امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

احترام را به ارمغان آورید!


1401/07/27
کد خبر : 27250
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

از دیر باز از گل به عنوان هدیه ای مناسب یاد می شد به طوریکه در فرهنگ های مختلف از آن استفاده می شود. به طور مثال، شاید برایتان جالب باشد که در آفریقای جنوبی در جشن کریسمس به یک دیگر گل هدیه می دهند. یا در اروپا در هنگام دعوت به شام، مهمان برای احترام به میزبان گل هدیه می برند؛ یا در کشورهای خاورمیانه برای مراسم ختم، گل به خانواده متوفی به منظور همدردی با آنان و احترام به فرد فوت شده هدیه داده می شود. اما در کشور ما نیز از گل در مراسم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مدل های گل، باکس گل می باشد که چند سالی است به شدت مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است و از اولین انتخاب های افراد برای کادو می باشد.
برای خرید هر یک از انواع باکس گل در حالت کلی دو گزینه پیش رو خواهید داشت؛ باکس گل طبیعی و مصنوعی! علیرغم تنوع بالا در گل های مصنوعی و طول عمر زیاد آنها، هیچ یک نمی توانند جایگزین مناسبی برای گل های طبیعی باشند. استفاده از گل های طبیعی سرزندگی و نشاط و طراوت را به همراه داشته و این حس را به طرف مقابل نیز القا خواهد کرد.
برای خرید باکس گل هدیه با گل های طبیعی گزینه های بسیار زیادی پیش رو دارید، اما بهترین و پرطرفدارترین آنها انواع گل رز با شاخه های کوتاه و بلند باشد. علاوه براین، انواع گل های داوودی، لیسین توس، میخک، ارکیده، رز هلندی و انواع رزهای سفید و آبی و قرمز همگی از نمونه های بسیار مناسب برای فلاور باکس هدیه می باشند.

ارسال گل در تهران

باکس گل هدیه تولد

یکی از اصلی ترین موارد کاربرد فلاور باکس، هدیه تولد می باشد و هیچ چیزی به اندازه شاخه های رز قرمز در باکس های استوانه ای یا مستطیلی نمی توانند برای آن جذاب باشند. شاخه های بلند گل رز قرمز در جعبه های شیشه ای یا پلکسی یا باکس های حصیری جلوه فوق العاده ای داشته و شک نکنید که با سلیقه اغلب افراد سازگار است.
علاوه بر این، طرح های فانتزی و باکس حروف اسم نیز می توانند انتخاب خوبی باشند و با انواع گل های رز و داووی، میخک و لیسیانتوس قابل اجرا می باشند.
اما یکی از نکات، خرید باکس گل می باشد. امروزه با پیشرفت امر خرید آنلاین، می توان به راحتی محصول را انتخاب و سفارش داد. اما باید از مرکزی مناسب سفارش داد که در امر ارسال گل به تهران و ارسال در شهر تهران متبحر باشد.

ارسال سبد گل به تهران

از دیگر نمونه های بسیار پرطرفدار برای ارائه گل می توان به سبد اشاره کرد که در مناسبت های مختلف استفاده میشوند. مجموعه تاج گل تنوع بسیار بالایی در جنس و طرح و مدل سبدها ارائه داده و در اندازه های مختلف قابل سفارش هستند. علاوه بر ارسال این سبدها در کمترین زمان، خلاقیت به کار رفته در نحوه چیدمان و انتخاب گل نیز قابل تامل است.


ارسال گل در تهران

ارسال گل به تهران با قیمت مناسب

در تعیین قیمت گل فاکتورهای بسیار زیادی نقش دارد و از مهم ترین آنها می توان به تعداد واسطه ها میان گلخانه ها و خریداران نهایی اشاره کرد. به همین دلیل است که نرخ های ارائه شده توسط گل فروشی های مختلف در سطح شهر تهران با آنچه در بازار گل ارائه میشود متفاوت است. مجموعه گل فروشی تاج گل که در بازار گل محلاتی فعالیت دارد، به دلیل ارتباط با تولیدکنندگان اصلی گل های مختلف در نهایت قیمت های بسیار مناسبی را برای تمام خدمات خود ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است، این مجموعه برای سفارشات عمده تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته و در نهایت منجر به ارزان تر شدن قیمت ها خواهد شد.

هزینه ارسال گل به تهران

در تعیین هزینه ارسال گل به هر یک از مناطق تهران و کرج در واقع تنها قیمت سفارش شما محاسبه میشود. با توجه به اینکه تاج گل ترحیم دو یا سه طبقه سفارش داده اید یا سبد و نوع گل ها چیست و تعداد آنها چقدر است در نهایت هزینه ها محاسبه می شود. تمام سفارشات عمده و جزئی در مجموعه گل فروشی آنلاین تاج گل به صورت رایگان به تمام مناطق تهران در کمترین زمان ارسال می شود. با این انتخاب می توانید تا حد زیادی در هزینه های رفت و آمد و همچنین زمان صرفه جویی کنید.

ارسال سبد گل در تهران

تفاوتی ندارد که به دنبال خرید سبد گل لاکچری و بزرگ باشید یا نمونه های ساده با گل های رز، در هر صورت مجموعه تاج گل مدل های متنوع با جلوه منحصر به فرد را برایتان ارائه می دهد. خرید سبد گل خواستگاری یکی از کارهای بسیار مهم برای شرکت در این مراسم می باشد که باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. انتخاب مناسب و دقیق گل های زیبا و متناسب با مراسم خواستگاری و استفاده از خلاقیت و ایده پردازی برای خاص بودن طرح و نحوه چیدمان گل ها از موارد مهمی می باشند که در این دسته گل ها نباید از آن غافل شد.
ارسال گل در تهران برای مراسم خواستگاری و غیره با گل های متنوع و زیبا در طرح و مدل های بزرگ و کوچک فانتزی و رسمی توسط طراحان حرفه ای تاج گل ارائه می شود.


 ارسال گل در تهران

بهترین گل فروشی تهران

در انتخاب بهترین گل فروشی تهران برای خرید هر یک از انواع تاج گل، سبد گل و دسته گل و باکس و غیره لازم است چند ویژگی مهم را در آنها بررسی کنید که عبارتند از:

خرید اینترنتی و سفارش آنلاین گل

با توجه به مواردی که در طول متن نیز به آن اشاره شد؛ از قبیل صرفه جویی در هزینه های مالی و زمانی و تحویل گرفتن گل های تازه در محل، بدون شک خرید اینترنتی و ثبت سفارش آنلاین گل ضروری می باشد. گل فروشی های مدرن در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی همراه بوده و امکان خرید اینترنتی را فراهم نموده اند. علاوه بر آسان تر شدن خرید، با این امکان می توان نمونه کارهای اجرا شده توسط گل فروشی در تهران را نیز مشاهده کنید. تاج گل یکی از بزرگترین و با سابقه ترین گل فروشی های تهران می باشد که به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان خود، امکان ارسال گل به هر نقطه از شمال، شرق و غرب و جنوب را فراهم نموده است. جهت ثبت سفارش کافیست به سایت مجموعه تاج گل مراجعه نموده و پس از انتخاب مدل مورد نظر با شماره 09120360667 برای ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27250
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید