امروز شنبه 10 شهریور 1403

Saturday 31 August 2024

آیفون ۱۳ پرو مکس محصول برنده اپل در سال ۲۰۲۱


1401/07/27
کد خبر : 27788
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر

شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌ها هوشمند، در دهه‌های اخیر سعی کرده‌اند رقابت بسیار تنگاتنگی در بازار هدف داشته باشند. همان‌طور که خودتان به خوبی می‌ٔدانید، همیشه مدل‌های جدید گوشی‌های پرچم‌دار شرکت‌ّهای مختلف، به طور کلی طرفداران دنیای  تکنولوژی و سایر مردم را غافل‌گیر کرده است. برای مثال، می‌توان به گوشی‌هایی که برای اولین بار با صفحه تمام لمسی، حسگر اثرانگشت، ماژول‌های چندگانه دوربین و... پا به عرصه ظهور گذاشتند، اشاره کرد. شرکت اپل یکی از پیشروهای بهترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در بازار بوده که امروزه آخرین نسل آن، یعنی آیفون 13 توانسته نظر بسیاری از طرفدارانش را به خودش جلب کند.

در واقع شرکت اپل همیشه سعی کرده است در گوشی‌های هوشمندش بهترین و بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا را در نظر بگیرد. از طرفی دیگر، سیستم‌عامل منحصربه‌فرد و انحصاری او به همراه اپلیکشین‌های باکیفیت و عالی‌اش باعث شده تا طرفداران خاص خودش را داشته باشد. چرا که معمولا شرکت اپل روی جزئیاتی تمرکز می‌کند که ممکن است حتی به فکر سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی نرسد. به همین دلیل، در چند دهه اخیر، گوشی آیفون تبدیل به یک برند منحصربه‌فرد و کاملا خاص شده است که همه آن را به عنوان یک کالای لوکس و گران‌قیمت می‌شناسند. با اینکه تمام محصولات شرکت اپل مانند آیفون 13 پرو مکس، قیمت بسیار بالایی دارند، اما افراد زیادی حاضر به پرداخت هزینه‌هایشان هستند.

ارتقای شگفت انگیز آیفون ۱۳ پرو مکس

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، شرکت اپل همیشه در به‌روزرسانی‌هایش طرفدارانش را غافلگیر می‌کند. یعنی می‌توان در هر نسل گوشی آیفون شاهد تغییرات ظاهری بسیار زیادی بود. اما پس از اینکه شرکت اپل تصمیم به تغییرات بسیار زیادی در آیفون نسل 12 شد، توانست آمار فروش بسیار زیادی در گوشی‌هایش داشته باشد. البته ناگفته نماند که برخلاف ابداع نوآورانه نسخه مینی، به دلیل ظرفیت پایین باتری و اندازه صفحه نمایشگر کوچکش، این نسخه فروش چندان بالایی نسبت به مدل پرو مکس نداشت! اما با این حال، بازهم شاهد فروش بیشتر سایر مدل‌هایش بوده‌ایم، تا اینکه شرکت اپل تصمیم گرفت در تولید سری آیفون 13 دست به تغییرات چندان زیادی نزند و فقط از لحاظ سخت‌افزاری و برخی موارد دیگر، این گوشی‌ها را به‌روزرسانی کند.

ارتقای شگفت انگیز آیفون ۱۳ پرو مکس

اگر شما هم طرفدار گوشی آیفون باشید، به‌خوبی می‌دانید که شرکت اپل فقط دست به 3 تغییر مهم در نسل آیفون 13 زده است. یعنی ارتقا ظرفیت باتری، طراحی دوربین‌های دوگانه مورب به جای عمودی در مدل‌های مینی و ساده و همچنین کمتر کردن عرض ناچ در صفحه نمایشگر. اما همین تغییرهای جدید باعث شده تا گوشی‌های نسل آیفون 13 از لحاظ عملکرد به یک سطح کاملا باورنکردنی و عالی برسند! این موضوع را می‌توان به‌وضوح در آیفون 13 پرو مکس مشاهده کرد. چرا که در این گوشی، تمامی امکانات آیفون به سر حد کمال رسیده است. یعنی از کیفت لنز دوربین گرفته تا ظرفیت باتری و... همگی در این نسخه بسیار عالی طراحی شده‌اند و از تمام مدل‌های دیگر بالاتر هستند.

آیفون ۱۳ پرو مکس؛ بهترین محصول اپل

اما طبق یک آمارهای اعلام‌شده، گوشی آیفون 13 پرو مکس توانسته محصول برنده شرکت اپل در سال 2021 باشد. معمولا در این بررسی‌ها، همیشه موارد بسیار متنوعی در گوشی‌های مختلف مقایسه می‌شوند تا نتیجه‌ی درست حاصل گردد. همان‌طور که حدس می‌زدیم صفحه نمایشگر 6.7 اینچی، پردازنده مرکزی و تراشه قدرتمند،‌ حافظه داخلی 1 ترابایتی و مهم‌تر از هر چیز صفحه نمایشگر باکیفیت و عالی، باعث شده است تا این گوشی هوشمند، تبدیل به یکی از بهترین محصولات شرکت اپل شود و عنوان برنده بهترین محصول سال 2021 را از آن خود کند. در ادامه، به برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن به طور مختصر خواهیم پرداخت.

بدون شک دلیل انتخاب شدن آیفون 13 پرو مکس به عنوان محصول برنده شرکت اپل در سال 2021، به خاطر رونمایی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا بوده است. برای مثال، توضیح دادیم که این گوشی دارای حافظه داخلی 1 ترابایتی است که برای اولین بار عرضه شده و تا قبل از آیفون 13 پرو مکس، حداکثر ظرفیت گوشی‌های هوشمند اپل، فقط 512 گیگابایت بوده است! از طرفی دیگر، می‌توان به نرخ نوسازی 120 هرتزی و فناوری ProMotion هم اشاره کرد که این موضوع مانند بحث حافظه داخلی 1 ترابایتی برای اولین در این گوشی هوشمند ایجاد شد. با استفاده از این فناوری، تجربه استفاده از گوشی‌ هوشمندتان کاملا متفاوت و باورنکردنی خواهد شد.

ظرفیت عالی باتری آیفون ۱۳ پرو مکس

ظرفیت عالی باتری آیفون ۱۳ پرو مکس

از آنجایی که باتری گوشی آیفون 13 پرو مکس دارای ظرفیت 4352 میلی‌آمپر ساعت است، می‌توانید با آن به صورت مداوم و به مدت 9 ساعت ویدئوها و فیلم‌های موردعلاقه‌تان را تماشا کرده و یا 6 ساعت تمام، تجربه وب‌گردی داشته باشید! جالب است نه؟ جالب‌تر اینکه کیفیت و ابعاد سنسور لنزهای دوربین سه‌گانه آیفون 13 پرو مکس هم نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده و کیفیت بسیار خارق‌العاده‌ای دارد. تمامی این ویژگی‌هایی که ذکر کردیم، به همراه برخی موارد دیگر، باعث شده تا گوشی آیفون 13 پرو مکس تبدیل به بهترین نسخه سری جدید شود و عنوان محصول برنده شرکت اپل را در سال 2021 کسب نماید.

اما آیا می‌دانستید برای خرید محصول برنده شرکت اپل، نیازی به پرداخت کل مبلغ آن نخواهید داشت؟ با استفاده از امکانات بی‌نظیر بازرگانی سیب، فقط کافیست 40 درصد از مبلغ کلی گوشی را به صورت نقدی و مابقی را به شکل اقساطی در 3 تا 12 ماه پرداخت نمایید. توجه کنید که برای خرید اقساطی گوشی‌های آیفون باید به صورت حضوری و به همراه دسته‌چک خود به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنید. برای خرید اقساطی اپل واچ و ایرپاد هم نیازی به هیچ‌گونه پیش‌پرداخت نخواهید داشت. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه اقساطی و... به وب‌سایت بازرگانی سیب مراجعه کرده و جزئیات بیشتری را در آنجا مطالعه بفرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27788
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید