امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

اجرای صحیح تبلیغات در اینستاگرام با آژانس تبلیغاتی رسا


1401/07/27
کد خبر : 25874
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 20 نفر

اینستاگرام یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی است که بیشتر شرکت‌های حوزه فروش و خدمات آنلاین در برنامه‌های خود تبلیغات در این شبکه اجتماعی را قرار می‌دهند. اینستاگرام با بیش از 928 میلیون نفر مخاطب و کاربر فعال، ابزاری بسیار کاربردی برای هدایت تبلیغات‌های برندینگ، فروش کالا و دیگر موارد به شمار می‌آید. اما انجام صحیح این نوع تبلیغات تأثیر مستقیمی بر موفقیت آن و همچنین نتیجه گرفتن از آن دارد.
اجرای تبلیغات در اینستاگرام شامل انتشار پست و یا استوری یک کسب و کار در صفحات مرتبط و همچنین پربازدید می‌شود. این نوع تبلیغات هم می‌توانند کاملا مشابه با پست‌های عادی یک صفحه به نظر برسند و هم می‌توانند المان‌های پست‌های تبلیغاتی را داشته باشند و خواننده را به دنبال کردن آن پست و به دست آوردن اطلاعات بیشتر ترغیب کنند. اما آیا می‌توان این نوع تبلیغات را به راحتی و بدون تجربه پیش برد و انتظار نتیجه را داشت؟
مطمئنا تبلیغات در اینستاگرام مانند دیگر نوع تبلیغات، نیاز به تجربه و امکانات بالا دارد و اگر به دنبال این هستید که بیشترین نتیجه را از آن بگیرید می‌توانید به آژانس‌های تبلیغاتی معتبر و نام آشنا در این زمینه مراجعه کنید. آژانس تبلیغاتی رسا می‌تواند بهترین انتخاب شما در این زمینه باشد و شما را بابت اجرای صحیح و اصولی کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام مطمئن می‌کند.
آژانس تبلیغاتی رسا
آژانس تبلیغاتی رسا در طی سال‌هایی که کار خود را آغاز کرده است، توانسته گام‌های بلندی در زمینه تبلیغات بردارد. خدمات آژانس تبلیغاتی رسا همیشه طبق استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد و به لطف تیم خلاق و ماهر خود، خلاقیت را بنای تمام خدمات خود قرار داده است. تمام آنچه رسا در خدمات خود به مشتریان ارائه می‌دهد، از کمپین‌های تبلیغاتی در کانال‌های مختلف گرفته تا تدوین استراتژی برای برند، میزان دقت بالایی دارد و خلاقیت در آن موج می‌زند. خلاقیت قدرتمندترین نیرو در خدمات رسا است. رسا، مفتخر است که یک تیم پرشور و باتجربه را به عنوان هسته اصلی خود در اختیار دارد. تیمی متشکل از کارشناسان، که هر یک یکی از حلقه‌های محکم در زنجیره رسا هستند.
رسا در زمینه تبلیغات در اینستاگرام خدمات بسیاری دارد و می‌توانید برای یک کمپین حرفه‌ای تمام این خدمات را از رسا بخواهید. خدمات رسا شامل موارد زیر می‌شود:
•    تبلیغات در اینستاگرام
•    اینفلوئنسر مارکتینگ
•    طراحی پوستر تبلیغاتی
•    تولید محتوا در اینستاگرام
•    اسپانسرینگ VOD
 تیم رسا تمام این خدمات را در بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد و می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسا درباره تمام این خدمات اطلاعات به دست آورید. همچنین، هزینه ها و تعرفه های تبلیغات در سایت رسا درج شده کافیست به سایت رسا به آدرس www.rasaads.com/services/instagram-cost مراجعه کنید.
هزینه تبلیغات در اینستاگرام
یکی از مهم‌ترین موارد برای اجرای هر کمپین تبلیغاتی بحث هزینه و بودجه است. بسیاری از مدیران و کسب و کارها آگاهی و اطلاعات کاملی درباره هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام ندارند و بعضا در برخی تبلیغات خود، هزینه‌ای بیشتر از آنچه باید پرداخت می‌کنند. مطمئن در ابتدای کار باید از تمام هزینه‌ها اطلاعات به دست آورید تا بتوانید به خوبی روی بودجه بندی خود برنامه ریزی کنید.
آژانس تبلیغاتی رسا سعی می‌کند صفحه‌هایی هدفمند با قیمت‌هایی واقعی و به صرفه را به شما معرفی کند. همچنین از مزیت‌های آژانس تبلیغاتی رسا ارائه تعرفه و قیمت‌های رقابتی نسبت به سایر آژانس‌های تبلیغاتی است.
رسا با ارائه پیشنهادهای عالی و هدفمند به شما، این امکان را به شما می‌دهد که سراغ صفحات درست بروید و حتی تیم حرفه‌ای رسا در مورد میزان بودجه شما و نیازمندی‌های شما در مورد هزینه نیز به شما مشاوره خواهد داد. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند بازدهی بسیار بالایی برای هر کسب و کاری داشته باشد و اگر قرار باشد راه غیر اصولی را برای آن انتخاب کنید، مطمئنا نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت.
اجرای صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام با رسا
از مزیت‌های رسا این است که می‌توانید صفر تا صد اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام را به رسا بسپارید و با خیال راحت برای رصد کردن نتیجه آن خود را آماده کنید. اجرای صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام از بیان تمام خواسته‌های کسب و کار شما آغاز می‌شود و رسا باقی کارها از قبیل، انتخاب صفحات مرتبط و پربازده، تدوین برنامه محتوایی برای تبلیغات، انتخاب بستر انتشار تبلیغات (پست و استوری) مناسب شما، مشخص کردن میزان بودجه و در نهایت اجرای منظم و بدون نقص کمپین تبلیغاتی است.
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغات موثر در اینستاگرام می‌باشد. تبلیغات در صفحات اینفلوئنسرهای موجود در اینستاگرام، با افزایش فروش و بازدهی کمپینهای تبلیغاتی شما همراه است و بعضا می‌تواند اثربخشی آن را دو چندان کند. رسا در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ نیز، اینفلوئنسرهای ایرانی از جمله هنرمندان، بلاگرها، کمدین‌ها و چهره‌های محبوب اینستاگرام با بهترین روش تبلیغاتی محصولات و خدمات را به شما معرفی خواهد کرد و در نهایت هدف اول و آخر رسا این است که شما از تبلیغات در اینستاگرام بیشترین نتیجه را بگیرید و از هزینه‌ای که قرار است برای این نوع تبلیغات بکنید، بیشترین سود و بازدهی را داشته باشید.

منبع: آژانس تبلیغاتی رسا


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25874
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید