امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ارائه برترین غذا برای گربه توسط شرکت پت سزار کندی


1401/07/27
کد خبر : 28012
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

مقدمه

گربه ها جز حیوانات خانگی جذاب و دلنشین هستن که با حرکات و ظاهر جذاب شان افراد زیادی را جذب می کنند .بسیاری از افراد علاقه خاصی به این حیوانات بازیگوش برای دارند و آنها را در منزل خود نگهداری می کنند و ساعات بسیاری از زمان خود را با آنها سپری می کنند. این حیوانات شیرین نیاز به تغذیه مناسب دارند تا بتوانند این طراوت و سلامت جسمی را حفظ کنند و تامین غذای با کیفیت مسئولیت حساس  صاحبان آنها بوده است که با توجه به تنوع غذاهای ارائه شده برای گربه توسط شرکت های متعدد بخصوص شرکت پت سزار کندی  به کاری نسبتا آسان تبدیل شده است .

قیمت غذا برای گربه

افراد زیادی به نگهداری حیوانات خانگی مانند گربه ها علاقه نشان می دهند اما نگهداری این حیوانات چالش هایی را مانند چک کردن سلامت حیوان خانگی، زدن به موقع واکسن های لازم، جلوگیری از بیمار شدن این حیوانات و در نظر گرفتن یک رژیم تغذیه ای مناسب آن ها را به همراه دارد.
قیمت غذای گربه یکی از مهم ترین عواملی است که صاحبان این حیوانات خانگی برای تغذیه صحیح و به صرفه گربه شان در نظر می گیرند.


غذا برای گربه

تاثیر نوع موادتشکیل دهنده بر قیمت غذای گربه

مواد تشکیل دهنده غذای گربه تا حد قابل توجهی با قیمت نهایی غذای گربه در ارتباط هستند.
بر همین اساس هر اندازه که مواد تشکیل دهنده غذای گربه از نظر تغذیه ای ارزشمند و گران قیمت تر باشند، قیمت آن هم بالاتر است.
به عنوان مثال غذاهایی که حاوی گوشت بره، گوساله، ماهی و مرغ هستند به ترتیب از قیمت بالاتری هم برخوردار اند.
هم چنین غذاهایی که دارای مکمل های پروتئینی و ویتامینی هستند و می توانند تمام نیازهای تغذیه ای گربه را تحت پوشش قرار دهند و غذاهایی که با انواع طعم دهنده ها غنی شده اند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

مقایسه میزان فروش بر اساس کیفیت یا قیمت غذای گربه

فاکتور های مهمی مانند به عنوان مثال نوع بسته بندی، حجم بسته بندی، مدل و شکل ظاهری غذا، مواد تشکیل دهنده، کیفیت و علی الخصوص قیمت در در میزان فروش غذای یک حیوان خانگی تاثیر گذار اند.
بهترین غذای گربه شما باید در عین داشتن قیمت مقرون به صرفه بتواند تمام نیازهای تغذیه ای گربه شما را برطرف کند.
در غیر این صورت عوارض مصرف غذای بی کیفیت هزینه های زیادی را بابت درمان انواع بیماری‌های گربه تان به دنبال خواهد داشت با این حال غذاهای خشک و با کیفیتی وجود دارند که از نظر قیمت بسیار ارزان هستند و در ضمن می توانند یک غذای کامل و مناسب برای برطرف کردن تمام نیازهای تغذیه ای گربه شما باشند.
با توجه به این مسئله گزینه به صرفه برای گربه و مشتری خرید غذایی با کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب می باشد.
بنابراین شرکت تولید کننده غذای حیوانات خانگی در ابتدا باید روی کیفیت محصولات و در کرحله بعدی به قیمت آن توجه کند تا میزان فروش بیشتری داشته باشد.

غذای خشک برای گربه

یکی از دغدغه های نگهداری گربه ها تهیه غذای مناسب و با کیفیت برای این حیوانات خانگی است. انتخاب درست غذای گربه می تواند مسیر سلامت او را تعیین کند.
 با انتخاب درست غذای مناسب گربه می توان باعث کم شدن ریزش مو، سلامت دندان ها، سلامت کلیه ها، عدم چاقی و… گربه ها شد.
 گنجاندن غذای خشک گربه در تغذیه ی گربه ها از به صرفه ترین تغذیه ها برای آن ها است.
غذای خشک گربه از همه لحاظ بسیار مناسب است زیرا می توان زمانی که در خانه نیستید، غذای خشک برای گربه را در ظرف غذای گربه تان بریزید تا هر موقع که خواست بخورد.
هم چنین این غذا از ماندگاری بالایی هم برخوردار است و یکی از انتخاب های ارزان برای غذای گربه است. توجه داشته باشید که غذای خشک گربه باید همراه با غذای مرطوب و یا با مواد طبیعی مانند گوشت مرغ یا ماهی پر شود.
غذای خشک گربه دارای مزایایی همچون ارزان بودن، نگهداری راحت تر و به مدت طولانی تر می باشد.
توجه به این نکته حائز اهمیت است که غذای خشک گربه اکثرا با توجه به سن گربه ها طبقه بندی می شوند.


غذا برای گربه

بهترین مارک غذای خشک گربه

می توان گفت بهترین مارک غذای خشک گربه برای هر گربه متفاوت است. مارک های غذای خشک گربه در نژاد ها، سن و حتی دستور العمل ها و مصرف غذا تفاوت دارند.
برای اطلاع از بهترین مارک غذای خشک گربه باید با دامپزشک گربه مشورت کنید؛ زیرا مناسب ترین غذای خشک برای گربه بر اساس نیاز های خاص گربه شما تعیین می شود.
به عنوان مثال اگر بچه گربه ی شما حساسیت به غلات دارد، باید به دنبال غذا های خشک گربه بدون دانه باشید تا دستگاه گوارش گربه تان اذیت نشود.
در نظر داشته باشید که با توجه به نیاز گربه خود، اصل تنوع را در تغذیه را نیز در انتخاب بهترین مارک غذای گربه رعایت کنید.
یکی از بهترین مارک های تامین کننده غذای حیوانات برند سزار و کندی است، این برند محصولات با کیفیت و سالمی را با قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند.

قیمت غذای خشک گربه

عوامل متعددی در قیمت غدای خشک گربه تاثیر گذار هستند، از جمله این فاکتور ها می توان به میزان مواد مغذی و مکمل های مفید در فرمولاسیون غذا، نوع مواد تشکیل دهنده غذای و قیمت آ نها، حجم غذای بسته بندی شده و… اشاره کرد.
البته با توجه به مارک های مختلفی از غذای خشک گربه که در بازار موجود هستند و ایرانی یا خارجی بودن آن نمی توان قیمت ثابت و معینی را برای غذای خشک برای گربه تعیین کرد.

خرید غذای گربه ارزان

بدون شک، خرید غذای گربه ارزان دغدغه ی تمامی کسانی است که گربه خانگی دارند!
اینکه بدانیم چگونه می توانیم غذای گربه خود را با کمترین هزینه و به صرفه ترین حالت ممکن خریداری کنیم.
برخی گمان می کنند با تهیه ی خانگی غذای گربه هزینه های نگهداری از آن خیلی کمتر است.
بنابراین ترجیح می دهند خودشان غذای گربه خود را در خانه درست کنند.
اما عده ای دیگر گمان می کنند که با خرید کردن از پت شاپ ها و فروشگاه های خرید غذای گربه هزینه های تامین غذای آن ها کمتر می شود!

فروشگاه های خرید غذای گربه

اکنون دیگر در هر کجای ایران که بخواهید غذای گربه تهیه کنید به راحتی برایتان امکان پذیر است.
فروشگاه های خرید غذای گربه تقریبا به غیر از کلانشهر ها، در اکثر شهر های کشورمان نیز واقع شده اند.
با یک جست و جوی ساده در نت به آسانی می توانید بهترین فروشگاه خرید غذای گربه را برای دوست و رفیق دلبندتان یعنی همان گربه های زیبا و دوست داشتنی تهیه کنید!


غذا برای گربه

وب سایت خرید غذای گربه

امروزه با توجه به اینکه عده ی زیادی از خانم ها وآقایانی که حیوان و مخصوصا گربه های خانگی را نگهداری می کنند،
شاغل بودن هستند و فرصت کافی برای خرید به صورت حضوری را ندارند، آنلاین شاپ ها و وب سایت های مختلفی در زمینه ی خرید غذای گربه فعالیت می کنند.
برخلاف زمان گذشته که خرید و تهیه ی غذای حیوانات خانگی کاری مشکل و زمانبر بود، امروزه، به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید با یک جست و جوی ساده در وب سایت های مختلف خرید غذای گربه، غذای مورد نظرتان را سفارش دهید.
جالب است بدانید که در کمترین زمان ممکن این بسته های غذا در هر شهری که باشید با پست برای شما ارسال می شوند.
با کمترین هزینه و در اسرع وقت می توانید مناسب ترین غذا را برای گربه خود سفارش دهید! برای دریافت خدمات سفارش آنلاین به وب سایت https://petsezar-candy.com مراجعه فرماایید یا با شماره تلفن های  ۰۲۱۵۵۴۳۶۵۵۰ _ ۰۲۱۵۵۴۲۷۴۶۰    برای کسب مشاوره غیر حضوری تماس حاصل فرمایید .


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28012
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید