کار های واجب برای اسباب کشی بسته بندی می باشد که بهتر هست توسط یک فرد با تجربه انجام شود و همچنین قیل از بسته بندی باید یکسری لوازم مورد نیاز نیز تهیه شود که در صورت سپردن بسته بندی به تیم صداقت بار دیگر نیاز نیست به فکر بسته بندی و تهیه لوازم باشید زیرا این شرکت یک تیم متخصص قبل از تیم حمل بار برای شما ارسال می کند تا ریز تا درشت لوازم را بسته بندی کنن.

خدمات باربری تهران صداقت بار

از دیگر خدمات باربری صداقت بار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارسال پرسنل جهت نظافت
  • ارسال پرسنل جهت پذیرایی
  • چیدمان اثاثیه منزل
  • تکنیسین فنی
  • باربری مبل  و جهیزیه
  • حمل گاوصندوق و بارهای سنگین
  • بیمه حمل و نقل
  • بسته بندی اثاثیه منزل
  • ارسال کارگر اسباب کشی
  • سابقه درخشان

خدمات باربری و اتوبار در تهران

ویژگی های منحصر به فرد صداقت بار

حمل و نقل بار درون شهری و برون شهری: صداقت بار جابه جایی اثاثیه و حمل بار را به مناطق داخل شهری محدود نکرده است بلکه خدمات باربری را برای شهرستان های اطراف و مناطق برون شهری نیز ارائه می دهد.
ارائه ماشین های باربری مسقف و ضد ضربه: خودروهایی که جهت حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند پس از شروع پروسه باربری سرویس شده تا بتوانند در طی مسیر امنیت بار را تضمین نمایند. از طرفی از ماشین های باربری مسقف و ضد ضربه استفاده می شود تا خسارت و آسیب های بار در حین جابه جایی به حداقل برسد.
بسته بندی اصولی و تخصصی بار: برای بسته بندی لوازم با توجه به کوچک و بزرگ بودن اشیا ، شکستنی بودن یا نبودن آن و همینطور میزان قیمتی بودن هر وسیله از بسته بندی مخصوص استفاده می شود. اشیا کوچک و بزرگ جداسازی می گردد و از انواع کارتن ، فوم های چند لایه ، نایلون های حباب دار کوچک و بزرگ و انواع چسب های بزرگ و قطور برای بسته بندی لوازم استفاده می شود. چیدمان اصولی بار: چیدمان تخصصی و اصولی بار در صداقت بار یکی دیگر از مزایا این اتوبار است. تمام بسته ها به ترتیب چیده می شوند. بسته های سنگین تر در زیر و بسته های کوچک و شکستنی ها بالاتر قرار داده می شوند تا در حین جابه جایی مشکلی برای آنها پیش نیاید.
هزینه های باربری مناسب: از آنجا که هزینه خدمات این شرکت متناسب با کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان است ، مشتریان اغلب از پرداخت آن رضایت کامل دارند. مشتری مداری در این شرکت باعث شده است هزینه های در نظر گرفته شده برای هر کدام از خدمات به گونه ای باشد که پرداخت آن برای اقشار مختلف جامعه آسان باشد.
کادر اجرایی مجرب و متخصص صداقت بار: تمام پرسنل صداقت بار اعم از مشاورین ، راننده ها و افردی که وظیفه بسته بندی ، حمل و چیدمان بار را به عهده دارند آموزش دیده بوده و در زمینه باربری از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند. این افراد بسیار قابل اعتماد ، خوش رفتار و منظم هستند.
عقد قرارداد رسمی و بارنامه: برای تمام مشتریان قرارداد رسمی و بارنامه ثبت می شود. همچنین صداقت بار برای عقد قرار داد با شرکت های اتوبار و سازمان دیگری که در زمینه خدمات باربری فعالیت دارند اعلام آمادگی نموده است.
نظم و برنامه ریزی دقیق: یکی از مهمترین ویژگی های این اتوبار داشتن نظم و برنامه کاری دقیق است که باعث می شود تمام خدمات در سریع ترین زمان و با بالاتری کیفیت ممکن ارائه گردد. پروسه ارسال کادر فنی و خودرو باربری و همینطور حمل و نقل و جابه جایی بار در زمان مشخص و طبق برنامه ای از قبل تعیین شده صورت می گیرد.

اطلاعات تماس صداقت بار

آدرس سایت : sedaghatbar.ir

تلفن تماس : 1786 بدون پیش شماره حتی با موبایل

آدرس دفتر مرکز : تهران ، شهران ، بالاتر از نیروگاه نفت ، باربری صداقت بار


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26367
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید