امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

اجاره موستانگ کیش چه مزایایی دارد؟


1401/07/27
کد خبر : 26801
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 20 نفر

اتومبیل فورد موستانگ یکی از ماشین های اسپرت تولید شده توسط آمریکا است که از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. این اتومبیل در زمره ی پرطرفدارترین خودروهای دنیا قرار دارد. رانندگی با موستانگ مطمئنا به عنوان یک تجربه ی فوق العاده برای شما تبدیل خواهد شد. اگر قصد دارید اوقات خوشی را در جزیره زیبای کیش سپری کنید می توانید با اجاره موستانگ از رنت تکسیر یک تجربه ی فوق العاده بی نظیر از رانندگی را برای خودتان رقم بزنید.

شرایط اجاره فورد موستانگ در کیش

برای اجاره موستانگ کیش باید در ابتدای امر شرایط موجود را بسنجید و سپس اقدام نمایید. همان طور که قبلا اشاره کردیم با توجه به قیمت چند میلیاردی این اتومبیل باید پیش از اجاره در مورد انتخاب روش اجاره نهایت دقت را به خرج دهید. در صورتی که شما جزو آن دسته از افراد هستید که برای مدت زمان کوتاهی مانند ترانسفر مسافر به فرودگاه به این اتومبیل احتیاج دارید بهتر است که گزینه اجاره اتومبیل فورد موستانگ با حضور راننده را انتخاب کنید. انتخاب این شیوه از ریسک پایین تری برخوردار است و افراد ملزم به ارائه برخی از مدارک نیستند. اجاره فورد موستانگ با حضور راننده باعث می شود در صورت بروز هر حادثه ای همه ی مسئولیت های اتفاق بر عهده ی راننده باشد. از دیگر مزایایی انتخاب این روش وجود رانندگان است که علاوه بر آشنایی کامل با معابر و مراکز گردشگری، تفریحی و تجاری می توانند برای افراد ناآشنا به نقاط مختلف جزیره به عنوان یک راهنمای خبره عمل کنند. این افراد به زبان انگلیسی تسلط دارند و راهنمای مناسبی برای توریست های غیرایرانی به شمار می روند. درباره انتخاب این شیوه باید بگوییم که با توجه به ارزش بالای اتومبیل ارائه مدارکی به صلاحدید شرکت انجام خواهد گرفت.
در صورتی که شما جزء آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید تجربه ی رانندگی با یک اتومبیل منحصر به فرد را امتحان کنید یا نیاز دارید که برای مدت زمان طولانی در ساعات مختلف شبانه روز به یک اتومبیل لوکس دسترسی داشته باشید می توانید گزینه کرایه اتومبیل موستانگ بدون حضور راننده را انتخاب کنید. افرادی که قصد دارند این شیوه اجاره را انتخاب کنند باید حداقل ۲۰ سال سن داشته باشند. انتخاب این شیوه موجب می شود که افراد مسئولیت نگهداری از یک اتومبیل فوق لوکس را بر عهده بگیرند.
بعد از انعقاد قرارداد اجاره فورد موستانگ مالیات و بیمه بدنه به مبلغ اجاره اضافه خواهد شد.
در صورتی که قصد دارید این اتومبیل را برای تعطیلات اجاره کنید باید ۲۰ تا ۳۰ درصد بیش از مبلغ معمول اجاره را پرداخت کنید.
کیلومترهایی که در بیرون از شهر است براساس قوانین موسسه تک سیر رفت و برگشت محاسبه خواهد شد.


اجاره موستانگ کیش

امکانات رفاهی و آپشن های پورشه پانامرا

اجاره پورشه پانامرا به عنوان یک اتومبیل بسیار لوکس باعث می شود که مشتریان به امکانات و آپشن های فوق العاده ای نظیر سرعت ۳۲۵ اسب بخار این اتومبیل بهره مند شوند. این اتومبیل از طراحی اسپرت برخوردار است . این اتومبیل مجهز به فرمان GT اسپرت است همچنین دارای صندلی هایی است که براساس مدل خودرو می توانند در ۸، ۱۴، ۱۸ جهت تنظیم شوند. از دیگر ویژگی های این اتومبیل دسترسی به سیستم صوتی بنگ اند اولافسن است که ۱۴۵۵ وات قدرت داشته و به ۲۱ بلندگو مجهز شده است. این سیستم با ساب ووفر ۴۰۰ واتی به عنوان یک آپشن بسیار جذاب است. این اتومبیل مجهز به قابلیت دستیار حفظ اتومبیل در بین خطوط است و توانایی تشخیص علائم ترافیکی را دارد. این اتومبیل مجهز به سیستم های کنترل کروز، تطبیقی، هدآپ دیسپلی و… است.
این اتومبیل به صورت سدان طراحی شده است اما مشخصات یک اتومبیل کوپه را دارد. پورشه پانامرا به عنوان یک اتومبیل ایمن شناخته می شود که دارای امکانات ایمنی و آپشن های فوق العاده ای نظیر:
ایربگ مخصوص راننده ، سرنشینان و جانبی است.
امکان اتصال به USB و آیپد
سانروف، آینه های تاشو برقی به همراه امکان تنظیم آینه ها به صورت برقی و مجهز به گرم کن آینه می باشد.
مجهز به سنسور باران
قابلیت تنظیم ارتفاع
مجهز به سنسورهای پارک در قسمت های عقب و جلو
این امکانات و ده ها امکانات شگفت انگیز دیگری که پورشه پانامرا در اختیار متقاضیان قرار می دهد باعث شده که به عنوان یک اتومبیل محبوب برای مسافرت ها تبدیل شود.


اجاره موستانگ کیش

مدارک لازم جهت اجاره جنسیس کوپه

برای اجاره جنسیس کوپه مدارکی لازم است که باید آن را به شرکت تک سیر ارائه دهید. مدارک به شرح ذیل است و برای متقاضیان داخلی و خارجی متفاوت است.
متقاضیان ایرانی ملزم به ارائه ی مدارکی می باشند که شامل:
یک فقره چک معادل ارزش اتومبیل جنسیس کوپه
جهت ودیعه می توانید سند مالکیت تهران را ارائه بدهید در صورت عدم دسترسی به سند می توانید ۲۰ تا ۳۰ درصد از ارزش اتومبیل را به شکل وجه نقدی پرداخت کنید.
ارائه گواهینامه دارای اعتبار و کارت شناسایی معتبر الزامی است.
متقاضیان خارجی ملزم به ارائه ی مدارک:
اصل پاسپورت
۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار وجه نقد به عنوان ودیعه
ارائه ی گواهینامه ی دارای اعتبار
هر شرکت بنا بر شرایط مختلف قوانینی دارد که شرکت تکسیر نیز از این قاعده مستثنی نیست به جز مواردی که در بالا به آن اشاره شد افرادی که برای اجاره اتومبیل جنسیس کوپه اقدام می کنند باید موارد دیگری را رعایت کنند که شامل موارد زیر است:
بعد از انعقاد قرارداد اجاره برای اتومبیل جنسیس کوپه دقت داشته باشید که مالیات و بیمه ی بدنه به آن افزوده می شود.
در صورتی که قصد دارید این اتومبیل را در زمان تعطیلات اجاره کنید باید ۲۰ تا ۳۰ درصد اضافه تر از مبلغ اجاره عادی را بپردازید.
اجاره اتومبیل جنسیس کوپه بدون حضور راننده به صورت روزانه ۱۰ ساعت محاسبه خواهد شد.
کیلومترهای بیرون از شهر با حضور راننده به عنوان رفت و برگشت محسوب خواهد شد.
برای جاده های خاکی و آفرود اجاره روزانه ۲ تا ۳ درصد اجاره ای که روزانه پرداخت می شود محاسبه می شود.
کیلومتر مجاز برای این نوع اتومبیل ها به صورت روزانه ۲۰۰ کیلومتر است. در صورت استفاده بیشتر کیلومترهای اضافه محاسبه خواهد شد.
هزینه بنزین مصرفی نیز به عهده ی فرد اجاره کننده است.

شرایط اجاره جنسیس کوپه

اجاره جنسیس کوپه در موقعیت های مختلف شرایط خاص خود را دارد. اتومبیل جنسیس یکی از گزینه های پرطرفدار برای اجاره است. افراد می توانند به دو شکل مختلف برای اجاره این اتومبیل اقدام کنند. شرکت تک سیر با توجه به شرایط افراد برای آن ها امکان کرایه اتومبیل با حضور راننده و بدون حضور راننده را می دهد. شرایطی که موسسه برای اجاره کنندگان ایجاد می کند معمولا برای محافظت از اتومبیل هایی است که اغلب چند میلیارد تومان قیمت دارند. بنابراین مدارکی را از شما درخواست خواهد کرد. در صورتی که متقاضی اجاره جنسیس کوپه در سطح شهر تهران هستید باید یک سند ملکی را که در شهر تهران به ثبت رسیده است را ارائه کنید.
یکی از مهم ترین مدارکی که ارائه ی آن به موسسه الزامی است داشتن یک گواهینامه معتبر می باشد. اتومبیل جنسیس کوپه به عنوان یکی از اتومبیل های لوکس آسیایی است که باید در هنگام اجاره ی آن به بیمه اتومبیل توجه زیادی داشته باشید.
شرایط اجاره جنسیس کوپه با راننده: این گزینه برای افرادی مناسب است که قصد دارند اتومبیل را برای مراسمات تشریفاتی و رسمی اجاره کنند. افرادی که برای اجاره با راننده اقدام می کنند نیاز به ارائه ی برخی از مدارک را ندارند. البته به صلاحدید شرکت لازم است که مدارکی را با توجه به موقعیت و شرایط ارائه دهند. اجاره اتومبیل جنسیس کوپه با راننده یک گزینه مناسب برای افراد غیر ایرانی است. رانندگان شاغل در این موسسه علاوه بر آشنایی با زبان انگلیسی با همه ی معابر و اماکن گردشگری، تفریحی و …. آشنایی دارند. این افراد به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند می توانند به عنوان یک راهنمای مناسب عمل کنند.یکی از مزایایی اجاره بدون حضور راننده این است در صورت بروز هر حادثه ای برای اتومبیل عواقب آن بر عهده ی راننده است.


اجاره موستانگ کیش


موسسه توریستی تشریفاتی تکسیر با مجوز اتحادیه اتومبیل کرایه به شماره کد 514 افتخار دارد با سالها تجربه و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متعهد (کارآمد)به عنوان یکی از صاحب نامان در زمینه اراعه خدمات انواع خودروهای لوکی تشریفاتی و گروهی پیشرفته ساخت داخل و خارج و همچنین امور حمل و نقل و ترابری فعالیت نماید .

تماس با ما
شمال تهران: ۲۲۵۶۳۲۲۳
غرب تهران: ۴۴۷۶۰۴۰۹
همراه: ۰۹۱۲۱۲۵۰۳۶۳


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26801
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید